וואייי איזהה פרקק מעלףףףףף!!!
שימיי המשךךך דחוףף..!!
אוהבתת,
סתיוו'ששששש=]]
הכנתי לכן פרק ארווווווך כי אני נוסעת ליומיים לצפוןן..תהנו יפוותתת :])*&^%$#$&^$#
ליאב ניגב את הדמעות וברח לחדר של אמא שלי..היא לא הייתה בחדר למזלו..אבל משום מה הוא מצא שם נחמה..לא יודעת למה..
"אפשר להכנס קטנצ'יק?!" שאלתי בעדינות
"כן.."
"למה אתה ככה?!"
"סתם סתם סתם!!"
"זה לא סתם ליאב משו בשיחה שלי עם מתן הפריע לך אני יודעת את זה.."
"למה את מדברת עם בנים אחרים?!"
"מזתומרת למה אני מדברת עם בנים אחרים!? אתה יודע..יש לי ידידים.."
"אבל את היית שלי..אני לא מוכן לקבל שתדברי עם אחרים..או שתהיי עם אחרים.."
התחלתי לצחוק ואז ישבתי להסביר לו..
"תראה ליאב..ביני לבין מתן אין כלום לבינתיים,אבל גם אם יהיה אתה בכלל לא צריך לקנאות..אתה מבין,מה שהיה בינינו נגמר,ואני לא מוכנה שתקנא,זה לא מתאים לך.."
"אבל את תעשי איתו מה שאנחנו עשינו,אני לא רוצה!"
פעם ראשונה שלא נפגעתי שהוא הזכיר את מה שעשינו,מה שהיה בינינו,פתאום התחלתי לקחת אותו כמובן מאליו,ואז הבנתי! הגלגל התהפך,כל הקנאה שאני קנאתי לו הוא מקנא לי עכשיו..מצד אחד שמחתי,סוף סוף הוא מרגיש את ההרגשה,אך מצד שני סבלתי,רציתי כל כך לשוב להיות איתו לשוב להיות בזרועותיו..
אחרי שלוש שעות בערך של דיבורים וצחוקים החלטתי שהגיע הזמן ללכת לישון..
"לילה טוב ליאב" אמרתי לו ובאתי ללכת לחדר שלי
"אל תלכי,תשארי" ליאב דיבר אשכרה כילד חסר אמצעים שצריך שידאגו לו,הוא היה כל כך חשוף וכל כך לא מוגן,זה היה מטורף..
"אני לא יכולה ליאב.."
"בבקשה,טיפה,גם ככה מחר לא הולכים לביצפר נכון?!"
"נכון.."
"אז רק קצת,בבקשה מיטל.."
"רק עוד קצת.."
ישבתי איתו עוד שעה וחצי,עד שנמאס לי כבר,רציתי לחדר שלי,להרגע,להתפרק..
"ליאב אני הולכת..אם תרצה אותי אתה יכול לחייג לחדר שלי זה שלוחה 66 פשוט תלחץ 66 או שתשלח לי הודעה לאייסיקיו או שפשוט תדפוק בדלת...הלכתי.."
הפעם לא חיכיתי לתשובה..הלכתי לחדרי וסגרתי מאחורי את דלת חדרו..
נכנסתי לחדרי,סוף סוף קצת לבד..פעם ראשונה שכל כך רציתי להיות לבד..חשבתי על הרבה דברים...גלשתי לכל מיני עולמות..עד שפתאום נזכרתי,המסיבה של אושרי!! בעוד יומיים!! כולם יהיו,ואושרי הזמין אותי,ואני רוצה ללכת..בטוח גם מתן יהיה..אבל,מה עם ליאב?! לא הייתי בטוחה שהוא ירצה לבוא,למרות שהוא ואושרי חברים טובים ואני בטוחה שאושרי הזמין אותו..החלטתי לשאול אותו באייסיקיו..למרות שהיה במרחק 5 צעדים ממני..
°טולי תעלולי°
חיימים שלי?~~? נסיך קטן??~~? אתה עוד ער?!?!?!?
קיוויתי שהוא יהיה ער,רציתי לשאול אותו ולא היה לי כוח לחכות עד הבוקר..אני מכירה את עצמי וידעתי שאשכח..
ליאבי אחי הפצפוניי
בשבילך אני יהיה ער מתי שתצטרכיי יפה שליי..
°טולי תעלולי°
נשמה שלי אתהה..אתה שומע?!?!? אושרי דיבר איתך בקשר למסיבה ביום שישי?!!?
ליאבי אחי הפצפוניי
כן חיים שלי
°טולי תעלולי°
ואנחנו הולכים...ברור?!!?
ליאבי אחי הפצפוניי
ילדה חוצפניתת!!!! ממתי את נותנת לי פקודות?~~?
°טולי תעלולי°
חחח מהרגע שהחלטת להשתנות,זאת תהיה ההזדמנות שלך להראות לכולם כמה השתנת 😊
ליאבי אחי הפצפוניי
חחח טוב נשמה שלי,נלך..
°טולי תעלולי°
טוב ילד,תלך לישון כבר מאוחר ומחר יש לנו יום ארוך!~!
ליאבי אחי הפצפוניי
הלכתי הלכתי רק אל תהרגי אותיי..
°טולי תעלולי°
חחח לילה טוב אחי הפצפוניי והיפיוףף
ליאבי אחי הפצפוניי
לילה טוב נסיכה קטנה שלי אוהב אותך ורק אותך..
מממ..השורה הזאת חיממה לי את הלב..תאמת,הרבה דברים התחילו להסתדר מאז שאני וליאב השלמנו,אפילו אני ומתן קצת מתקרבים..שמחתי,הפעם שמחתי יותר מכל שאר הפעמים..
הסתכלתי באוואי שלו..אני אוהבת לקרוא אוואים ואת של ליאב מאז ומתמיד אהבתי לקרוא..
היה כתוב ככה:
================
"לא פהה הלכתי לישון
מיטלולי שלי את את האחת
יש בך משו אחר שאין באף אחת,
את את הכל בשבילי..
את את האחת לעולם לא אוותר עליך את יודעת
את את הכל בשבילי..
תומר אחי דבר איתי נשמה
קורל סליחה ילדה יפה שלייייי :'(
===================
כל כך שמחתי שהוא כתב את האוואי שלו עליי,זה היה מן הישג כזה,הרגשתי איך הכל חוזר עליי מחדש,כל הרגש,כל האהבה..אבל לא נתתי לזה להשפיע עליי..
הייתי חייבת לדבר עם קורל,היא הייתה כזאת מסכנה,רחמתי עליה נורא..
לא היה לי אותה באייסיקיו אבל קיוויתי למצוא אותה,רשמתי על מנוע החיפוש את השם שלה:קורל ואת שם המשפחה שלה:זוהר..שאגב נשמע לי נורא מוכר והייתי בטוחה שאני מכירה אותו מאיפשהוא.. והפלא ופלא,זה מצא לי את הקורל הנכונה,ידעתי את זה לפי הפרטים שהיו מפוצצים על ליאב,ולמזלי היא גם הייתה מחוברת! זה היה מן אות כזאת בשבילי שאני צכה לדבר איתה..
מיד צרפתי אותה לרשימה שלי,והיא,תוך דקות ספורות אישרה אותי וישר שלחה לי הודעה..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
מי את?!
°טולי תעלולי°
אני מיטל..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
אני מכירה אותך בובי!?!?
°טולי תעלולי°
לא מאמי..אבל תשמעי,אני ידידה טובה של ליאב..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
:'(
°טולי תעלולי°
אני יודעת שנפרדתם,אבל תאמיני לי,זה לא היה באשמתו,זה היה באשמתי..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
באשמתך?!!? את זאת שרצית שנפרד?!!? אבל למה מאמי?!?! מה חסר לך שאת צריכה את חבר שלי?!!? אני בטוחה שאת מושלמת והכל ואני וליאב היינו יחד..למה הפרדת בינינו?!!? ראית את האוואי שלו?! הוא אוהב אותך..זרק אותי בשבילך,אחרי חצי שנה שהוא חיזר אחרי,אחרי שהתאהבתי בו כברר..למה מיטל?!!?
°טולי תעלולי°
קורל קורל קורל נשמהה שלייי רגע..
תראי זה באשמתי..ואני זאת שרציתי שתפרדו,בגלל שליאב רוצה להשתנות,להפוך לבנאדם טוב יותר..שמעתי על מה שקרה אז בגן עם דורין ומאור וכולם,ליאב היה שבור מזה והוא נורא רוצה להשתנות להפוך לבנאדם טוב יותר ונאהב יותר,אז ביקשתי שייפרד ממך לבינתיים עד שאנחנו נסיים את השינוי ואז שיחזור אליך..כמובן אם את תרצי..
לא חסר לי חבר..תאמת יש מישו שאני רוצה וזה לגמרי לא ליאב..
ואני לא מושלמת..אם כבר את המושלמת,בך הוא בחר,אותך הוא אוהב באמת,ומאוד! אותי הוא אוהב בתור ידידה,האוואי שלו כזה בגלל שאני עוזרת לו נורא עכשיו,הוא גר אצלי שבוע עכשיו רק בשביל השינוי הזה,אין לך מושג כמה דמעות הוא שפך עליך כי הוא אוהב אותך,אני מקווה שאחרי השינוי תרצי לקבל אותו חזרה..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
בטח שאני ירצה לקבל אותו חזרה!!! אין דבר שאני רוצה יותר מזה...!!! חיים שלי הואא... איזה מתוקה את שככה את מסכימה לעזור לו להשתנות..אני מצטערת שהתפרצתי עליך ככה..הייתי עצבנית והיה לי רע..
°טולי תעלולי°
זה בסדר קורל..אני מבינה אותך..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
אני רוצה לדבר איתך פנים מול פנים..את תהיי במסיבה של אושרי בובי?! את מכירה את אושרי?!?
°טולי תעלולי°
כן בובה..אני מכירה ואני יהיה..ואנחנו נדבר ואני בטוחה שאת תראי שלא רציתי לעשות לך רע..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
אני כבר עכשיו בטוחה בזה,יש לך נשמה טובה מיטל..
°טולי תעלולי°
תודה יפיופה..אז אחרי השינוי זה סגור שאתם חוזרים!? שאני לא יבטיח לו סתם,כואב לו עליך,ואם אני יבטיח לו שאתם חוזרים בתנאי שהוא משתנה הוא ישתדל אפילו יותר..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
בטח שסגור!!! אני כבר עכשיו מתגעגעת אליו..ואני ממש מודה לך שאת עושה את זה בשבילי,בשבילו,בשבילנו,בשביל כולם..יהיה יותר נעים לצאת עם ילד שאני יודעת שכולם אוהבים ומעריכים מאשר לצאת עם ילד שכולם שונאים ורק אני אוהבת..
°טולי תעלולי°
את זה את אמרת...אבל אני בכל זאת עוזרת..בכל מקרה,אני מקווה שהבנת את הצד שלי ואת לא כועסת..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
מפתאום כועסת,אני אפילו שמחה,שמחה נורא! אני מעריצה אותך מיטל!!!! איזה כיף לי שאני יוכל להכיר אותך,ילדה כמוך בטוח שווה להכיר..
°טולי תעלולי°
חחח איזה בובה את~~ ליאב עשה את הבחירה הנכונה שהוא בחר בך בתור חברה שלו..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
הוא עשה בחירה יותר נכונה שהוא בחר בך שאת זאת שתעזרי לו ותהיי אחותו הגדולה,את ממש מלאך!!
°טולי תעלולי°
תודה יפתייי..גם לך לא חסר...אני עפתי לישון..דברי איתי אם תצטרכי משו,אל תהססי לצלצל..אני פוו בכל מצב..ואני מבטיחה לך שכשליאב יהיה מוכן אתם תחזרו!!!!
לילה טוב ילדונתת מושלמתתת..
^קורלי_המלכה_אוו_יההה^
תודה נסיכה!! את ממש מיוחדת,לילה טוב מלאךךך ..
אחרי השיחה הזאת הייתי אפילו יותר מרוצה מעצמי,כל הכבוד!!!!! עכשיו אני ישלים בינה לבין ליאב..יאו איך הכל מתחיל להסתדר ועוד כל כך טובב...זה מושלםםםם..
הלכתי לישון כשעל שפתיי היה פרוס חיוך רחב...
יאאאאאאאאאאאאא איזה המשךך מהמממםםם!!
שימי עודד אחדדד
וואוווו איזהה יופייייי
אבל למהה היא לא משלימהה עם תומר?!
טוובב תמשיכיייי ממשש יפהה הסיפורר הזההה
יואו איזה כיף שהמשכת לכתוב את הסיפור,
ועוד יותר כיף איך שההמשך הזה היה מושלםםם!!!
אני באמת מקווה בשביל ליאב שהוא רוצה להשתנות באמת ולא מסתלבט עליה ומנצל אותה שוב... כמו תמיד!
תמשיכי בובה
דיייייי..
איך אני מתה על הסיפור שלךךךךךךךךךךךךךךךךך..
תמשכי פליזזזז..
וואייי איזהה פרקק מושלםםםםםםםםםם!!!!!!!!
החיים שלהה סוף סוףףף מסתדריםםםםםםם!!
הגיע הזמןןן...
איזהה לבב טוב ישש להההה...
כל הכבודד להה..
אני מעריצה בנות כאלהה..
שימיי המשךךך דחוףףףף י'מוכשרתתתתתתתתתתתתתת
סתיוו'שששש=]]
מאמי כמו תמיד מושלםםם
יאללה תמשיכי בובהה
המשך מאמי!
המשך דחוףףף!
שיואוו רק עכשיו גיליתי שעשית המשך מאוזזז
איזה מדהיםם!
תגידי מאיפה כל הכישרון הזה?!
טובב אני מחכה כ"כ להמשךךךך!!
לאב יו נסיכונת! 😁
אהה סורי שכחתי שזה סיפור אמיתי..
סליחה שאמרתי כישרון 😢
פלטינוש אולי תגלי לי באייסי מה קרה בסוף? 😉
מיטל נשארה עם ליאב הוא שהוא נשאר עם קורל?
מעניין אותי מאודדד!
לאב יו! 😊
איזה כיף שהמשכים עכשיו יותר מהירים
אוהבת המונמון
בתXלוש
"קומי כבר מיטל נוו קומיייי כבר 5!!!" התעוררתי למשמע צעקותיו של ליאב
"מה 5?!?!!? איך עבר הזמן כל כך מהר?!?!!"
"פשוט ישנת ולא שמת לב..."
"יאוו...מתי קמת יא דוב שלג?!?!!?"
"חחח ב4..ומ4 וחצי אני מנסה להעיר אותך ואת לא קמה!!!"
"יאוו..חחחחח טוב נוו...ממשיכים בשינוי שלך!?!?!?"
"כן!!"
קמתי מהמיטה,רחצתי פנים,צחצחתי שיניים,אכלנו ארוחת בוקר גדולה שהוא הכין..
זה כלל חביתה לכל אחד מאיתנו,סלט ירקות,מיץ תפוזים טבעי ועוגיה.
"לא ידעתי שאתה טבח כזה מעולה" אמרתי "זה פשוט טעים" והמשכתי לאכול
"לאט שלא תחנקי" הוא אמר "אמא שלי למדה אותי,היא לא עובדת,רק אבא שלי עובד,אז היא בבית כל הזמן והיא מלמדת אותי להכין אוכל והכל,תאמת,כמה שהיא בבית היא לא יודעת עליי כלום..את יודעת,לפעמים,שלא הייתי בבית והייתי חוזר,הייתי מוצא את המחזרות שלי יושבות איתה שותות שוקו יחד..תמיד הייתי מסתלבט עליהן,אמא שלי הייתה מספרת לי שהם תמיד מדברות איתה על כמה שאני מקסים וזה ואפילו יום אחד אחת מהם אמרה לה שהיא אוהבת אותי ושתנסה לסדר בינינו..כוווונפה..בסוף שכבתי איתה חחחחחח" אמר וצחק
"עכשיו חשבתי על עוד כלל" אמרתי "אסור לך יותר לספר מה קורה בינך לבין בנות מובן?! לאפחד!!"
"למה?!!?" זה כל הקטע,להתגאות בזה..ואחר כך להכחיש לאותה ילדה שאמרתי את זה חחח מוציאים אותה מטומטמת אחושרמוטה"
"אתה זוכר שלי עשית את זה?!?!"
"סליחה מיטל.." אמר והוריד ראשו..
"אני לא מסכימה לך יותר לספר מה אתה עושה עם בנות ברור!!?!?!?"
"כן המפקדת"
"חחחח שתוק ליצןן..עכשיו..העונש עם תפר את זה,יהיה לזרוק עליך אבן.."
"את לא רצינית..."
"תנסה אותי ותראה עד כמה אני רצינית..אתה כבר יודע שיש לי מילה,אתה רוצה שוב לבדוק אותה!?!" שאלתי עם חיוך של נצחון
"לא לא..."
"יפה...עכשיו..יש לי הפתעה בשבילך!"
"איזה הפתעה?!" חייך ליאב
"דיברתי עם קורלי"
"עם קורלי?!?! הנשמה שלי!?!!? אבל איך?!!?!"
ראיתי שעל פניו נפרש חיוך ענק ואפילו טיפה של דמעות בעינים.. "בטח מאושר" חשבתי לעצמי
"חחח...מצאתי אותה באייסיקיו,סיפרתי לה למה בדיוק נפרדתם ומה קרה,סיפרתי לה על השינוי שאתה עומד לעבור והיא שמחה נורא,שאלתי אותה אם היא תרצה לחזור אליך אחרי השינוי,ותתפלא אבל.." עשיתי פרצוף עצוב
"מה קרה?!?!!? יאו מיטל אמרתי אמרתי לך שהיא לא תסכים אוףףף כוס אמק ערססס אמרתי לך ראבקקקקק ערס"
מיד שפכתי עליו כוס מים
"רררררררררר קר לי.."
"זאת הייתה המטרה..שכחת מה אמרנו??!~"
"אוףףףף"
"להבא,תלמד לשלוט בעצמך" התחלתי לפנות את הצלחות "היא הסכימה מפגר"
"היא הסכימה?!?!!? קורל הסכימה?~?? יאווו אני כל כך שמח אני מאושר אני אוהב אותך מיטל הכל בזכותךךךךך יששש אני אוהב אותך ואותההה יששששש"
"חחחחחח תרגע ימכוער אחד"
"יאוו אני מאושר אני אני בחיים לא יספר מה הלך בינינו יותררר!!"
"כמו שצריךך"
"אחחח איזה יום איזה כיף איזה כיףףףף" אמר ועלה לחדר שלו...
בערב,כשישבנו מול הטלויזיה יחד עם שי ואמא שלי,הוא קיבל צלצול.
"מיטל!!" קרא לי
"מה?!?" אמרתי כשאני מהופנטת לסדרה
"זה תומר"
"נו ו...??"
"אני עולה לדבר למעלה! בואי איתי"
"נוו עזוב אותי!"
"מיטל" אמר לי שי "עלי איתו" והסתכל עליי במבט רציני
"טוב..." אמרתי מאוכזבת
עלינו לחדר שלי,ישבנו שם ואז ליאב ענה ושם רמקול
"הא אחי!? מה המצב?!" התחיל ליאב את השיחה
"מה איתך גבר??"
"וואלה.."
"מה למה אתה לא בשכונה אחי?"
"אני לא בבית,עכשיו שבוע בערך אני לא יהיה בשכונה"
"למה אחי?!"
"אני שבוע מתגורר אצל מיטל,אני עושה שינוי..אני הופך להיות בנאדם טוב,בנאדם שלא מנצל יותר בנות,בנאדם שאכפת לו מהסביבה הרבה יותר מעצמו,אני רוצה שיאהבו אותי גם בגלל מה שיש לי בפנים ולא רק בגלל שאני נראה הכי טוב בשכונה..מזה שווה להיות יפה מבחוץ ומכוער מבפנים?!"
"אתה אצל מיטל?! מיטל שלייי?!!?" שאל תומר כאילו לא שמע את שאר הדברים שליאב אמר לו.
"כן.."
"תביא לי לדבר איתה" ביקש תומר
"הפלת אותי למכודת יא חתיכת נחש" אמרתי לו בלחש
"תדברי איתו נווו.." ביקש ליאב "בשבילי"
"תביא נו.." אמרתי בעצבנות
עניתי לטלפון..מאוד התגעגעתי לתומר,אבל לא יכולתי לסלוח על מה שהוא עולל לי בראש שלו,בידיים שלו..
"מה אתה רוצה?" שאלתי
"למה את אדישה מיטל?! שנתיים עברו ואת לא סולחת?! איך לליאב סלחת ולא לי?"
"אני וליאב זה אני וליאב.."
"מיטל את לא יכולה להיות איתי ברוגז לנצח"
"תתפלא"
"אני אוהב אותך"
"ואני לא..אני אוהבת מישו אחר..תומר את ההזדמנות שאני יאהב אותך פספסת שביקשת מליאב לעשות לי את כל זה,עכשיו הוא משתנה,הוא יהפוך לבנאדם טוב יותר ב"ה.."
"מיטל..תני לי עוד צ'אנס..צ'אנס אחרון.."
"אהבתי אותך באותה תקופה שהסתכסכתי עם ליאב..כן אהבתי אותך,אבל אתה1?!? השלת אותי בדיוק כמו ליאב..אני מצטערת תומר,את הצ'אנס שלך קיבלת ולא עמדת בו,שיהיו לך חיים טובים,ביי" אמרתי וניתקתי את הטלפון
שעה שלמה ישבנו אני וליאב בחדר מבלי להוציא מילה.
"למה שלא תסלחי לו?!" שבר ליאב את השתיקה
"למה שאני יסלח לו?! הוא הביא את כל הצרה הזאת עליי ואתה יודע את זה ליאב,אתה יודע..בלעדיו לא היינו אפילו מכירים ועוד עכשיו הייתי עדיין בתולה ואני ובר לא היינו מסתכסכות ומי יודע אולי הייתי מתאהבת בו והיינו ביחד,מה עזר לו שהוא גרם לי לסבול?! להתקרב אליי?!?!?! שקרים צפים בסופו של דבר וגם השקר שלו צף,שיתבשל בדייסה של עצמו.."
"את לא צודקת מיטל אתם צריכים להשלים עד כמה אפשר ככה??"
"אני לא יו....." לא סיימתי את המשפט ואמא קראה לי..
"מיטל יש לך אורחים!!"
אני וליאב הסתכלנו אחד על השני,מי זה יכול להיות?!
המשך==יבוא
וואי מאמי
ראיתי שפרסמת פרק
ישר רצתי לקרוא
מסכיהמ עם ליאב שתשלים עם תומר
ותמשיכי מאמי כמו תמיד מושלםם
אין אני מתה על הכתיבה שלך פשוטט
לוב יו המון ליגלושש