ללללללללללללללללאאאאא
מההה עכשיו הליאבב הזהה שהם לא התנשקווו לא לא לא לאא!!
וואאיי תמשיכיייייי מהרררררררררר
יאאאאאאאאאאאאא איזה מושלםםםם!!
שימי המשךך דחוףף
זה מה שחסר עכשיו שהם התנשקו
מה יש לבנאדם פיצוללללללללללללללללללללללל לא סגור על עצמו..............
טוב נו המשך כבר ........
אוהבתהבת המונמון
בתXלוש
דיי.. מה הם יתנשקו עכשיווו ???
א-מ-א..
יאל תמשיכי מהרמהרמהר...=]
מדהייייים המשךךךך
ושלא יתנשקו די היא אם מתן עכשיו
QUOTE (ligosh @ 23/08/2005) 😮 אני בשוקק
אני בהלםם
אני ה-מ-ו-מ-ה
פחחחחחחחח חחח נדפקתי קשות היוםם
הסיבובים עשו לי רעע בעע...
מאמי מדהיםם מושלם מעלףףף
כמו תמידדדדדדדדדד
אבאאאאאאא איזה מושלם ליאבבבב
טוב נו גם מתןןןןןןןןן
טוב נו שניהםםם
יאללה מאמי תמשיכיייייייייייי
מהררררררררר
אני במתחחחחחחחחחחח
חחחחחחח מטורפתת!
יאללה המשךךךך=]
פלטינייייייייי נו כבר אני מחכה להמשךךך😢😢😢😢
אני במתח יא רעה
פלטין נו תירא אני כותבת לך סתם תגובות שתיראי שיש הרבה ותוסיפי נו כבר חח
סתם תאמת דיברתי עם מיטללללל חח איזה מותק היא יאלה
וגם ליאב..יואוו מסכן תאמת שאני מרחמת עליו בימים האלה ובמיוחד אחרי מה שהיה אתמול..
אני לא יספר בשביל לא להרוס לכם.. אוףף
פעם מזה שנאתי אותו עכשיו רואים כמה שהוא השתנה.. אני מקווה שזה לא ייהרס בסוףף..
אהה ותוסיפי ת'המשך אני מתה כבר שתגיעי לאקשן שהיה אתמול חי חי חי
אוהבת אותך תמיד תמיד תמיד תמיד מעיינוש
"את הילדה הכי מושלמת שפגשתי בחיים שלי!!" אמר לי וסובב אותי חזרה והביא לי נשיקה ענקית בלחי..הסתובב והלך לישון..
"לילה טוב מיטל שובבה שכמותך" אמר וקרץ לי
הסמקתי טיפה
"את מדהימה אותי שאת מסמיקה.." אמר ושלח לי נשיקה באויר
"יאו שכחתי להגיד לך!! יותר נכון לשאול אותך!!" אמרתי
"את והשאלות שלך..זה לא ייגמר אפעםם.."
"תפסיק ימכוער אחדדדד..רק רציתי לשאול משו בקשר לקורל.."
מיד הוסבה תשומת ליבו
"מה קורל?!!? את חייבת לדבר"
"אממ...לא" אמרתי בחיוך טיפה שטני והתקדמתי לכיוון המטבח
הוא בא אחריי
"מיטל נו אני מתחנןן נו כפרה עליך מיטולייי נוו בקשה בקשה פלייייייז"
"יאו איזה נודניק קטן אתהההה!!"
"את תספרי לי?!!?"
"כן קרציהה!~ אתה רוצה ללכת איתה למסיבה של אושר מחר!? רק בתור ידידים?!?!!"
עיניו של ליאב מיד נצצו..עוד לפני שענה לי ידעתי שיענה בחיוב..חייכתי
"אני וקורל?~? למסיבה??? היא תסכים?!!?!"
"בטח שכן..אל תדאג לזה..ככה אפחד לא יראה שנפרדתם ולא ישאל אותכם למה כמה מה ואיך וכל זה..אז אתה רוצה או לא?!!? כי אני מתה ללכת עם מתן.."
"את דלוקה עליו חזק הא יא מכוערת?!"
"דייייי נוו ליאב אתה מביךך אותי" הסמקתי
"ואת מטריפהה אותיי.." שוב פעם נצמדנו אחד לשני..שוב פעם שמעתי את נשמותיו ואת פעימות ליבו..
כל כך רציתי לנשק אותו..הלב אמר כן..הוא התגעגע..והראש אמר לא..אז רק חיבקתי אותו חזק חזק..
"אתה רוצה או לאא נודניק אחד!!"
"אותך?!!?"
"דיייייי ליאבב" התחלתי להרביץ לו
"דיי נו מיטל...צער בעלי חיים" הוא צעק
"חחח שכחתייי..אם לא היית כלב כזה מזמן הייתי הורגת אותך" עזבתי אותו
"אני רוצה ללכת עם קורליי למסיבה.."
"מכוערררררררררררררררררררררררר..ידעתי..טוב אני ידבר עם מתן"
"יששש ליאב מצא לי סיבה טובה לדבר איתו" ליאב חיכה אותי
"לךךך יא דובייי" נהייתי אדומה כוליי..
"חחחחח..יאללה מיטוליייי..לילה טוב חיים שלי.." אמר ונתן לי נשיקה ענקית בלחי
אני הלכתי לחדרי והוא לחדרו..חשבתי על כל מיני דברים..על מתן וליאב וכולם..על אם באמת אני רוצה ללכת עם מתן או שיותר הייתי רוצה ללכת עם ליאב?! בסוף הגעתי למסקנה שללכת עם מתן זה המעשה הנכון בשבילי ושמחתי על ההחלטה..נרדמתי..
בבוקר,התעוררתי לצלילי הויכוחים של אמא וליאב..
"גילתת אני אומר לך שאדום יותר מתאים לך מה כחול מה את מלשינה?!"
"אבל כחול יתאים יותר לעיניים שלי"
"תפסיקי תפסיקי תשימי אדום ולכי לעבודה"
"אבל...ליאב מה.."
"יופייייי את יפייפיה עם אדום את פשוט מהממת הייתי מתחיל איתך את מושלמת יאללה ביי גילת יום טובבב"
"ליייייאב!!!!"
"כן גילתי?!"
"המפתחות של האוטו שליי שכחתי אותם"
"תבדקי בכיס של המכנס"
"הם כאן.." אמרה אמי בנימת קול מופתעת
"את רואה..אמרתי לך שאת צכה ללבוש את החליפה האדומה" אמר ליאב
"שובב שכמותך!! תשגיח על מיטל!! ביי חומד"
"ביי גילת"
הוא עלה לחדרי..עצמתי את עיניי..הוא התבונן עליי..ובא לצאת מהחדר..
"אני רואה שאני וקורל לא מספיקות לך ואתה גם מנסה להתחיל עם אמא שליי" אמרתי בצחוק
"בטחחח אמא שלך כוסיתתת אחושרמוטה..היופי עובר במשפחה"
"חחח..זוכר מה הבטחת לי שעושים היום?!!?"
"כן בואי!!!"
הלכנו למחשב,לאייסיקיו שלו..
"בוא נראה..אני יקריא תשמות אתה תגיד במי פגעת ואנחנו נבקש סליחה..וחסר לך אם אתה משקררר.."
"אל דאגה המפקדת!! רק תאמת אני אומר!!"
"שני?"
"לא"
"לירז?!"
"לא"
"הגר"
"כן"
"אז קדימה.."
הוא פתח את חלון השיחה..שמתי לב כמה קשה לו לכתוב שהוא מצטער.."
"שמעי הגר...אני מצטער על כל מה שהיה בינינו ואני מצטער שפגעתי בך כל כך הרבה..אני מקווה שתוכלי לסלוח לי ושנחזור להיות ידידים 😊 😘 "
"סגור אותה" אמרתי.. "בטח קשה לה לעכל..תן לה זמן"
סגרנו אותה והמשכנו הלאה
"שושנה שלי?"
"לאא יקרועה קראתי לה שושנה שלי כי היא הפרח בחיים שלי נראה לך אני יפגע בה?!?!"
"לודעת אני שואלת"
פתאום..אחת בשם "הפרח בגנך" שלחה הודעה..
למה הם לא התנשקווווווו
אופיייייייייייי
חחחחחחחחחחחחח
הרג אותיי איזה חמודדדדדדדד
הואאאאאאאאאאאאאאא
אמאאאאאאאאא
חחחח
הקטע עם אמא שלה הרג אותי מצחוקקקקקקקק
יאללה מאמי תמשיכיי כי נוניפנוני מתחה אותי חחחח