דניאללל למה??
מה עשית אני רוצה להיות במסיבה עוד תעשי שגיא ואלכס יעשו משהו לאאא
תחזירי אותי חחח😊
חחח מיקה ראית? אפילו בסיפור לא רוצים אותך במסיבה....חחחחחח
סתם סתם... צוחקת... מואההה
יאללה דניאלוש מאמי כתבי המשךךךךך
מ-ה-מ-םםםםםםם
שימי המשך בובה
מוואה ענקיתתת
חחח ליטל מה את סתם אומרת דברים??
את אמרת לה שאני לא יהיה במסיבה שאני יטוס לאנשהו רק היא קצת עשתה שינויים!!!!!...
יאללה דניאל כשאת חוזרת תמשיכי!!!!!!
פרק 23:
התחילה המסיבה, כולם רקדו, אני מסתכלת אחורה וגיא, גיא נעלם, שגיא שגיא נעלם!!
מה קורה פה?!?!?!
הלכתי וכדי שאף אחד לא יחשוב נתקעתי בכמה ילדים!!, אני לא מבינה איך הייתה להם סבלנות לא להעיף אותי מהם!!
המשכתי ללכת ונכנסתי לחדר, חשבי שזה סתם חדר, אבל כשיש שמה מיטה, זה לא סתם חדר,
אני פותחת ת'דלת, אני רואה את אנה בחזיה, לא הבנתי מה היא עושה פה, ושאלתי
"מי פה?!" "אמממ אני אנה.." "עם מי את פה?!" "אממ עם אפ'חד.." פתאום גיא יצא מהשירותים והוא לבוש בתחתונים, אוי שיט עוד פעם לראות ת'תחת שלו, הוא חמוד אבל בכל זאת, ות*** שלו...בעעעעעע
שיחקתי אותה נתקלת בו, והוא דיבר, "הסתכלתי" עליו ואמרתי "גיא נאי לא מאמינה לך!!"
"דניאל זה בטעות, אני נשבע לך!!" אל תשבע לי יא חתיכת"...עוד לא סיימתי ת'מילים ונשמעה צעקה, ביקשתי מאנה שתלווה אותי לחדר שממנה הייתה צעקה, ורק יצאתי לסלון, ליטל כבר העיפה את כולם בצעקות מן הבית, ביקשה מכולם ללכת, לעוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
"טיטוף מה קרה?!?!" "זה שגיא....שגיא...." "מה הוא עשה?!, הוא היה אמור להציע לך חברות,
מה כואב בזה?!" "הוא היה אמור להציע?!, ובאותו יום הוא בגד בי עם סשה המגעילה הזאתי?!"
"מהההההההההההההההההה?! אני לא מאמינה..." דביר שמע אותינו מבעד לדלת, ורץ להרביץ לדביר, הוא תמיד שנא את שגיא "יא חתיכת מתרומם לבן מזדיין, מה עשית לה?!, אין לך חיים?!
עד שמישהי שמה עלייך יא זונה!!!!!!!!!!!!!!!" "מה אתה רוצה ממני?!, זה לא היה בכוונה,
זה היה בלי כוונה!!" "בלי כוונה אתה נכנס עם ילדה לחדר וחצי דופק אותה?!, בלי כוונה?!
חכה חכה" ואז, הכניס לו מכות של הלייף, או יותר נכון שגיא לא היה בלייף..(בחיים)
היא לא רצתה לראות את שגיא יותרר!!!
מיקה שהבית שלה ליד הבית של ליטל, רצה לשמוע מה קורה, וכשנכנסה מהר לבדוק מה שלום ליטל,
היא ראתה את אנה וגיא מתלבשים, היא נכנסה מהר לחדר אחר, ושמה תפסה את שלי ואדם באמצע..
ורצה לחדר הבא, שמה ראתה אותינו, שלושתינו היינו שמה עצובות, האהבות שלנו
נעלמו, במקרה שלי אני העלמתי אותה!!
אני אוכלת לי שמה שוקולדים, ליטל כותבת שירים עצובים...ומיקה, מיקה לא מבינה איך, איך ולמה..
אבל זה לא היה סוף הערב, ממש ממש ממש לא!!
דניאל מה זה????????. אמרתי לך משו אחר...
שינית פה הכלללללללל זה היה צריך להיות יותר יפההההההה
אבל גם זה בסדר... מואההההההה לוב יווו
את מה אם זה לא מה שאמרת לי, גם זה יפה....
מה לא?!
חחחח כן זה יפה....
אבל עכשיו את כותבת ת'פרק הבא.... כי הוא יהיה על מה שדירנו...
חיחי מואההההה
הוא יהיה על מה שתיכננתי, למה זה יפה!!!
מושלם!!!!
אבל אני רוצה לחזור לצחוקים, למה משעמם אותי כבר כל הדרמה הזאתי
חחחח דניאל יקרועה....
תמשיכי סיפור מצחיק ברמות!!!!!!!!!!!
חחח דניאל..!! איזה דרמותתת..!!
סיפור מושלם מאמי.!!
וטוב שלא אמרת שאני ואדם באמצע!!??? אנחנו כולה בסיפור בני 14...
בואי לא נסחף...חח...
אבל סיפור שלך מאמי..הכל יפה.!!
יאללה המשך דחווףףף
מתה עלייךך
מווווווואאהה שלול!
מיקה, תחת יפה יש לחבר שלך...חחחחחחחחחח
שלילו מתוקה, ברור שזה יפה, אני כתבתי...חחחח