ואו..איזה מושפלת!!!!!!
מה היא מתחננת בפניו?!?!?!
אז מה אם היא אוהבת אותו..גם לה יש כבוד עצמי..=]..
פרק יפה=]..
המשךךךךךךך..
אנננניי רק מבינה אותההה
נושית
יוואווו מסכנה הילדהה הזאתי!!
נראה לי היא שונאתתת בניםם!
למה הם ככה עושים לה??
מסכנהה
אופההה
תמשיכייי!
אני במתחחחח!!
מוואהה יפיתוששש=)
😢
ביום שהיא נולדה...
השמיים קיללו אותה...
קיללו אותה שתסבול כל יום מחדש..שתסבול כל ימי חייה!!
😢 😢 😢 😢 😢
תמשיכי
גררר מסכנה.......
המשך פליז... =/
QUOTE (G-A-L @ 24/10/2005) ואו..איזה מושפלת!!!!!!
מה היא מתחננת בפניו?!?!?!
אז מה אם היא אוהבת אותו..גם לה יש כבוד עצמי..=]..
פרק יפה=]..
המשךךךךךךך..
מסכימה!!
אבל היא אוהבת אותו..מסכנה..
כמה היא נפגעה מבנים..
אבל באמת היא לא צריכה להתחנן ככה..לא רוצה שיתפוצץץ!!
אוהבתת
בתאלושששש=]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 24/10/2005) QUOTE (G-A-L @ 24/10/2005) ואו..איזה מושפלת!!!!!!
מה היא מתחננת בפניו?!?!?!
אז מה אם היא אוהבת אותו..גם לה יש כבוד עצמי..=]..
פרק יפה=]..
המשךךךךךךך..
מסכימה!!
אבל היא אוהבת אותו..מסכנה..
כמה היא נפגעה מבנים..
אבל באמת היא לא צריכה להתחנן ככה..לא רוצה שיתפוצץץ!!
נכוןן
אני בחיים לא אצליח להבין את הבנות האלה....
שפשוט גורמות לעצמן להיות סמרטוט של גברים...
וזה לא בקטע של להעליב או משהו.
זה רק אצלי אישית בראש לא מסתדר איך זה אפשרי...
לפני שאני אהפוך לאחת כזאת אני אתאבד!
מקווה שיהיה לה טוב בחיים... 😢
מה זה ההתחננות הזאת?אני לאאאא מבינהההה אותהההה וכמה שאני מנסה אני לא מצליחה להבין אותה..בהתחלה עם כל מה שקרה עם ליאב הבנתי..אבל עכשיו איך שהיא מתחננת למתן?את זה כבר ממש לא מצליחה להבין
ווואייי איזה מסכנהה..
מה עכשיו היא עושה.. תמשיכיייייייייייייייייייייי
כשבנאדם מאוהב..
הוא מוכן לעשות הכל...
'אהבה היא הדבר היחיד שאין לה גבול'
אוהבתת
בתאלוששששש
שיואו איזה בנאלף!! משו כאן מסריח!! 😕
תמשיכי פלטיןןןןןןןןןןןןן
אני רוצה עוד פרק בלאט
וואיי איך היא מתחננת אליו ככה?!
היא ממש התחננהה
אסור להיות ככה עם בנים..סתם מעלה להם ת'אגו
תתתמממששיייכככיייי