פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פשוט לומר "לא"-נושית :)

✍️ *B*o*B*a 📅 17/02/2005 01:12 👁️ 80,957 צפיות 💬 2,105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 72 מתוך 141
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המהמשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

שך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
למה את לא ממשיכה ???
נו כמה זמן? 😕
יאללה המשך! 😉
נווו נוו נווו כבר!
בוווווובעעעעעעעע רוצה המשךךךךך
יאווו
ישבתי על הסיפור שלך יום שלםם.. פשוט לא יכולתי להפסיק לקרוא.. צריך להודות שאת יודעת לכתוב כמו שצריךך.. בהתחלה חשבתי שהוא יותר מדי תוקפני.. כולה ילדים בכיתה ז' וח' מתחרמנים שמו שאני אפילו עדיין לא.. אבל אין אין.. קראתי אותו עד הסוף והוא נהיה כל פעם יותר ויותר מענייןן.. אז בקשהה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ותפנקי אותנו במשהו ארוךך
אוהבת
ברנדה
😉סיפור של החיים!!
מהמם פליז תמשיכי
נוווווווווווווווווווווווווווו
את חייבת לעשות לנו המשך מפנק וארוךךךךךךך
מחכה כבר לדעת מה יההי...
כה!! דחוףףף
😢 אני משתגעת כאן!
JuSt-MiLi
מילכה זאת את???????????????????????????
כה י'סתומהה! בלי שמות גנאי! 😊
שמעו נשמת אין מילה שרק התגובות שלכם מעודדות אותי לכתוב..אז קבלו אאותה בעוד פרק :]

"שירפז.." אמר ליאב כאילו בהה במשו..
"כן שירפז..כמה זמן כברר התעללת בה עם הצורת דיבור שלך?@@? יותר משנתיים.."
"נכון.."
"תצלצל אליה ותזמין אותה לפוו..לה מגיעה סליחה מיוחדת"
"בסדר"
הוא חייג את המספר שלה..
"הלו שירפז?!"
"ליאביי..למה אתה מתקשר!?"
"חחח..תשמעי..יש לי משו חשוב להגיד לך..את יכולה לבוא לבית של ידידה שלי?!"
"בשבילך כןןן.."
"תרשמי כתובת"
ליאב הביא לה את הכתובת שלי..
"תוך 10 דקות אני שם.."
ישבתי כולי אחוזת התרגשות..אותה ילדה שליאב התעלל בה כל כך הרבה יאו אותה ילדה שדיברתי איתה אותה ילדה ששמעתי עליה מתחילת הקשר שלי ושל ליאב אני הולכת להכיר אותה סוף כל סוףףף..נורא התרגשתי..
"מה את לחוצה?!" שאל ליאב
"אני מתרגשת נורא"
"חחחחח למה??!!?"
"כי אז איך שהתייחסת אליה היא נראתה לי כל כך חסרת אופי אני מתה לדעת מי זאת!!"
"מיטולי היא סתם אחת.."
"אל תזלזל באנשים.."
"בסדר בסדר.."
ליאב היה לחוץ אני הייתי לחוצה ונרגשת שבסכין היה אפשר לחתוך את המתח..
"גלינג גלונג"
שנינו קפצנו..זה היה הפעמון שבדלת..ירדתי לאט לאט..הייתי מתוחה..אוך סוף סוף אני יראה מי זאת..בדמיון שלי תארתי אותה שמנמונת,שיער שחור מתולתל,עיניים חומות,וגומות חן נחמדות כאלה..
פתחתי את הדלת..ונדהמתי למראה עיניי,ראיתי ילדה כחושה,שיער בלונדיני מתולתל,עיניים כחולות,קטנטונת שכזאת,טיפה איפור,ובעינייה היה כל כך הרבה עצב..
"ש...שלום.." בקושי אמרתי "אנ..י מיטל..נעים מאוד"
"אני שירפז"
לא יודעת למה אבל הרגשתי צורך לחבק אותה,חיבקתי אותה,ולא הבנתי למה,וגם היא לא הבינה למה..
"שירפז אני כל כך מצטערת על כל מה שעברת,בואי איתי,ליאב למעלה!"
היא הסתכלה עליי כלא מבינה ובאה איתי..
עלינו למעלה,היא נצבה מול ליאב,ופשוט התחילה לבכות..ליאב נשבר מלראות אותה ככה ובכה גם..ואני [?!] הצטרפתי אליהם..בלי סיבה אפילו..
אחרי שנרגענו שלושתינו הזכרתי לליאב למה שירפז באה לפוו..
"אני מצטער חיים שלי" פתח ליאב את המשפט "אני מצטער על מה שעשיתי לך על הסבל שהעברתי אותך שנתיים וחצי,סליחההה נשמה..אני מנסה להשתנות עכשיו להיות בנאדם טוב יותר,ורציתי להתנצל בפניך אישית,לא באייסיקיו כמו כולם..אני כל כך מקווה שתוכלי ותרצי לסלוח לי..ממך התחילה כל ההתעללות שלי בבנות..את הראשונה שהתעללתי בה..ועכשיו,את האחרונה שאני מבקש ממנה סליחה..ומקווה שתסלחי.."
שוב שירפז התחילה לבכות
"אני לא יודעת ליאב..הכאבת לי כל כך הרבה..אני רוצה לחשוב על זה קצת.."
"קחי תזמן בובה.."
"תודה ליאב..אתה פשוט מלאך.."
"גם את שירפז..כל כך לא הגיעה לך מה שהעברתי אותך אני נורא מצטער.."
"ליאב..אני יחשוב על זה וידבר איתך מחר..ביי ילדוןןןן" אמרה והביאה לו חיבוק כל כך גדול ונשיקה..והלכה לה..
ליאב שוב החל לבכות..
"לא תיארתי לעצמי כמה סבל גרמתי לילדה אחת1!!!!" הוא אמר לי
"תראה מזהה..יאו אלוהים.."
"מיטל את רועדת.."
"אני לא מרגישה כל כך טוב..אני הולכת לישון.."
"המסיבה היום אל תשכחי.."
"המסיבה!! יאוו...כבר חוזרת!!"
רצתי וצלצלתי מהר למתן ואמרתי לו להביא את קורל שהוא בא היום,הוא הסכים וקבענו ב11 אצלי.
הלכתי לישון קצת וכך גם ליאב..
קמנו ב9 וחצי והתחלנו לעזור אחד לשני להתארגן..
ליאב לבש ג'ינס יפה של לי קופר יחד עם חולצה לבנה של בילאבונג וכפכפים,והשיער [?!] או הוו..יותר גרוע ממני..לקח לו מלא זמן לסדר את השיער..ג'לים קרמים מוסים מה לא..חחח
"בואנה אתה תהרוס תשיער שלך בסוף!!" צחקתי
"חפיףףף נעשה קרחת"
"חחחחחחחחח"
"טוב מניינים איתך לכי תתארגני"
"אהה טוב שהזכרת לי"
"בואנה את מעופפת את.."
הלכתי לארון שלי וחיפשתי מה ללבוש..
לבסוף מצאתי..חצאית ג'ינס ששכחתי בכלל שקניתי,עם חולצת קשירה שחורה מהממת מלוצ'י ונעלי קשירה שחורות..
אחר כך,התאפרתי,תלתלתי את השיער והייתי מוכנה..השעה הייתה חמישה ל11..אני וליאב נהיינו דייקנים..
אבל מה שכן,היה מתח..אני התרגשתי וליאב במיוחד..
"טי נה ני נה ני נה נה" צלצול הפלאפון שלי קטע את המתח
"מי זה!?" שאל ליאב
"לא יודעת,חסוי"
"טוב תעני כבר!"
"הלו?!"

======המשך יבוא=======
יוווו איזהה מתחח יאא ווויילייייי
תמשיכיי כפרהה עלייךך איזהה סיפורר סוווףף!!!!!!
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 22/09/2005) יוווו איזהה מתחח יאא ווויילייייי
תמשיכיי כפרהה עלייךך איזהה סיפורר סוווףף!!!!!!
יאייי סוףסוף היא המשיככהההה!
יואוו איזה שלמותת!
את כותבת בצורה כל כך יפהההההההה!
תמשיכי יפיופה!
למה ייבשת לכל כך הרבה זממן???
=[
לאבב יו מיי לאב!
חחח
=]]
צ'או
ברוך ה' הגיעע הזמןן..
יאללהההה את חייבת לנו עוד המשךךך..כפיצוי..😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך