"אז עכשיו אתה עם קורל הא?@@? אחרי כל הקשר בינינו..למה ליאב?!?!!!!?!?!?!??!?!"
"מי זאת?@!?!" שאלתי
"חברה של קורל..קוראים לה לידור.."
"היית איתה בקשר?!? קורל יודעת מזה ועדיין איתך?!"
"היא לא יודעתת.."
ומיד שלחה לידור את ההודעה הבאה
"חכה מחר במסיבה של אושריי..יהיה שמח אבל מה שמח..אני ידאג שתפרדו סופיתת..לא תהיה איתי לא תהיה עם אפחתתתתתתתתתת..עולמות הבטחת לי ולא קיימת!!"
"מיטל תעזרי לי" ראיתי שליאב נלחץ "מה אני יעשה?!!?? בגללה אני יפסיד את קורל אני יקרע אותה הזונה הזאת השרמוטהההההה"
הפעם לא שפכתי עליו מים..ידעתי שהוא צודק..שהוא יאבד את קורל אם היא תפתח תפה..הגורל של ליאב..האושר של ליאב בידיים של המכשפה הקטנה..
"ליאבי תביא אני ידבר איתה.."
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
בובה שמעי..זאת ידידה של ליאב..מיטל..
הפרח בגנך:
בובה קראי לאחותך את יכולה להתחבר ליי
ליאב קרא את זה ולגמרי התעצבןןן..הוא רצה ללכת אליה ולודעת מה לעשות להה על זה שהיא מדברת אליי ככה..אבל הרגעתי אותו..אני הייתי זאת שצכה להתעצבן ובאמת התעצבנתי..גם אני יודעת להיות חיה כשאני רוצה..
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
טוב פתחי תאוזניים שלך ופתחי אותם גדול יא חתיכת שרמוטההה..כן כן שרמוטהה...באתי להסביר לך בטוב ואני רואה שלא הולך אז אני יסביר לך ברעעעע...
אם רק תנסי ללכת לקורל ולספר לך מה שהלך ביניכם אם בכלל חבל על החיים שלך ואני לא מאיימת אני מבטיחה ומקיימתתת..
הפרח בגנך:
למה מי את בכלל?!?! למה את חשה שאני יפחד ממך?!?!
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
את יודעת מה?!?! תנסי רק ללכת להגיד..
ולמקרה שאת לא יודעת מי אני..
מיטל אברהם
הפרח בגנך:
את מיטל אברהם?!!?!?!?!?!?!?!?!??!?
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
אני ולא אחרת
הפרח בגנך:
חברה של בר מתתיהו מעיין אזברדה ואלה?!?!
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
פששש אני רואה שאת מכירה אותנוו..
הפרח בגנך:
אני מכירה..למה לא אמרת שזאת את?! חחחח סליחה על הדיבור כפרההה
ואיך את מכירה את ליאב!??!
כבר ראיתי שהיא מתחילה להרתע ממני..ובלי להשוויץ היה ממה להרתע..אני וחברות שלי כל בעיה שהייתה היינו פותרות אותה..ככה זה שמכירים חברות אמיתיות שמוכנות להרוג את עצמם בשבילך..הדבר שאני מתחרטת עליו עד היום זה שלא הכרתי אותן כשקרה המקרה עם ליאב..כאילו את בר הכרתי..אבל היא לא הייתה כמו שהיא עכשיו..את מעיין אזברדה הכרתי בתקופה קצת יותר מאוחרת..היא הגיעה אלינו רק השנה..והתחברנו נורא מהר..היא ובר,שתי הבנות שאני ייתן להם את החיים שלי..כי אני יודעת שזה מה שהן יעשו..מעיין אוהבת אותי כמו את החיים שלה..וככה אני אותה..מעיין היא משו מיוחד..כמו בר..אין את החברות שלנו קשה להסביר חחחח
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
מכירה כפרה מזה משנה עכשיו?!
קיצר את נראה לי מכירה אותנו לא?@
הפרח בגנך:
חח כן..
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
אז אני לא רוצה לשמוע שדיברת על זה עם קורל..
הפרח בגנך:
יש לי רק משו אחד להגיד לךך..
טחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ליאב«-(¯`v´¯)-»קורל :
קיבלת ממני אזהרה,עכשיו תעשי עם זה מה שאת רוצה!
סלאמאט
הסתובבתי וראיתי את ליאב כולו קפוא..רחמתי עליו..הבנתי שהוא נורא אוהב את קורל שלו..ולא הייתי מוכנה שהוא יפגע אפילו לא קצת..הייתי מוכנה להגן עליו בצורה שאני ייפגע אבל שהוא לא ייפגע..ככה הייתי!!
"די נו ליאביי..היא לא תעשה כלום..מילה!!!"
"אני פוחד מיטל אני כל כך פוחד..אם בגללה אני יאבד את קורל אני דוקר אותה.."
"אתה לא תאבד את קורל..בטח שלא בגללה..מילה של מיטל..אתה יודע שיש לי מילה.."
"מיטל אני כל כך אוהב אותך!!!!"
"אוחחח ליאב שלייי..קטן אחד..יהיה טוב..בוא נמשיך מה שעצרנו.."
"בסדר.."
בדיוק באותה שניה קיבלנו הודעה מאותה הגר..
"ליאב זה בסדר..אני סולחת לך נשמה..עשית לי תיום..לא האמנתי שאתה מסוגל לבקש סליחה..מתה עליך ילדון..וברור שנשאר ידידים..למרות הכל.."
"היא סלחה לי!!" חייך ליאב
"כנראה הפגיעה בה לא הייתה כזאת חמורה.."
"לא ממש..טיפה.."
"אז יש לה כוח סבל יפה מאוד.."
"כן..היא חזקה זאת.."
"ממשיכים?!"
"כן.."
וככה המשכנו..כל ילדה שהוא פגע בה הוא התנצל יפה..וכולן קיבלו את ההתנצלויות שלו בחיוך ושמחה..
עד שהגענו לשם אחד..לשם האחרון למען האמת..שם שהיה קשה לי במיוחד לבטא אותו..
"ממנה אתה צריך לבקש סליחה מיוחדת!" נעשתי תוקפנית
"ממי?!"
"משירפז בן טובים!!"
המשך יבוא





