כנראה שהקב"ה אוהב אותה והם נפרדו..😛
המשךךךךךךךךךך ומהרררררררררררררר!!!
יואוווו
אני אומרת לכם צריך להוציא ספר על זה...אחד הסיפורים החזקים שאני קוראת!
תמשיכי דחוףףף
מיטל מתחילה להפחיד אותי
המשך
😕
QUOTE (galush123 @ 26/10/2005) יואוווו
אני אומרת לכם צריך להוציא ספר על זה...אחד הסיפורים החזקים שאני קוראת!
תמשיכי דחוףףף
😉
נו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוייש נו מתן הזה פשוט ילד יצור!! אח"כ הוא בטח יתחנן אל מיטל שהם יחזרו אחרי שיוליה
תזרוק אותו בעזרת ה'!! חחח
יאללהה המשךך!
"מה הוא שלח לך!??$?#" שאלתי דרוכה
"שהם נפרדוווו מיטל הם נפרדוו אתם עוד יכולים לחזור יפהההה שליי"
"יאו הם נפרדו1#@$#"
באותה השניה הייתי הילדה הכי מאושרת בעולם,כן כן! הכי מאושרת,שמחתי שהם נפרדו..
"את חייבת לעשות משו להחזיר אותו אליך אני לא יודעת כבר.."
"אני רוצה אבל אני לא בטוחה שהוא ירצה.."
"אני ידבר איתו סמכי עליי"
"טוב מאמי"
ניתקנו את השיחה,מצד אחד הייתי מאושרת עד הגג שהם נפרדו,אך מצד שני חששתי שזה לא ישחק לטובתי הפרידה שלהם..
הלכתי לישון מלאת מחשבות,בבוקר שהתעוררתי צלצלתי לשני האנשים הכי קרובים אליי,ליאב ובר,ובישרתי להם על הבשורה המשמחת.
הם כמובן שמחו בשבילי,הם כל כך קיוו שהם נפרדו כי מתן הבין שהוא עדיין רוצה אותי..אבל לא קיוויתי ליותר מדי,תמיד פחדתי מהמשפט "גודל הציפיות כגודל האכזבות" לכן העדפתי לראות מה קורה ולא לקוות ליותר מדי..
"את יודעת שעוד שלושה ימים יש מסיבה לאלכס??" שאל ליאב
"איזה אלכס?" התעניינתי
"נוו חבר של מתן,איפוו הראש שלך שכחת שביקש שנבוא??"
"יאאא נכון..הייתי אמורה ללכת עם מתן " אמרתי בעצב
"היית אמורה עכשיו את לא את באה איתי עם קורל עם בר עם מעיין ועם כ-ו-ל-ם ואת הולכת לדפוק הופעהה כי מתן יהיה שם"
"מתן יהיה???" שאלתי באושר
"כן כן מתן יהיה נשמה שליי"
"יאו אני מאושרת..אני חייבת להזכיר לו את הימים הטובים"
"אז קדימהההה!!@#"
"שממן אחד בוא איתי לקנות בגדיםם דחוףף אין לי כלום"
"מיטללל נוו אין לי כוח עכשיו"
"ליאב!!!!"
"טוב טוב מכוערת אני באאא"
"יאללה 20 דקות אתה אצלי"
"חחח טוב כונפה ביי"
"ביי קוף"
הלכתי להתארגן כי לא הייתי מאורגנת בכלל..
לבשתי גופיית סבא בצבע חום,ג'ינס,ונעליים תנכיות.
תלתלתי זריז את השיער,קצת שחור,מסקרה,צללית וליפגלוס והייתי מוכנה.
היה צלצול בדלת
"בדיוק בזמן"
ירדתי לפתוח,אבל זה לא היה ליאב..
המשך יבוא..
יאוווו
המשך מהמםםם
אבל קצר \=
תמשיכי עודדדד
יאאאאאאאאאא מי זה ??
יאללה המשךך!