אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזהה פרקקקקקק מהמםםםםםםםםםםםםםם!!!!
שימיי המשךךךך דחוףףףףףףף!!!
סתיוו'ששששש=]
אולי תכתבי לנו עוד סיפור שאפשר ללמוד ממנו והוא על גיל התבגרות משהו בסיגנון הסיפור הראשון שלך אה מה אומרת??
בטח תומר 😊
תמשיכייייי מושלםםםם
איזה המשך מעלף כמו כל ההמשכים שלך
את כותבת ממש בנזונה.............
ומיטל תסלחי לתומר אני לא מבינה פה מה הקטע שלך
אוהבת המונמון
בתXלוש
דיי.. שיואווווו..
הלוואי זה תומרררררררררררר..
תמשיכי דחופיייי..
יאאא
תמשייכייייי
איייזהה מהמםםם זהה!!!
ולדעתיי היא צריכככהה להשלים עם תומר אחרי הכל
לטעות זה אנושי לסלוח זה אלוהייי
אבל שתעשה בעצמה את הבחירההה
בקיצווורר תמשיכייי זהה מהממםםם
בובההההההההה תוסיפי המשךךךך
מהההההההההההההררר אני במתח 😢😢 נו בשבילי😢:😢😢 יואוו רק עכשיו קראתי תסיפור שלך.. לא יכלת להגיד לי?!?!?!?! נו תוסיפי כבר המשךךךךךךךךךךך אהה ויום שלישי אל תשכחי חחח אני כל החיים שלי מזכירה לך
סוליי חיי מניינים מאמי@?!?!?
לא שוכחת יום שלישי כפרה תהיו אצלי ב9 ואת יודעת למי לקרוא :]
המשך [?!] כבר יפורסם..
עוד בקשות?!?! 😉
נושייי
עודד המשךךך!!!!!!!!!!!!
יאאלהה נווו בחייאתתת פלטיןןן שימייי המשךך!!
ומהרררררר
כפרהה עליייייךךך
אני במתחחחחחח!!!!!!
יאאאאאא
3 פרקים מ;ד;ה;י;מ;י;ם!!!!!1
תמשייכייייייייייייייייייייייייייייייייייי =]]
ושתסלח לתומרר..😢
בתאלוששששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ירדנו אני וליאב למטה,מול עיניי ניצב מתן,חתיך מתמיד,חולצה של טי אנ טי שחורה הייתה צמודה לו לגוף,מכנס לבן קצר של בילאבונג שלבש וכפכפים שחורות..
השיער שלו היה פרוע קצת,והוא נראה כמו דוגמן..
בידו האחת הוא החזיק פרח וחייך חיוך שובב אך תמים..
הייתי בהלם..מה הוא עושה פו?!?! ועוד כל כך יפה...
"מה..באת להציע לאחי לצאת איתך?!" לגלגתי "לא נראה לי שהוא בקטע" המשכתי לצחוק..
"תהיי רצינית רגע מיטל" אמר ברצינות,הפסקתי לצחוק
"מה?"
"אני רוצה שתבואי איתי.." אמר והושיט לי את הפרח,והכל לעיניו של ליאב
"לאן לבוא איתך?!" שאלתי בתמימות "ועוד עכשיו.."
"לא עכשיו טיפשונת..מחר,למסיבה של אושר.."
"אני מצטערת אבל קבעתי כבר עם ליאב שאני והוא נלך יחד..." אמרתי ועיניי הושפלו כלפיי מטה,איך אני מפספסת את ההזדמנות של החיים שלי
"זה בסדר מיטל,לכי איתו" אמר ליאב ועלה למעלה
"בוא תיכנס" הזמנתי את מתן
"תודה,מה יש לו?!"
"רוצה לשתות משו?!"
"קולה יהיה סבבה"
הבאתי את הקולה שלי ושלו בתוספת קוביות קרח.
"אתה מבין" התחלתי להסביר למתן בעודי לוגמת מכוס הקולה שלי "אני מנסה לעזור לליאב להשתנות ולהיות בנאדם טוב יותר והוא גר אצלי עכשיו שבוע,אז אין דבר שאני עושה בלעדיו.."
"אני לא מבין,הוא לא יכול ללכת עם קורל?! ולמה הוא רוצה להשתנות!? בנות מטורפות לו על התחת"
"לא כולן..חלק שונאות אותו כי לפעמים הוא מתנהג גועל נפש לבנות..ואיך אתה יודע על ליאב וקורל?!" שאלתי בהפתעה
ואז נפל לי האסימון למה שם המשפחה של קורל נשמע לי כל כך מוכר! גם למתן קוראים מתן זוהר!! זה היה כל כך מפתיע!~!
"מה אתם אחים?!" שאלתי נרגשת
"עדיין לא..בני דודים" חייך מתן בחיוך המקסים שלו.
"אה..היא לא סיפרה לך?! הם נפרדו לפני כמה ימים"
"את האמת אנחנו לא ממש מדברים..שלום שלום בפגישות משפחתיות או שנפגשים בשכונה וזהו..מבינה?! היא לא מספרת לי כאלה דברים.."
"הבנתי...לא הם נפרדו בגלל שליאב רוצה להשתנות.."
"תגידי" אמר מתן בהבעת פנים שובבה "מה דעתך שאני ידבר עם קורל שהיא וליאב יצאו למסיבה ר=ק בתור ידידים?!"
"לא נראה לי שזה רעיון טוב..הם יגיעו למסיבה יחד ואנשים יחשבו שהם עדיין חברים וליאב יפתח אשל....." לא סיימתי את המשפט והרגשתי את שפתיו של מתן על שלי..לא ידעתי אם להמשיך אותו או לעצור,אך ההרגשה הייתה נפלאה מתמיד,היה לי כל כך כיף להרגיש אותו..רציתי שלא יגמר לעולם..
"מספיק מתן!" לבסוף עצרתי אותו
"אבל למה?! לא נהנת?!"
"נהנתי אבל.."
"אבל מה מיטל?!"
"אני לא יודעת מתן..אני ידבר איתך מחר.."
"את תבואי איתי למסיבה?!" שאל מתן במבט מתחנן
חייכתי אליו,בעיניו היה ניצוץ וגם בעיניי "כן" אמרתי "בוא לאסוף אותי מחר ב11"
"ומה עם ליאב?" שאל,הפעם היה הוא זה שדאג
"אנחנו נסתדר,אם אני יצטרך משו אני יגיד לך"
"טוב..ביי חיים שליייי" אמר והביא לי עוד נשיקה חטופה על השפתיים,הסמקתי
"את יודעת" אמר וחייך חיוך שובב "את יפה שאת מסמיקה" אמר צחק והלך
נשארתי קצת בהלם,אבל אז נזכרתי בליאב,מיד עליתי לחדרו,וראיתי אותו אורז תיקים..
"מה אתה עושה?!"
"עזבי מיטל אני סתם מפריע לחיים שלך,לכל החיים..עם חברות את בקושי נפגשת בשביל להשאר איתי..כשאני יוצא את מתאימה את עצמך אליי בשביל שאני לא יהיה אפילו דקה לבד..אני לא רוצה להיות מטרד"
"אתה לא מטרד!!!!!!!!!" אמרתי וחיבקתי אותו "זה נכון שעכשיו אני קצת משנה את עצמי ומתאימה את עצמי אליך,אבל מה,אני רוצה שתעבור שינוי כמו שצריך!!"
"עזבי נו,עזבי אותך מזה..אפחד לא ישים לב גם אם אני ישתנה...חברים שלי יצחקו עליי..וידידות שלי גם.."
"בכלל לא..עכשיו חשבתי על עוד כלל..חובה עליך ללכת ולבקש סליחה מכל הבנות שפגעת בהן!!"
"מה?!?! מיטל זה כל כך הרבה בנות איך אני יצליח??!"
"אתה תצליח...זה מה שנעשה מחר דבר ראשון על הבוקר.."
"תודה מיטל אני אוהב אותך"
"חחח קטנצ'יק אתה.."
"מה הייתי עושה בלעדיך?! את המלאך שלי!!"
"די נו ליאב..אתה מביך אותי!"
"חחח כפרה שלייי"
"לך לישון קדימה קדימה.."
"בסדר..אבל לפני כן אפשר לתת לך נשיקת לילה טוב!?"
"בוא לפוו..בלי תכסיסים!!!"
"ברור!!" חייך לי
הוא התקרב אליי לתת לי נשיקה בלחי,ואז סובב לי את הפנים,כבר הרגשתי את נשימותיו והוא את נשימותיי,ליבי הלם בחוזקה וכך גם שמעתי את ליבו...ואז...........
========המשך יבוא========
😮 אני בשוקק
אני בהלםם
אני ה-מ-ו-מ-ה
פחחחחחחחח חחח נדפקתי קשות היוםם
הסיבובים עשו לי רעע בעע...
מאמי מדהיםם מושלם מעלףףף
כמו תמידדדדדדדדדד
אבאאאאאאא איזה מושלם ליאבבבב
טוב נו גם מתןןןןןןןןן
טוב נו שניהםםם
יאללה מאמי תמשיכיייייייייייי
מהררררררררר
אני במתחחחחחחחחחחח