תמשיכיי מאמייי
איזה פרק נדירר
חמודיי ליאב הזהה 😊
איך שהגלגל מסתובב
בהתחלה תומר היה המלאך וליאב היה הסטן עכשיו ההפך
תומר אף פעם לא היה מלאך..
בגללו כל הסיפור עם ליאב התחיל =[
תמשיכי בובה..את חייבת להמשיך!
בוביתתתת ...
יאללה תמשיכיי מאמיי
אני במתחחח 😊
מה עם המשך ?!?!?!
=(
=(
=(
תגידו לי מה אתן חולות בנפש?! למה לא אמרתן לי שיש המשך לסיפור המושלם הזה?! חחח
אני כל הזמן רואה שהסיפור הזה כל הזמן עולה ואמרתי לעצמי טוב אולי מישי חדשה קראה
ת'סיפור לא תיארתי לעצמי שיש המשך..טוב זה לא ממש משנה כרגע!!
המיטל הזאת היא פשוט בין הילדות ה=ח=ז=ק=ו=ת שפגשתי בחיים שלי! אחרי כל מה שהילדה
הזאת עברה בכל זאת יש לה אופטימיות בחיים והיא לא מתייאשת ולא כלום..אני במקומה..טוב אנ'לא
רוצה לחשוב על זה אפילו. אני בטוחה שבסופו של דבר יהיהו לה ת'חיים הכי טובים שיש כי לילדה
הזאת מגיע מה שלאפח'ת מאיתנו לא מגיע!!
תשמעי מאמי את מצליחה להעביר ת'סיפור הזה בצורה כזאתי מעולה!! שאת כותבת פשוט יפה מאוווד!
את מצליחה להעביר עלילה שכזאת ועם סיפור אמיתי שכזה בצורה הכי ברורה שיש!
ובפרק האחרון ראיתי שהתומר הזה אנס אותה..פשוט לא אכפת לו מכלום! אגואיסט.
אם במקרה מיטל תקרא ת'תגובה הזאת אני רוצה שהיא תדע שאני פשוט מעריצה אותה על איך
שהיא חזקה ועל איך שיש לה כוח להמשיך לחיות ולהמשיך עם החיים למרוווות כל הסבל שהיא עוברת
ושהיא איבדה את הבתולין שלה בכיתה ח'..למרות הכל היא ממשיכה בחיים ואופטימית, ולמרות
כל מה שליאב עשה ואמר לה היא סלחה לו ומסכימה בנוסף לכל לשנות אותו ולעזור לו. לא פוגשים
ילדה עם לב כזה כל יום!! מעריצה אותך!
יאללה אחרי מגילה כזאת אני רוצה המשךך..
מוווווווואה!
כיתהח' איבדה את בתוליה
לא ז'
😯 אני לא מאמינה...איזה כלבבב התומר הזה! 😮
QUOTE (AfArSeXyT @ 19/10/2005) כיתהח' איבדה את בתוליה
לא ז'
אה..הייתי בטוחה שב-ז'..
טוב ערכתי את זה.
נו עבר הרבה זמן לא כמה ימים שימי המשך
אוהבת המונמון
בתXלוש
האם את חיה?! מה נסגר איתך בובה?
בננות סורי על הפרק הקצר היום מבטיחה שמחר אני ישים ארוך אני פשוט עייפה אבלל רציתי לשים לכם פרק לפני השינה חח
לילה טוב יפות
התנשקנו קרוב לרבע שעה,עד שלא יכולנו יותר,כל כך הרבה מחשבות עברו בראשי בגלל אותו רגע קסום ששינה בי הרבה..
חשבתי לעצמי אם הסערת רגשות הזאת עכשיו הייתה שווה,והחלטתי שכן,שהוא כל כך חשוב לי שזה היה שווה את זה..
לפגוע בי יותר משכבר פגע הוא לא יכול,והנשיקה הזאת רק חיזקה את האמונה שלי בילד הזה,הגיע לי ולו להשתעשע טיפה לפני שאני ומתן נהפוך להיות זוג ולפני שהוא וקורל חוזרים.
החלטנו שאת הנשיקה הזאתי נשמור בינינו,אחרי הכל,אפחד לא צריך לדעת מזה שהתנשקנו בכלל..
הימים עברו,וכך גם השבוע השתקמות של ליאב עבר לו..
לא קרו דברים יותר מדי מיוחדים,נשיקות חיבוקים וכו' וכו'..האהבה של ליאב אליי גדלה,יכולתי להרגיש בזה..ולא סתם להרגיש,ממש להרגיש!!
הרגשתי שבשבילו רגע בלעדיי שווה לנצח,אפילו שהוא חזר לקורל ואני הייתי עם מתן הרגשתי שהוא כאילו עם קורל אבל לא עם קורל,הראש שלו היה איתי..
את מה שקרה לי עם תומר אני לא שכחתי,היה קשה לי נורא להתקרב למתן,היה קשה לי שמתן יתקרב אליי,פחדתי שהוא יגע בי,פחדתי שיעשה מה שתומר עשה,באותו זמן בשבוע הראשון שלי ושל מתן הרגשתי גם משו לליאב,הייתי נורא מבולבלת וקיוותי שזה יסתדר לי עם הזמן,שהלב שלי יהיה עם מתן...
יום לפני שנהיינו חברים הוא קנה לי שרשרת יפה מכסף,הרגשתי שבשבילו אני הכל,הוא גם אמר לי שאני הכל בשבילו..
החלטתי להתרכז במתן,החלטתי שזה הבנאדם שבו אני רוצה להתאהב!! הוא היה מושלם בשבילי..
עם קורל וליאב הכל היה בסדר,הם נראו כמו זוג יונים..
עברו עליי 3 שבועות של אושר אין סופי עם מתן,כל הזמן היינו יחד,התאהבתי בו,הרגשתי שדקה בלעדיו היא דקה של סבל,הייתי מאוהבת בו אפילו יותר משאהבתי את ליאב,הוא היה האהבה הכי גדולה שלי!! עד שיום אחד,6 ימים לפני החודש,זה קרה!
המשך?$^?$^?
מבטיחה שיבוא מחר
לילה טובי
==נושית==
הייי חסר לך אם המשך לא בא מחר חחח
סוף מותחחחח