לעשות סקס ולהזדיין זה בדיוק אותו דבר רק שלעשות סקס זה במילים עדינות יותר ויפות
תמישיכי 😊
אויש ה' ישמור מה כבר ליאב עשה?!
תמשיכייייייי
"מה?" שאלתי,הלחץ כבר התחיל לזרום בגופי
"שמעי זה לא שאני רוצה לפגוע בך או משו.."
ואז הבעת פניי השתנתה לרצינית
"דבר"
"אבל רק אל תפגעי"
"נו כבר!"
"חחחחח תרגעי מה את לחוצה כפרה??? אני וקורל נפרדנו סתם מתחתי אותך טיפה חחחח והאמנת"
נשארתי בהלם
"חחחחח מיטל מה יש? מיטל??"
"בוא הביתה אנחנו נדבר שם" אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון ביתי והוא אחריי
בזמן שהלכנו שמעתי אותו שואל שאלות כמו "מיטל מה קרה?" "מיטל את כועסת?" "נו מיטל תעניי"
אבל לא עניתי,הייתי כעוסה מידי בשביל לענות לו או להקשיב לו..
הגענו לביתי
"עכשיו את מוכנה להסביר לי למה את קרה אליי???"
"למה נפרדת מקורל המסכנה?"
"כי אני לא אוהב אותה מיטל"
"לפני חודשיים השורה הזאת הייתה שונה"
"תראי מה חודשיים בקרבתך עשו לי"
"חבל שלא אמרת תמשפט הזה לפני שנתיים,בכלל,איך נפרדת ממנה??"
"לקחתי אותה בהפסקה לצד,אמרתי לה שלא ילך בינינו יותר,שירד לי ממנה,שאני לא אוהב אותה יותר,שאני רוצה שנפרד אבל שנשאר ידידים,היא בכתה,ביקשה עוד צ'אנס,ואני לא יכולתי להסתכל לה בעיניים,רציתי שהרגע הזה כבר יגמר,יעבור..לבסוף הבטחתי לה שנשאר ידידים טובים,נשקתי אותה נשיקה אחרונה והלכתי משםם.."
"טוב"
"מיטל אני רוצה אותך"
"תפסיק לשקר" בכיתי "אני לא רוצה שכל מה שקרה אז יחזור על עצמו אני לא רוצה" אמרתי ועליתי מהר לחדרי
התחלתי לבכות,ידעתי שהאהבה שלנו היא בלתי אפשרית,הרי הוא כמו אח בשבילי,הוא היה חבר של חברה שלי,שהחברה הזאת במקרה בדודה של האקס שלי שאני במקרה עדיין אוהבת,ואנחנו פשוט לא יכולים להיות יחד..
קיוויתי שהוא יעלה לחדר לשאול מה איתי,אבל הוא לא עלה,אני הייתי צכה לרדת אחר כך,לראות מה שלומו..
ראיתי אותו באותה תנוחה כמו שהשארתי אותו שהלכתי,יושב,לא זז..
"ליאב?"
"מה מיטל??"
"תבין אותי..אני לא יכולה להרשות לעצמי להתאהב בך ושנחזור לא יכולה.."
"תני סיכוי,לעצמך להתאהב שוב מחדש..." שר לי שורה משירו של יוסי עדן..
"מחדש,אבל לא בך.."
"למה לא???"
"כי כל מה שהיה נשכח,נגמר..."
"תסתכלי לי בעיניים,תגידי שאת לא אוהבת ולא רוצה אותי,נו,תגידי!!! תגידי את זה ולא תשמעי ממני יותר על הנושא הזה בחיים שלך,נו קדימה"
"אתה לא רציני ליאב,אתה לא רציני.."
"אני נורא רציני מיטל,נסי אותי,קדימה!!"
פרק קצר..אבל זה רק בגלל שראיתי שהסיפור שליי נהיה במקום האחרון 😢(
המשך?! יהיה שתגיבו 😊)
נושית
תמשיכייי ממש יפהה!
אבל קצר מדי!!!
מה זאת אומרת נהייה במקום האחרוןן?!
ממשש לא!
אני מכורה אליו חח!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף!
לאף יו!
וואי מממשש מדהיםםם תמשיכי מאמיי
QUOTE (ligosh @ 05/11/2005) וואי מממשש מדהיםםם תמשיכי מאמיי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
במקום האחרון כי את לא ממשיכה...
תמשיכייי יהיה לנצח ב-1 תאמיני לי!! 😊
QUOTE (AfArSeXyT @ 05/11/2005) במקום האחרון כי את לא ממשיכה...
תמשיכייי יהיה לנצח ב-1 תאמיני לי!! 😊
😊
וואה כמה זמן לא קראתי..
ליאב השתנה????
והוא שוב אוהב את מיטל?!
אמא'לה..
המשך