המשך כפרה עליךךך....
אוהבת המונמון
בתXלוש
המשךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
הלווווווואיי זה מתןןןןן=]
המשכוש
פיי קצצררר =[
ייאלה המשכוששש.....=] בה ביי
"מעייני חיימו'ש מה את עושה פוו עכשיו???"
"מה לא טוב שבאתי לבקר?!?!?"
"לא לא חיים שלי אל תביני לא נכון חח פשוט אני יוצאת עוד מעט עם ליאב לקנות בגדים למסיבה של אלכס.."
"האא...באתי אליך בדיוק בגלל המסיבה של אלכס@!!"
"חח למה??"
בדיוק היה עוד צלצול בדלת,הפעם זה היה ליאב.
"אזברדה לא שמעת שקראתי לךך@!??$@# ראיתי אותך"
"שמעתיי מישו קורא לי אבל לא הייתי בטוחה.."
"חחח אבלה"
"מיטליי שמעי אני רוצה לקחת ממך בגדים למסיבה של אלכס למה אין לי כסף עכשיו ללכת לקנות"
"חופשי כפרה בואי נעלה תבחרי לך"
"מיטל לא רצית ללכת לקנות בגדים??"
"קודם כל מעיין תבחר ממני בגדים ואז אנחנו הולכים"
"את ילדה מעצבנת"
"ואתה כונף מכוער"
"בגלל זה אנחנו כל כך מתאימים" חייך לי
"חחחחחח רוצה לעלות איתנו למעלה?"
"אני ישב פוו בינתיים"
"טוב חכה לנו"
אני ומעיין עלינו למעלה,סידרתי אותה יופיי למסיבה..הבאתי לה חולצת סטרפלס בלבן,וג'ינס יפה של לי קופר,יחד עם מוקסינים..טובבב היא נראתה פצצהה.
"יאו תודה חיים שלי הצלת אותי" אמרה לי
"תמיידד אני פוו בשבילךך!!"
"תתתודה מאמי..יאללה אני עפה מפוו אני מאחרת.."
"לאאאאן@$?@$?"
מעיין חייכה
"אזברדה ישובבה.."
"אני יספר לך שאני יחזור הכל"
"חח טוב יפתי"
"ביי מאמי אוהבת אותך"
"סוף סוףףף חשבתי לא תצאו בחיים" אמר ליאב ונימת צחוק נשמעה בקולו
"חחחח מה לעשות אנחנו מיוחדות"
"את הכי מיוחדת שיש ואת יודעת את זה"
"חחח חנפןן"
"רק אליךך.."
"בוא בוא יא קוף יערות אחד הולכים לקנות לי בגדים"
לקחתי כסף ונסענו לקניון לקנות בגדים...
עברנו בים של חנויות ולא מצאתי כלום,עד שלבסוףף נכנסנו לחנות ושם מצאנו מכנס אלגנט לבן יפה עם חגורה חומה ועם חולצת מעטפת חומה.
זה ישב עליי פשוט יפההה!! המכנס בכלל..
החלטתי לנעול את המגף החום שלי,זה בא יחד יפה ס=ו=ף!!
"סיימת את הקניות שלך??" שאל ליאב
"סיימתי" עניתי באושר
"יופי עכשיו לי יש קניה" אמר ומשך אותי לחנות תכשיטים.
"מחפש מתנה לקורל?" שאלתי
"בטח" ענה וחייך חיוך שטני
אם רק ידעתי מה הוא הולך לעשות שם באמת...
^^^המשך יבוא^^^
נושית
יאאאאאאאאא
תמשיכי מהררררר
בטוחח הוא קנה לההה..
או אולי לשתייהןןן
תמשיכיי לאףף יוו!