משעמםםםם יאאלה תמשיכיי
תעשי המשךךך מעניין!!!
יאאאאאאייי בטח הוא יקנה לה תכשיט או משו..
מהמם!
המשךך
יאוווווווווווווו
המשךךך דחופי דחופי =]]
QUOTE ח-נ-ו-ש-ה פורסם ב 31/10/2005
משעמםםםם יאאלה תמשיכיי
תעשי המשךךך מעניין!!!
חחח חמממודה אני עושה מה שקרה באמת לא מה שאני רוצה..
יומטוב
נוששית המוששלמת
המשך כפרה נושית
אוהבת המומון
בתXלוש
הנה המשךךך...תגיבוו אוקיינוסססס ;]
"אפשר לעזור?" שאלה המוכרת
"כן" אמר ליאב "אני מחפש שתי צמידים עם לוחית ולחרוט עליהם"
"אין בעיה" אמרה המוכרת ומיד הראתה לו כמה צמידים
"מיטל מה הכי יפה?" שאל אותי "מה את אוהבת??"
"לדעתי זה,זה עדין כזה"
"סבבה,לכי עשי סיבוב בחנות אני כבר חוזר"
"למה???"
"נווו לכיייי אני רוצה לעשות לך הפתעה עם המתנה של קורל"
"חח טוב.."
הסתובבתי טיפה בחנות,ראיתי את השרשרת שמתן קנה לי ואת תווית המחיר שלה,היא באמת הייתה יקרה,עלתה 90 שקל..חייכתי שלפחות השקיע עליי משו..
"בואי מיטל,הצמידים יהיו מוכנים תוך שעה,בואי נסתובב בינתיים נאכל"
"חח שמן"
"בעיות??#$?@$#?"
"חס וחלילהה!!"
אכלנו פיצה,שתינו מילקשייק ואכלנו גלידה בשעה שלמה!
ולבסוף חזרנו לחנות התכשיטים..
"הצמידים שלך מוכנים" אמרה המוכרת
ליאב ניגש לשלם ולקח איתו 2 עטיפות מתנה עם הצמידים.
"קחי,תפתחי זה שלך" אמר ליאב
"חחחח מה שלי??#$ זה של קורל"
"חחחח ממש לא,זה היה בשבילך,אבל ידעתי שאם אני יגיד לך את לא תסכימי אז לא אמרתי לך,עכשיו אני אומר לך,קחי,אני יעלב" ועשה פרצוף עצוב
"אני יהרוג אותךךך"
"אחרי שתפתחי חופשייי"
"חחחחחחח"
פתחתי את העטיפה,ראיתי את הצמיד שבחרתי,ועל הלוחית היה כתוב M&L זאת אומרת,מיטל וליאב
"אין לי מה להגיד,זה פשוט מהמם!" הייתי בהלם
"פשוט תגידי תודה ליאב אתה הידיד הכי טוב שהיה לי בחיים ואני אוהבת אותך יותר מאת עצמי ואני מוכנה לעשות הכל בשבילך ואתה המלך"
"חחחחחחחחחחחחחחחחחחח כפרעליך חיים שליי אתההה"
"וואי בואננננה יש לךך לכלוךך פוו על השפתיים.."
"איפוו??"
"פווווו" הוא התקרב אליי והתנשקנו..יאו איזו נשיקה זאת הייתה,כל כך טובה ונעימה..הזכירה לי ימים טובים.
התנתקנו אחד מהשני
"זה לא בסדר מה שאנחנו עושים..אתה עם קורל"
"אבל אני אוהב אותך מיטל!!"
הייתי בהלם
"מה אותי????"
"אותך מיטל אני אוהב אותך..כשאני וקורל נפרדנו הייתי שבור..אבל את עודדת אותי הראת לי מזה כיף ובאותו שבוע התאהבתי ב=ך! אותה אני כבר לא כל כך אוהב..טיפה דלוק אבל לא יותר..אני רוצה אותך..את פנויה עכשיו..את לא עם מתן..למה שלא תתני לי את ההזדמנות???"
"כי אני לא אוהבת אותך ליאב..אני אוהבת את מתן עדיין ואתה יודע את זה..נסה לשכוחח חיים..אנחנו בחיים לא נחזור להיות יחד.."
"בסדר" אמר ליאב ולא ויתר "אבל אנחנו עדיין נשארים ידידים כמו שעכשיו.."
"זה ברורררר!!!" חייכתי..אם לומר את האמת? לא רציתי לאבד את ליאב בתור ידיד..נורא אהבתי אותו..הוא היה כמו אחי הקטן...
"ואת מתן אני מבטיח לך שתשכחי..אם את לא תשכחי ממנו הוא ישכח מהעולם" אמר וקרץ לי.
"חחחח אני אוהבת אותךךך מכוער"
"אם רק היית יודעת כמה אני אוהב אותךך" אמר עם חיוך
התחבקנו חיבוק ענק,והחלטנו לחזור הביתה.
חזרנו הביתה,בדיוק אמא הכינה ארוחה טעימה,היא שמחה לראות את ליאב כרגיל,אני חייבת לומר שבאותה תקופה שגר אצלנו הם מאוד נקשרו.
ישבנו לאכול,סיפרנו לה מה עשינו היום והיא שמחה שנהננו.
"אתם פשוט חמודים יחד!!" זרקה אמא
"כן אנחנו הידידים הכי טובים" אמרתי לה
"הייתי רוצה שתהיו זוג,זה היה נורא משמח אותי"
"חחחח אמא אני וליאב לא נחזור להיות זוג,יש לו חברה"
"שאני מוכן לזרוק בשבילך.." סינן
"תחשבו על זה,אתם כאלה יפים יחד,תחזרו.."
"אמא חלאס לחפור" עניתי ופניתי את הצלחת שלי
"ליאבי תדבר עם מיטל אולי תהיו יחד"
"עזבי גילת התייאשתי ממנה היא לא רוצה אותי הייתי זורק את חברה שלי בשבילה והיא עדיין לא רוצה"
"לולי למה את לא רוצה את ליאב???"
"כי אני אוהבת את מתן והקטע שלי ושל ליאב לא יחזור אני אוהבת אותו בתור הידיד הכי טוב הוא הכי מבין אותי.."
"בחיים אני לא יבין אותך" אמרה אמא ועזרה לי לפנות את הצלחות "לכו תראו טלויזיה מתוקים אני יסדר פוו"
"בוא תישן אצלי היום מכוער מחר נלך יחד לביצפר" הצעתי
"נשמע טוב,בואי איתי להביא את הדברים שלי מהבית"
"סבבה,אמא כבר חוזרים ליאב יושן פוו היום"
"טוב חמודים,תחזרו מהר"
הלכנו לביתו של ליאב,וגם שם הייתה לנו שיחת מוטיבציה.
"אתם פשוט נראים כמו זוג"
"חחח אבל לאה אנחנו לא זוג! הבן שלך חבר של קורל!!"
"אבל את קורל אני לא שומעת ולא רואה פוו לעומת זאת ליאב לא מפסיק לדבר עליך ועל כמה שאת מדהימה"
"יוו את גורמת לי להסמיק"
"חחח מתוקה! אני חושבת שיהיה יפה לכם להיות יחד"
"אני לא נראה לי.."
"הוא בא לישון אצלך היום???"
"כן כן..יהיה נחמד "
"חחח יופי! תהנו לכם חמודים"
"תודה לאה,ביי לילה טובב" אמרנו לה שתינו והבאנו לה נשיקה וחיבוקי.
אהבתי נורא את אמא של ליאבי,היא הייתה חמודה נורא ומתחשבת..
הלכנו לעשות סיבוב בשכונה,באיזור שם..
ראינו את מתן ואת חברים שלו..התקרבתי עוד טיפה,ראיתי את מתן יושב עם ילדה,אבל לא סתם יושב,ברגע שראה אותי חייך לעברי ונישק אותה..
כמה שהייתי שבורה מבפנים ידעתי שיהיה טיפשי מצידי להראות לו את זה,לכן חייכתי,אמרתי שלום לכל החברים שלו אבל ממנו?! התעלמתי לגמרי!
אני וליאב אמרנו ביי והלכנו הביתה..
הגענו הביתה,אמרנו לילה טוב לאמא שלי ועלינו לחדר,שם הרגשתי בטוחה לבכות..
"לממממה הוא עושה לי את זה??? הוא ידע שאני עוד אוהבת אותו ושיכאב לי הוא עושה לי הכל בכוונה כמו תמיד איכססססססה@@@@"
"די מיטלי נו הוא לא שווה את הכאב"
"אבל אני אוהבת אותו כל כך ליאב אם רק הוא היה מבין כמה"
"אבל הוא טיפש הוא מטומטם שהוא מוותר עליךך!!"
"אני מתגעגעת "
"את רוצה שאני ישן לידך היום??"
"כן.."
"בסדר"
הוא התארגן לשינה,ואני בינתיים שמתי רשימת שירים שרק שיר אחד מתנגן בה כל הזמן:
Debbie Gibson - Foolish Beat
נורא הזדהתי עם השיר ברגעים האלה,נזכרתי במתן ובכלל בכיתי..
ליאב שבאותו רגע נכנס לחדר שכב לידי וחיבק אותי חיבוק ענקי,היה לי כל כך כיף בין זרועותיו..הרגשתי מוגנת ובכיתי הרבה הרבה הרבה..הוא היה קיר הדמעות שעליו נשענתי שהיה לי רע..
הסתכלנו אחד לשני בעיניים,התנשקנו,ומשם זה כבר זרם לו..אבל לא סתם זרם...
המשך יבוא
נושה
ממממממממממממממממממממממממממממממממממממממההההההההההההה???!??!?!?!?!?!
יווווו אני שונאת את ליאבבבבבבב אחרי מה שהוא עשה לה היא עוד נותנת לו לנשק אותהה??!?!
עזבבבייייייי זה מהה היא זזרמממה איתוו!?!?!?