מדהיייייייייייייםם יאללהה שיהיו ביחדד!!
תמשיכייי מושלםםםםםםםםםםםםםםם
ולדעתי אתן מגזימות מאודדד!!
מיטל סה"כ עושה מה שהיא מרגישההה!
והיא אוהבתת את ליאבב היא לא סתם הלכה ו"הזדיינה" איתוו
אחח אני שונאת ת'מילהה הזאתי!!!!
אז אל תעליבו סתםםם!
תמשיכי=]
מדהיםםם
מקווה שהם יישארו ביחדד😊
אני כל-כך מחזיקה מהילדה הזאת!
אני כבר מזמן הייתי גומרת את החיים שלי!
המשך..
יש לי שאלה 😊
התעוררנו בבוקר,אמא כבר לא הייתה בבית אבל השאירה לנו פתק:
"ליאב ומיטל בוקר טוב.
אני שמה לב שישנתם יחד אז אני מקווה שהתעוררתם טוב,
שיהיה לכם יום מצויין,ותצלצלו שאתם חוזרים הביתה!
אוהבת מאוד,גילת"
אמא שלה מסכימה לה לישון עם """"""אח""""""" שלה באותה מיטה והכל סבבה יענו????
ואני בכל אופן..לא הייתי זורמת איתו ככה...לא יודעת...
אממ כן..אמא שלה מסכימה שליאב ישן אצלם עם מיטל בגלל שהיא כל כך סומכת עליו ומעריכה אותו..אם לומר תאמת הוא כמו בן שלישי שלה..בערך כמו שי..
ובקשר למיטל?! היא עשתה מה שהרשג אמר לה..פעלה רק לפי הרגש..
QUOTE (*B*o*B*a @ 03/11/2005) אממ כן..אמא שלה מסכימה שליאב ישן אצלם עם מיטל בגלל שהיא כל כך סומכת עליו ומעריכה אותו..אם לומר תאמת הוא כמו בן שלישי שלה..בערך כמו שי..
ובקשר למיטל?! היא עשתה מה שהרשג אמר לה..פעלה רק לפי הרגש..
'ובקשר למיטל?! היא עשתה מה שהרשג אמר לה..פעלה רק לפי הרגש..'
לזה התכוונתי בכפי שאני אמרתי 😊
תסתכלי ככה כתבתי חחח
מוואונתת
יאאאאאאאאאאאאאאאא יאאאאאאאאאא
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
טוב שהיא לא אמרה לו שהוא בוגד בקורל אחושרמוטה אחרי שהם שכבו כבר..
אני לא רואה שום הבדל בין הזדינה לעשתה סקס זה מה שהיא עשתה ולא צריך לקחת ללב כי אין בכוונות שלי לפגוע בה פשוט אמרתי מה שהיה לי בלב באותו שניה באמת היא נשמעת לי ילדה מאמי ואני מעריצה אותה מאוד אין סיבה להתעצבן אמרתי את זה מרוב כאב אבל אם יצא מזה משהו טוב ולא סתם זה קרה אז בסבבה מאושרת בשביל מיטלוש
מחכה להמשך
אוהבת המונמון
בתXלוש
לא מתעצבנת [אם התכוונת אליי]
חחח ביושש
ונושיתתת תמשיכי!
היא התכוונה אליי
וכן התעצבנתיי כי מזה הזדיינה שונאת תמילה הזאת
לא היית שם במקומה אל תשפטי
נושית