ווואי אני לא מבינה למה אמא שלה רצתה שהם יחזרו??
המשךךךך
יאאאאאאאא אני לא מאמינה שהיא כזאת נאיבית..מה היא מזמינה אותו לישון אצלה אחרי מה שהוא עשה לה ?!
אני בחיים לא הייתי סולחת למי שפגע בי כל כך....חחח אממממ פרק מהמם!
אני במתחחחח תמשיכיייי
אני דווקא בעד שהיא תהייה עם ליאב=]
לכל בן אדם מגיעה הזדמנות שנייה מה לאאא???😊
איכסה מתן הזה כזה זבלללללללל מניאקקק
גררררררר פיכסה עליו וקקה בידיו חחח
וליאבי חמודדדדדדדדדי כפרוני עליווו
המשךךךךךךךךך
המשךךךךךך =]..בשבילי כי אני חדשה בסיפור הזה חח
ניראה לי שיש לה פיצול פעם היא אומרת שניא אוהבת את מתן ובוכה עליו ולא עוברת דקה ומזדינת עם ליאב שהיא רואה אותו בתור אח ?????????????
אוהבת המונמון
בתXלוש
אממממ בתאלל טיפפפה כבוד לחברה שליייי "לא עוברת דקה והיא מזדיינת עם ליאב.."
אני שונאת תתגובות האלה עשיתת ממנה משו שהיא לאאא איזה עצביםםם גמכן..
נושית
אווח המיטל הזאתי לפעמים קצת אהבלה! היא לא רואה שהיא מאוהבת עדיין בליאב?!
אם היא הייתה אוהבת את מתן אהבת אמת לא הייתה "זורמת" עכשיו עם ליאב..
טוב אבל נחכה נראה מה יהיה בהמשך!
ולמה ליאב זבל?! דווקא לדעתי זה מתאים שהם יהיהו ביחד! הוא השתנה! רואים שההתנהגות
לא כמו פעם!
תמשיכי בוביי!
זה לא שמישוווו עושה ממנה משוו שהיאאא לאא היא עשתה ת'טעויות שלה פווו ואני מקווה גם שהיא למדה מהןןן
אבל מתן נפרדדדדד ממנה אז שתקבל את זה יפה ולא תתחנן אליווו היא מתנהגת כאילו שהיא הסמרטוט שלווו
סיימתי את דבריי פווווו
יומטובב😊
אני וליאב שכבנו בפעם השניה יחד,אבל זאת לא הייתה כמו הפעם הראשונה,זאת הייתה פעם באמת מיוחדת,פעם עם הרבה מאוד רגשות מעורבים שלי ושלו,אני אפילו לא יודעת אם עשיתי את זה כי אני באמת אוהבת את ליאב עדיין,או בגלל שכאב לי ממתן..לא ידעתי..מה שידעתי וידעתי טוב שזה היה הסקס הכי טוב שעשיתי בחיים שלי,זה היה כיף באמת.
התעוררנו בבוקר,אמא כבר לא הייתה בבית אבל השאירה לנו פתק:
"ליאב ומיטל בוקר טוב.
אני שמה לב שישנתם יחד אז אני מקווה שהתעוררתם טוב,
שיהיה לכם יום מצויין,ותצלצלו שאתם חוזרים הביתה!
אוהבת מאוד,גילת"
"זאת אמא כמו שאני אוהבת" אמרתי
ליאב בדיוק קיבל אס אמ אס מאמא שלו:
"ליאבי בוקר טוב חמוד,
מקווה שאתה ומיטל ישנתם טוב
בברכת יום טוב וד"ש חם עם נשיקות למיטל
אמא"
"וזאת אמא כמו שאני אוהב" חייך ליאב
"אנחנו צריכים לדבר על מה שקרה אתמול" אמרתי לליאב
"מיטל אמרתי לך שאני אוהב אותך"
ואם לומר את האמת?! כשאני והוא שכבנו כל מה שהרגשתי אליו אז חזר אליי,כל האהבה לליאב חזרה אליי,אבל לא סתם חזרה,חזרה בענק!! הרגשי איך הגלגל מתהפך ותאום אני אוהבת את ליאב ואילו על מתן אני דלוקה טיפה..
"זאת הייתה אשכרה בגידה בקורל!" כעסתי
"אבל אני לא שולט ברגשות שלי מיטל!"
"ומה היא אשמה?? מסכנה"
"ומה את אשמה שמתן לא שולט ברגשות שלו??? את היית צכה לסבול הרבה.."
הורדתי את הראש
"שמעי מיטל אם מוצא חן בעיניך או לא אני הולך היום לגמור עם קורל אם את רוצה ואם לא"
"מסכנה ליאב.."
"אבל אני רוצה אותך אני אוהב אותך ואת לא מבינה כמהה.."
"אבל אני רוצה את מתן אני אוהבת את מתן" העדפתי שלקורל יהיה טוב ואני טיפה יסבול מאשר להיפך,אני סבלתי ועברתי דברים קשים מאוד ואני יודעת להתמודד,אבל היא?@ מסכנה היא תהיה שבורה..לכן העדפתי לשקר לליאב..
"שתקי כבר אל תדאגי יהיה טוב"
"שתקתי יא כלב" הסתובבתי וירדתי למטה
"סתם מיטל נו צחקתי"
"לך לך ממני ביי"
"לא נו צחקתי נו מה לקחת אותי רציני נו בחייאט מיטל"
"אתה קוף מעצבן אתה יודע את זה?"
"בגלל זה את אוהבת אותי"
"חחחחחחח יאללה בוא נתארגן לביצפר"
"טוב יפה שלייי" אמר והגניב לי נשיקה קטנה..אחחחח הליאבי הזה
אחרי חצי שעה שתינו היינו מוכנים
אני הייתי עם חולצת ביצפר ורודה,מכנס לבן יפה עם נעלי ספורט ורודות,תלתלתי את השיער,טיפה צללית ורודה,פס שחור מתחת לעין ומסקרה.
והוא? חתיךך מתמיד..חולצה שחורה עם ג'ינס,נעלי מוקסינים,העמיד קוצים כמו שאני אוהבת,החליף עגילים בסנטר ובלשון..פשוט מהמם..
לקחנו שתינו תתיקים ועפפפנו לביצפר שלא נאחר..
הוא הלך לכיתה שלו ואני לשלי וקבענו שבסוף היום בשעה 3 ורבע נפגש במקום שנפרדנו ונלך אליו..
כשהגעתי לכיתה סיפרתי לבר מה שקרה,והיא המליצה לי להיות עם ליאב,אמרה שהוא באמת אוהב אותי..היא אומנם לא ידעה בוודאות את סיבת הפרידה של מתן ממני אבל עדיין היה נראה לה שליאב אוהב אותי יותר ממתן.
"אם הוא וקורל היום יפרדו,והוא יספר לך,תדעי לך שזה סימן מהקב"ה שאתם צריכים להיות יחד,ואם לא,אז אתם לא צריכים להיות יחד,סבבה??" אמרה בר
"מתאים" אשרתי את מה שאמרה.
סיימנו את היום בשעה 11 במקום ב3 ורבע,וחשבתי שיהיה נחמד לאסוף איתי את ליאב..
"שלום,המזכירה קוראת לתלמיד ליאב מלכה,את יכולה בבקשה לשחרר אותו?" שאלתי את המורה
"כן,ליאב צא בבקשה"
ליאב יצא.
"יאללה אחי הקטן עפים הביתה"
"מיטל..לפני כן אני צריך לספר לך משו.." אמר ליאב בהבעת פנים רצינית.
==המשך?! יבוא..==
נוששששששית