חחחחח דניאל יקרועה אחת......
ואני מסכימה איתך שבסיפור של ליטל רשום יותר מידי על גיא חח 😊
יאללה דני תמשיכי!!!!
אוהבת המונים מיקה😊
תודה, תודה...
אני רוצה להודות להורים שלי, לכל הילדים המושלמים שלי..
לכל הנכדים שלי!!!(חוץ מלנחד המאומץ שגיא!!)
שלי ומיקה אני מחכה לעוד נכדים...טיטוף אני הייתי אומרת גם לך אבל...אני לא רוצה שתשכבי עם שגיא!!
חחחחחח, וטיטוף...עכשיו קראתי לך רווקה, ואני ימשיך אם את תמשיכי לקרוא לי בתולת שפתיים...
זאת מעליב..😢!!
חחחחחחחח דניאלוש יא קרועההההה!!!!
אין ממש יפהההה...
ואני מבטיחה להפסיק לקרוא לך 'בותלת שפתיים' (את באמת צריכה למצוא לך מישהו להתנשק איתו) חיחי...
סתם מאמי שזה יבוא אז יבוא... תתאפקי...
טוב אז יאללה כתבי המשך... כבר אמרתי לך מה לכתוב...חיחי (הכל רעיונות שלי וכמובן של דניאלוש)...
אז לוב יווווווווו מואההההההההה
אמממ טיטוף, הדרמה שלך הקומדיה שלי, אל תקחי את כל הקרדיט,
ודרך אגב, שכחתי על מה דיברנו ובגלל זה אין המשך!!
מה אין המשך? את רוצה להרוג אותי?! יאללה כתבי מהר המשךךך
טיטוף במיוחד למיוחדת...
פרק 22:
ישבתי בכיתה מדברת עם סשוש מה ללבוש היום למסיבה של ליטל...מסכנה היא לא מוזמנת...😢
טיטוף "שכחה" להזין אותה...חחח
ואז היה צילצול, היא רצה לאוטובוס ואני נשארתי לבד בכיתה, או יותר נכון אני ואף אחד אחר לא שמו לב
שאני בכיתה....פתאום שמעתי קול לא ממש ידוע, "מהר מהר זרקו את הפתק לפח!!"
רצתי לפח, אחרי כמה מכות ושפיצים לראש ועפתי הבייתה...הלכתי בעדינות כי פחדתי להיתקע במשהו!!
אבל כן, כן נתקעתי במישהו, זה היה ידיד שלי מכיתה ח'4 סתם אחד לא מוכר, ביקשתי ממנו שייקרא
לי מה כתוב בפתק ואתן לא תאמינו מה קרה!!
כל מה שהיה שמה עמד להרוס ת'מסיבה של ליטל...
פחדתי לבוא, אבל מישהו היה צריך להזהיר!!
זה הולך להיות מסוכן, מפחיד, הורס, ילדים ייבכו שמה, כל מה שהחברים שלי בנו במו ידייהם
אחרי הרבה זמן והרבה כאב, הכל ייהרס...
אני לא מאמינה שלמישהו יש ת'לב לעשות את זה לליטל....רק לליטל?!
לכולםםםםםםםםםםםםםםםם
מה קרה אין תגובות?!
אני עצובה..😢
דניאלוש סיפור מהמממםםםם...
אני לא מבינה למה לא מגיבים לך:/
אבל דונט ווארי עוד יגיבו!!!!
אוהבת המונים מיקה 😍
סטיצ'י מאמי,
אני לא דואגת, הייתה תגובה אחת ממך, זה כבר משהו!!
דניאלוש מאמי
מהממםם..!!
תמשיכי דחוף!!
אוהבת אותךךך שלי ביתך..חח.. מווואאהה =)
טוב שרשמת ת'שם שלך לפני שרשמת ביתך, למה לא הייתי יודעת מי זה!!
יאאא דניאלוש נישמתי... סוריי שסיננתי אותך היום במסן... פשוט הייתי צריכה לעוף..
אז תכתבי המשךךך ומהרר!!! ואם את צריכה עזרה יש לי רעיון פצצה!!!!!!!
לוב יווווו מואההההההה
דני מאמי תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי
אל תדאגי טיטוף זה בסדר, ואני ישמע ת'רעיון שלך, ואני צריכה ת'עזרה שלך ודחוףףףףף
פרק 23 ומיוחד!!:
הגיע המסיבה, אני מוכנה אבל חוששת מכל מה שהיה כתוב דף....
הלכתי לחכות לאוטובוס של המסיבה עם כולם ואף אחד לא יודע מה יש לי...
סשה פתאום הופיעה, לא יאמן החוצפה שלה!!!,
וגיליתי שמיקה לא באה כי ליטל והיא רבו אז בוטלה הזמנתה, מה יהיה עם גיא רק ה' יודע!!
המסיבה מתחילה, ואני לא יודעת מה לעשות אני ישבתי בצד מלאה בדיכי, ואני רואה את דביר בצד מדוכא שחבל עליו, מסכן, אבל לא יכולתי לדבר למה לא רציתי שיחשוד שאני רואה...
ביקשתי ממנו עזרה ושיכוון אותי לליטל, הוא עזר לי ואמר "בקשה, תרגישי טוב.."
"נראה לי שמי שצריך להרגיש טוב מבנינו זה אתה לא אני, מה קרה?"
"עזבי לא משהו שיעניין אותך..." "כל מה שקשור אלייך מעניין אותי....!!!" הוא לחש "ממש" והלך
הוא לא יידע ששמעתי אבל שמעתי, וכאב....
רצתי לליטל וסיפרתי לה מה קרה עם דביר, היא אמרה שהיא דיברה איתו היום בפלא' והוא לא אמר לה כלום אבל נשמע מדוכא....עזבתי את זה למה היה הרבה למה לדאוג...
ואז התחילללל