QUOTE (דגלכח @ 24/08/2005) המשךךךךךךךךךךךךךךךך..=]]
😉
חחח כל זה אמיתי????
יעני הפרקים האחרונים...
סיפורמדהים! תמשיכי!!
אמיתי אמיתי..ועוד איזה אמיתי
נושייי
ווואאאייייי תמשיכיייייייי
מההההררררררררררררררררר
עכשיווו ליאבב חמודד והככללללל אבללללל בכל זאת היא צריכה לסלוח לתומר והכל
איזה פצצה שימי המשך כפרה עליך חיים שלי
אוהבת המונמון
בתXלוש
המשךשךשךשךשךשךשךשךשךשךשךשךשךשך..=]]
מהמםםםםםם..
וואי היתבאסתי מזה שהם לא היתנשקו..
חחח..
אין לי מושג למה..
ותמשיכייי
חחחחח איזה חמוד ליאבבבבבבבבב
ומתןןןןןןןןןןןןןן =))
חיחי
תמשיכי מאמי
מוואה ענקיתתתתתתתתתתת
יאפהההההההההההה
המשךךךךךךך
דחוףףףףףףף!!
סתיוו'שששש=]
דחוף המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוף דחוף דחוףףףףףףףף