מאמיי
שהכל יסתדרר בעזרת ה'
ואם את צריכה משוו אני תמיד פההה
והמשך מושלם כמו תמידדד
רק תנסי לא לייבש הפעםם
מואהה ענקית ליגלוששש
סוף סוף המשךךךךך=))
מאמי אני מקווה שהכל יסתדרר..
כשתוכלי תמשיכייי
מוואההההההההה
ווואיי ממש יפה מאמיי..
עם את צריכה לדבר עם מיש'ו שלחי לי הודעה בובה באיסיקיו..
מקווה שהכול יסתדר =)
יאא איזה פרקקקקקקקק
המשךךךךך
ואייי סוף סוףףףף שמת המשךך
מקווה שתסתדר לך התקופה =/...
ושימי המשך פליזזזז
פרק מדהיםםם
ואיי אני עכשיו במתח רציני!
ופליזזז בלי ייבושים חח
יפיופות,מגיע לכן פרק ארוך וקשה..חלק מהפרק לא אני ולא מיטל יכולנו לכתוב כי היה לנו קשה,לכן ביקשנוו ממישו אחר שיכתוב אותו..אתן תבינו בהמשך למה..
חלק מהפרק הבא קשה,וכשקראתי אותו אני אחרי שהוא נכתב,כאב לי,אפילו דמעות היו לי..מקווה שלכן לא יהיו..
האוירה החלה להתחמם,זוגות החלו לעלות על הרחבה ולרקוד..ראיתי אפילו את ליאב וקורל..כל כך חמודים הם נראו יחד..מתן היה בגינה עישן נרגילה יחד עם חברים שלו..בר ומעיין גם רקדו סלואו..
בר עם אחד בשם גל
ומעיין עם אחד בשם דניאל
ראיתי שכולם נהנים..קיבלתי אס אמ אס מוזר לפלאפון..
(כוסית עם טוסיק,icq)
כפרה תעלי דחוף לחדר של אושרייי דחוף דחוף..
ראיתי הודעה מבת אז הייתי בטוחה שזאת אחת החברות שלי והיא בצרה צרורה..לכן עליתי לחדר במהירות..
החדר היה פתוח בחשוך..נכנסתי והדלת נטרקה אחרי..נבהלתי
"מי זה?!?!!? מי קראה לי?~?~"
"אניי.." אמר קול מהאפלה
"מי זה אני?!"
"אני זה תומר"
"תומר?! לך מפוו אני רוצה לצאת"
הוא נתן לי סטירה
"יא בת זונה אחרי כלללללל הסבל שגרמת לי נראה לך שתצאי?!!?!? ועוד עכשיו?!?! חחחחחחחחחחחחח הצחקת אותי..את כפרה על מה שעשית את תשלמי" אמר והתחיל לנשק אותי
"די תומר דייי יש לי חבר אני עם מתן"
"עם מתן הא?! כבר שנתיים שאני חושב רק עליך ואת עם מתן?! יא כלבה הייתי יכול לעשות אותך הכי מאושרת..עכשיו תראי מזה זיון שני לא מוצלח"
"מה אתה מתכוון לעשות!?" נשארתי אדישה
"חכי ותראי"
"דייי חלאס מספיק תומר דיייי הציילוווווו"
"אפחד לא יישמע אותך פוו"
"תומר" בכיתי "אני מצטערת אני מתחננת שתפסיק"
"אין מצב,את גרמת למצב הזה את תקבלי אותו עד הסוף"
התחלתי לרעוד..הרגשתי פלשבאקים..כבר ידעתי מה הוא יעשה..קפאתי..
"ג'סט וואן לאסט דאנס..ביפור ווי סאי גוד ביי.." זמזמתי לי שיר תוך כדי דמעות..
לא בכיתי..לא צעקתי..הייתי קפואה..נזלו לי רק דמעות..לא הרגשתי כאב..לא הרגשתי שום דבר..גם שהכריח אותי לרדת לו לא הרגשתי כלום..לא גועל..לא כאב..כלום..
שמעתי צעקות שמחפשות אותי..
"אין מצב שהיא בחדר שלי,נעלתי אותו" אמר אושרי
"אני פוו.." לחשתי ובכוחותיי האחרונים צעקתי "הצילוווו"
"היא שם יא בן זונה היא שם תביא תמפתח או שאני פורץ תדלת" אמר מתן
"שלא תחשבי אפילו להגיד שאנסתי אותך..אחרת..ברור?! ישבנו ורק דיברנו" אמר לי תומר
לא עניתי
לבינתיים,הצליח מתן לפרוץ את הדלת
"יא בן שרמוטה מה עשית לה??~!?~!? מיטל דברי איתי מה הוא עשה?!"
ליאב גם עלה וככה גם בר ומעיין
ליאב הכיר טוב מאוד את הפרצוף הזה שלי ובלי שאני ידבר הוא ידע מה זה אומר..אין לי מילים ליאב פשוט הכיר אותי מצויין.
"יא בן זונההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה" קפץ עליו ליאב "אתה אנסת אותה אתה אנסת את הילדה הזאת עד שהיא החלימה ממשו אתה אנסת אותה אתה אנסת את אחותי הגדולההההה"
"מה עכשיו אתה עושה מזה עניין יש לך את קורל לך תזיין אותה ועזוב אותי" אמר לו תומר
הם המשיכו לצעוק..אבל אותי זה לא עניין בכלל,אני רק תהיתי למה זה הגיע לי,אחרי כל הטוב שהענקתי לאחרים,למה מגיע לי לסבול ככה?! מה עשיתי רע? כל הזמן יצאתי המסכנה וגם עכשיו..
פתאום..שמתי לב למשו מוזר ביותר..
מעיין,שהייתה שיכורה מהתחת,התקרבה לתומר עם בקבוק הוודקה ביד ואמרה לו ממש במילים האלו:
"אתה אנסת את מיטל?"
"אל תשגעי אותי עכשיו מעיין"
"רק תענה לי כן או לא?"
"מה אכפת לךך"
"אני יודעת שכן..רק תגיד כן.."
"כן"
"אתה מתגאה בזה?"
"אחרי כל מה שהיא עשתה לי כן"
"בטח הייתה לך זיקפה נכון?"
"כן"
"אני ידאג לכבות לך אותה חחחח"
והיא שפכה עליו את כל מה שנשאר בבקבוק..כולם היו בהלם..כולל אני
"חחחח זהוו אין זיקפה נכוןן?@?? חחח"
"מעיין.." אמרה בר שהייתה אפילו יותר שיכורה "בימינו לא עושים כאלה דברים..זה מה שעושים" אמרה ונתנה לתומר כאפה "ערימת ילדיםםם" צעקה וצחקה וכולם קפצו על תומר..
את השאר אני כבר לא זוכרת,כי כשהתעוררתי,התעוררתי בבית,מוקפת בליאב,אמא שלי,אחי,מתן,בר ומעיין..
"מה קורה פווו?!?!" שאלתי
"ששש.." הרגיע אותי ליאב.. "תרגעי..הכל בסדר"
"אני יודעת שלא..אני יודעת מה קרה אתמוללל1~!!!!!"
הם השפילו מבט כולם.
"צאו מהחדר!!!! עכשיו! עכשיו! עכשיו!!"
הם יצאו כולם.
"אני לא מאמינה שהוא עשה לה ככה הבנאדם הזה נורא" אמרה בר
"ואת תראי איך מנורא יהיה לו נורא" אמר שי
"מה אתה מתכווון לעשות?!" שאלה בר
"מתן ליאב בואו איתי אחים" הוא צלצל גם לעוד שני חברים שלו והם הלכו יחדיו.
אפחד לא ידע לאן.
לבינתיים אני ישנתי לי שינה עמוקה.
כשהתעוררתי,ראיתי ליד המיטה שלי צמיד גורמת,אבל לא סתם צמיד,זה היה הצמיד של תומר
"מזה עושה פוו?!?!?!?!?!?!?"
ליד זה ראיתי מכתב
"הילד הזה לא יפגע באף אחת בזמן הקרוב,
דאגנו לאשפז אותובאסף הרופא,
הנה הצמיד שבחיים לא ירד לו מהיד לאות הוכחה
אוהבים אותך מאוד: מתן ליאב ושי."
חייכתי ונרדמתי לי עוד קצת.
כשהתעוררתי,שמעתי את השיר מתוך ריקוד מושחט,וראיתי את ליאב עומד שם לידי ושר את השיר בעברית כאשר המנגינה באנגלית מתנגנת..
"עכשיו היה לי את הזמן הכי טוב בחיים שלי לא בחיים לא הרגשתי ככה בעבר כן אני נשבע זאת האמת ואני חייב את כל זה לך
בגלל שהיה לי את הזמן הכי טוב בחיים שלי ואני חייב הכל לך
אני מחכה כבר הרבה זמן ועכשיו סוף סוף מצאתי מישהי שתעמוד לצידי
ראינו את זה כתוב על הקיר והרגשנו את הפנטזיה הקסומה הזאת
עכשיו עם התשוקה בעינייך אין שום מצב שיכולנו להחליט שזה סודי אז לקחנו אחד את היד של השניה כי נראה לנו שאנחנו מבינים את הדחיפות
רק תזכרי
את הדבר האחד
לא יכול להיות שיהיה לי מספיק
אז אני יספר לך משהו
זאת יכולה להיות אהבה בגלל
היה לי את הזמן הכי טוב בחיים שלי בחיים לא הרגשתי ככה בעבר כן אני נשבע זאת האמת ואני חייב הכל לך
עם הגוף והנשמה שלי אני רוצה אותך יותר משאי פעם תוכלי לדעת
אז פשוט ניתן לזה לזרום אל תפחדי לאבד שליטה
כן אני יודע מה בראש שלך שאני אומר תישארי איתי הלילה
רק תזכרי שאת הדבר האחד
אני לא יכול לקבל מספיק מה
אז אני יגיד לך משהו
זאת יכולה להיות אהבה בגלל
היה לי את הזמן הכי טוב בחיים שלי בחיים לא הרגשתי ככה בעבר כן אני נשבע זאת האמת ואני חייב הכל לך
"הכל אני חייב לך מיטל שלי,על זה שעזרת לי,אני כבר מרגיש את השינוי בי,אין לי מילים לתאר את ההרגשה שאני מרגיש אליך עכשיו,בזכותך גם שירפז סלחה לי בסופו של דבר,אני לא יודע מזה,זה דחף חזק לעשות משו..משו שרציתי לעשות הרבה זמן.."
"מזה?"
הוא התקרב אליי,כבר הבנתי לבד,ועכשיו רציתי את זה והייתי צריכה את זה יותר מתמיד,התקרבתי אליו בחזרה,והתנשקנו.
המשך?!
רוצים עכשיו המשך?!
תגידו כן..
אני לא שומעת..
יותר חזקקקק..
נוווווו...
אתם רוצים או לא!?
רוצים?!
אז אני רוצה לשמוע כן יותר חזק..
טוב אני לא שומעת..
אז המשך יבוא רק בעוד כמה ימים..
ח=ב=ל הפסדתם..
חחחחחח השתגעתי!
יום טוב!
אה ו.....המשך יבוא..מתישהוא =)
סתאאאאאאאאם!!! יבוא בעוד כמה ימים..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתומה..
ואיייי אנייי מממתתתתתתתתההההההההה עלללללללללללללללללללללל ליאאאאאבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
תומר אנס אותה.???.............כי לא הבנתיייייי בדיוקקקקקקקקקקק
וגם את מתן אנייייי אוהההההבבתתתתתתתתתת😊
המשךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףף עכשיווווווווווווווווווווווווווווווו
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך