ההממממממממממממממממשששששששששך
קראתי עכשיו הכל.
אחלה סיפור.
דורשת המשך!
קראתתתתתתתתי את כל ה74 עמודיםםםםםםםםםםםםםםם
ה''''''''''''''''''''.............זה הדבר הכי מהמם שקראתי פה!
צמרמורות..בכי..לפעמים צחוקיםם..אמאלההההההה
איזה מוכשרת את ה'..
ואאאאאאאאאאאאאו זה כ"ככככככככ יפהההההה =]
מצפה להמשךךךךך! וכדאי שדחוףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!
בה ביייייייי 😘 נופר.
פפפפלללללטייייייןןןןןןןןןןןןןןןןן כפפפפרעעע המשךךךךךךךך
אוקיי...ישבתי עכשיו איזה 5 שעות וקראתי ה-כ-ל
זה הסיפור הכי מושלם שקראתי אי פעם...
הסיפור הזה גם גרם לי קצת לאבד אמון בבנים \=
אבל זה יסדר חחח
קיצר תמשיכי כי אני במתח רצינייייי
נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
המשך!!!
נוווווווווו תמשיכיייי!!!!
😊
בנננננננות סורי שאני לא כותבתת פפפפשוט עוברת עליי התקופה הכי חרא בחיים אבל אני משתדלת..אוהבת אותכן =)
"טולייי מה קורה יפה?!"
"מההה אזברדה ימכוערת מה קורה?! את באה היום נכון?!"
"כןן מאמי את באה?!"
"כן בובהה..מה עם מי את באה?!"
"אני יבוא עם בר..עם מי את הולכת?!"
"עם מתן.."
"השמיניסט??!?! וואי יש לך מזל אתת.."
"חחחח...חופשיי.."
"מה עם ליאב?! לא היית אמורה ללכת איתו?!"
"כן..אבל הוא הולך עם קורל.."
"אה הם כבר חזרו?!"
"לא..קורל בדודה של מתן אז מתן מביא אותה והם הולכים בתור ידידים"
"גלינג גלונג" נשמע הפעמון שבדלת
"מעיינה,מתן וקורל הגיעו..נראה אותכם שם יפיופות?!"
"ברוררר..אחחח הפרידה הזאת מיניב הרסה אותי.."
"אל תדאגי מעייני,את תמצאי יותר טובים ממנו,את תראי במסיבה..ביי נסיכה שליי"
"ביי אהובתי"
הלכתי לפתוח את הדלת,ראיתי את מתן ובפעם הראשונה את קורל,ילדונת יפיופה שכזאת..שיער חום ארוך כזה,עיניים חומות,שמנמונת טיפה,ופנים מיוחדות מאוד..היא לבשה חצאית מיני לבנה וחולצה לבנה עם נעליים לבנות..אין היא נראתה כמו מלאך..
"את מיטל?!" שאלה
"ואת קורל!" חייכתי
היא חיבקה אותי,ואילו מתן וליאב לא הבינו מה הולך פוו..
"חכו לנו שניה" ביקשתי "אנחנו הולכות לסדר משוו.."
"בנות..." אמר מתן,הוא התיישב ליד ליאב והם התחילו לדבר,ואילו אני וקורל עלינו למעלה
"איזה יפיופה את!!!!!" אמרה לי קורל
"תודה מאמי גם לך לא חסר..בובי בלי נשיקות בלי חיבוקים בלי כלום היום..יש?!?"
קורל עשתה פרצוף עצוב
"נו נו קדימה..השינוי לא ייערך הרבה זמן.."
"אופפ..טובי..אהה..שיהיה לך בהצלחה עם מתן!!!"
נהייתי אדומה כולי
"חחחח את מסמיקה..טוב שיהיה לך בהצלחה איתו "
"חחח תודה מלאךך..יאללה למטה..!!"
ירדנו שתינו למטה וארבעתינו הזמנו מונית ונכנסנו..נסענו לבית של אושר..
"מה קורה אחים שלי?!" פתח אושר תדלת..חח חצי מסטול הוא היהה.."פייייי איזה כוסיות הבאתםם"
"חחח תרגע אחי זאתיי בדודה שליי חברה של ליאב ואתה רואה את זאת?! זאת היפהההה שלייי"
הסמקתי טיפה..
"מה אתם עומדים בדלת?! בואו כנסו כנסו פנימה.."
נכנסנו,ראיתי את בר ומעיין שני שירן נופר וכולןן..
"נסיייייייייייכות שלייייייייייי" רצתי אליהן,תמיד לידן הרגשתי מוגנת..
"יפיופההה..עם מי באת!?" שאלה אותי שירן
"עם מתן" חייכתי
"לא פראיירית הא?!" אמרה שני
"חחחח נראה לך?!"
"ככה בוגדת באישתך?!" עשתה שני פרצוף עצוב
"נראה לךך!?"
"חח טוב כמה נראה לך פעם שלישית גלידה" היא אמרה וכולנו צחקנו..
מתן גם הלך להגיד שלום לחברים שלו,וככה גם ליאב וקורל..
תאמת,הייתה לי הרגשה שזאת הולכת להיות מסיבה עם הרבה אקשן,הייתה וודקה רדבולים שתיה חריפה בכלל סיגריות נרגילות וכל מיני דברים קטנים שחיממו את האווירה..
אפילו לא תיארתי לעצמי עד כמה ההרגשה שלי תהיה נכונה..
====המשך יבוא====
ואההההההההההההה שנים לא שמת המשךךךךךךךךךךך
יהיה בסדר מאמי😊
מדהים כרגיללללללללללל..
יצא מדהייים אבל קצר!!!
בובית למה תקופה רעה מה קרה???
אם את צריכה מישהו אז אני פה תמיד!!!!
בכול מיקרה אם את ציריכה משהו אז כחי איי סי קיו
223851010
😢
מקווה שישתפר לך המצב רוח יפה שלי!!!
חחח איזה בובות..
אממ..אני וחבר שלי נפרדנוו לפני שבועיים אז רע לי אני יותר מדי עסוקה בפרידה שלנו..
נקווה שזה יעבור מהר :]
אוהבת..
נושית
וואוו מאמי אני מצטערת בשבילך 😢
מקווה שהכל ייסתדר לך ושיהיו לך חיים מאושרים!!
אממ...
יצא פרק מושלם כמו תמידדדדדדדד...
ואל תייבשי יותר טובי??
לאב יו!
יפיתוש=)