דניאלוש תמשיכי!!!!1
נ.ב. אנה אמרה שהיא רוצה להביא תמכה חח😊
אוהבת אותך המונים תמשיכי!!!!!
תגידי לה...שתמכה היא לא תיתן ואם היא בטעות תיתן,
אני ייכנס בה עם וואחד מכהההההההההה
פרק 20 אם אני לא טועה:
ליטל מהר רצה אליי שאלה לשלומי, אני לא הייתי בטוחה מה הרגשתי, אחרי שאיבדתי ת'ראייה
אני לא ממש טובה בתחושות, לא אהבתי לחוש....לא רציתי בעוד כאב כמו תחשוה של אהבה אכזבה או ניחומים...
ליטל דיברה אבל מישהו אחר עמד מולי, רגע אני רואה?! אני רואהההההה אבל מטושטש מאוד...
לא רציתי לספר לאף אחד, אבל ראיתי את כמעט כל השיכבה מולי מסתכלים במן מבט, וואי היא עיוורת לא רואה לאיפה היא הולכת...!!
עמדתי מהר ורצתי משמה, נתקעתי בשגיא...:"דניאל את בסדר?!" "כן, מה גם אתה דואג לי?!"
"ברו כולנו דואגים לך!!" "לא נראה לי, אתם סתם מרחמים!!" "למה את חושבת ככה?! אנחנו ניסינו
להישאר איתך באותו קשר שהיינו אבל את לא הסכמת" "מעניין למה..." "למה באמת...??"
"טוב עזוב אותי בשקט, אני לא רואה אבל אני עדיין שומעת ואתה זה לא מה שבא לי לשמוע עכשיו..!!!"
הוא הלך...ואני נשענתי על הקיר לא יודעת איפה המקום שלי יותר, לא יודעת מי אני, יודעת רק דבר אחד..
יש לי חברים אמיתיים ואותם לא הארכתי...לפתע בא אליי בריצה מישהו עם קול לא מוכר ושאל:"דניאל את בסדר?!" "כן, בסדר גמור, מי זה?!" "זה אני גיא..." "גיא למה אתה בוכה?!" "איך את יודעת שאני בוכה?!"
"הקול שלך, עבה מרוב דמעות, לנו העיוורים יש חושים מחודדים חוץ מראיה...אז אם לא אכפת לך וביררת כבר מה שלומי....להת'" "דניאל?! אוליי לך לא אכפת מאיתנו יותר, אבל לנו אכפת ומאודדד, חשבת על כמה פגעת בדביר?!" "אני פגעתי בו?! אני?! אני רק מנסה לטובתו, שיימצא אהבה שתראה אותו, שתבין אותו שתאהב אותו" "ומי עושה את זה יותר טוב ממך?!" "א..." נתקעתי במקום, לא ידעתי מה לחשוב...
כולם פה רוצים לטובתי ואני כמו מטומטמת...ניסיתי לרוץ, אבל הכל מטושטש, שחור לבן, לא ברור...
נכנסתי לשירותים ושמעתי שמה שיחה נורא מעניינת, רגע מה אני בשירותים של הבנים?!
השיחה הייתה עצובה, זה היה גיא גיא ו....
גיא ו.......?
המשך דחוףף..!!!
סיפור מהממםםם מושלםם.!!!
אוהבת המונים שלי!
מחר המשך למה עכשיו, מיטההההההההההההההההההההההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותייייייי
מיטה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבתתתתתתתתת
חני 😉
חחחח דניאל תמשיכי!!!!!
סיפור מהמם....
בטח זה גיא ודביר😊
יאאאאא איזה יפההה
תמשיכי... מואההההההה
גיא ו.......??......??
שימי המשך מאמי
מוואה ענקיתתת
דניאל מה ניסגר????!!!!
המשךךךךך
בדיוק אני עם מיקה..
מה קרה את לא שמה לנו המשך!??
יאללה כתבי לנו עכשיו המשךך..
אוהבת אותך המונים שלי!
לפני שאני ממשיכה אני חייבת להגיד לך ליטל...שזה ממש לא טוב שגיא מופיע בכל
הסיפור והרבה, זה מוציא לו שם טוב, ממש ההפך ממנו...חחח סתם מיקה!!
וגם דביר, מה הקשר אליו לסיפור, אז מה אם נגמרו הדמויות...מצאתי את מי לתקוע לי...לא פייר!!
פרק 21:
זה היה שגיא עם גיא וכל כך כאב לי על מה שהם דברנו...
שגיא-ליטל כבר לא איתי, מרוב דאגות לדניאל כל רגע שקורה משהו קטן היא נוטשת אותי, נמאס
גיא-דניאל במצב לא טוב, תחשוב אם אתה היית עיוור....מה היה קורה?!
שגיא-דניאל לא נותנת לנו יחס, לא נותנת שנטפל בא ונראה לה שאכפת אז לעזוב אותה!!
גיא-אתה לא חושב שגם אתה לא היית רוצה שירחמו עלייך?!אני כשהיה לי זיעזוע מוח רציתי יחס...( זעזוע
מוח...המבין יבין!!)
שגיא-אבל למה על חשבון הזמן שלנו ביחד?! לא מספיק אני לא גר בישוב שלה..גם בבצפר אין לנו זמן?!
גיא-לא יודע בוא נצא מפה הריח לא משהו!!!!
מהר הסתובבתי, ובכתי בכתי כל כך, לא הערכתי את האהבה של טיטוף (ליטל) אליי, היה אכפת לה, לא רחמים!!גיא הבהיר לי את זה ואני לא האמנתי לו...אני סתומה, סתומה סתומה סתומה!!
רצתי אליה ואמרתי לה שהיא עם שגיא שלא תבוא, היא הייתה לבד..(עדיין לא ראיתי כל כך טוב),
חיבקתי אותה ואז היא ראתה שבכיתי ושאלה מה קרה...אמרתי לה שעכשיו,עכשיו הכל בסדר,
סיפרתי לה שאני כבר רואה אבל דיי מטושטש ושלא תספר לאפ'חד...היא סיפרה רק לשלי, זה מן מעגל..
אני בדרך כלל מספר לליטל ולגיא גיא מספר לדביר ודביר לשגב...ליטל לשלי וופה זה נתקע...
אז לגיא לא סיפרתי!!! רק לטיטוף שלי!!! ושל שגיא...(בשביל האווירה!)
הייתי כל כך שמחה באותו יום, היה לי חיוך על הפנים אחרי חודשיים של סבל...מיום ליום הראיה הישתפרה,
וחזרתי לחברים שלי, ביקשתי סליחה מכולם,אבל עדיין לא ידעו על הראייה שלי!!
מקה באה אליי בהפסקה כי היא לא מצאה את אנה, ושאלה אם היא יכולה לשאול אותי משהו אישי
וכמובן שהסכמתי..."תגידי, את חושבת שעבר מספיק זמן כדי שאני יעשה את זה?!"
"אם זה עם גיא אז ברור", כל כך התרגשתי בשביל דוק' חרמנוביץ' (גיא) הוא חיכה לזה כל כך!!
בעיקר עכשיו, כשסשה שכחה ממנו ולא הפריע למיקה יותר שהיא דלוקה עליו!!
מיקה צחקה ואמרה שברור לגיא לא לאפ'חד אחר..!!
היום היה כזה מושלם....ומר יהיה בכלל כי יש מסיבה!!!
מה יהיה במסיבה?! זה בפרק הבא...חחח(טיטוף לקחתי ממך ת'רעיון של המשפט הזה!!)
חחח דניאלושש מושלם כמו תמיד... =)))
תמשיכי דחוףףףף
אוהבת אותך המוןןן שלי! מווואאהה 😊