פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פשוט לומר "לא"-נושית :)

✍️ *B*o*B*a 📅 17/02/2005 01:12 👁️ 80,944 צפיות 💬 2,105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 65 מתוך 141
חחחח אני עדיין בשוק מעצמיי
😁 לא יודעת מאיפה יצאתיי
חחחחח
אופסייי פדיחותת
יאללה המשך מאמיי
נושית מאמי שלי שימי המשך מהר בבקשה אל תעשי לי את זה שוב
אין לי כוח לחכות שוב מיליון שנה
אוהבת המונמון
בתXלוש
נושית מאמי שלי שימי המשך מהר בבקשה אל תעשי לי את זה שוב
אין לי כוח לחכות שוב מיליון שנה
אוהבת המונמון
בתXלוש
יואי יואי יואי כמה תגובותתת...
קודם כל בנות אני רוצה שתדעו שמיטל כן קוראת את כל התגובות שלכן כל פעם שאני רואה תגובה שנוגעת לה אני שולחת לה אותה..זה רק שתדעו ושלא תחשבו שאתן סתם כותבות לה..
דבר שני..
ligosh-חחח שתהיי בריאה איזוו מגילה יואייי...טובי את בטח רוצה קצת תשובות..
אז דבר ראשון תודה 😊(:
דבר שני בקשר לחלק הראשון של הסיפור אממ איך אני יגיד את זה מיטל פשוט אהבה את ליאב והייתה אובססית אליו ואני מבינה אותה נורא נורא..היא נכנסה בעקבותיו לעולם שכולו שלה ולא שמעה לאפחד ולכן אפחד לא יכל לעצור אותה..
בר הייתה ועדיין החברה הכי טובה שלה ובגלל זה היא סלחה לה (בגלל זה ובגלל עוד משו......אבל זה כבר באמת סיפור אחר לגמרי)
וכמוך וכמו עוד הרבה מאוד אנשים גם אני מעקיצה את מיטל כי היא קיבלה מעלה אלוהית,היא יודעת לסלוח לאנשים וזאת מעלה אלוהית שהלוואי והייתה אותה לכל אחד..
ליאב מסוגל להשתנות והוא ישתנה...
ובקשר לשאלה שלך למה היא רצתה שהוא ייפרד מקורל אז התשובה די פשוטה..
היא רצתה לראות עד כמה רחוק ועד כמה הוא מסוגל להכאיב לעצמו בשביל להשתנות למען כולם,כמה הוא מוכן לקחת מעצמו בשביל לתת לכולם

ו......נראה לי שהפעם אני סיימתי עם המגילה..
יום טוב לכולם..
נושית
ועוד תוספת קטנה..
לתומר היא לא רוצה לסלוח בגלל שהוא היה עם הכוונות הראשוניות להרוס אותה..


נוש 😊😊
אין המשך???


אה..גמני רוצה לומר משהו למיטל!!!!
שאני מעריצה אותה..
שהיא כזאת חזקה..ושהיא לא נשברת בקלות!!!!..
לפי דעתי היא ילדה מדהימה..באמת..קשה למצוא בנות כאלה..
אני מעריצה אותה על האומץ שלה..על הכנות שבה!!!!..
למרות שאני חולקת איתה על כמה דברים ((כמו לחזור אליו אחרי מה שהוא עשה לה))..אבל עדיין..בעניי היא מדהימה!!!..
מיטל..אני מקווה שלא תסבלי עוד לעולם..

אוהבת,
גלוש
חחחח אני עדיין בשוק מהמגילה היפה שליי
טוב נו אמרתי מה שרציתי 😊

ומאמי תודה על התשובות 😊
ואני מחכה להמשךך
ומקווה שהיא תסלח לתומר 😊

ומחכה להמשךך 😊

חחחח נדפקתי
וווואווווו נושית יפה שלי קודם כל שימי המשך דחוף כי אני לא יכולה לחכותיותר..

מיטל, תאמינו או לא, תסכימו איתי או לא, היא ילדה חכמה מאוד ..
אולי היא עשתה טעויות בחיים שלה... אבל כמו שאומרים מטעויות לומדים..
ולפי דעתי היא למדה הרבה מהטעות שלה והיא הספיקה לעבור עד עכשיו דיי הרבה משברים וסיבוכים בחיים שלה וגם לצאת מהם..
אני מאחלת לך, מיטל, את כל הטוב שבטוב..
תמיד תסתכלי על המעלות הטובות של הסיפור ויש.. תאמיני לי..
ליאב.. הוא עוד לא הבין מה הוא עשה.. הוא גם אפעם לא יבין באמתת מה הוא עשה.. למה?! כי הוא לא הרגישש את מה שהרגישה מיטל..

אני חושבת המון על המקרה הזה כי מקרה מאוד מאוד מלמד אותנו מהצד ..
נושית, תודה רבה שאת הבאת לנו את הסיפור הזה..
למדתי ממנו הרבה..

אני מקווה מאוד שבסופו של דבר הכי יהיה הכי טוב שאפשר..
סבלת מספיק מיטל..

טוב מספיק חפרתי... שיהיה לכולם יום טוב.. 😊

מרינושש..=]]
היי נושית כפרה אני עוקבת אחרי הסיפור הזה כבר חצי שנה כבר ואין אני מעריצה באמת את מיטל נכון שאני מעריצה אותה שהיא סלחה לליאב אבל אם היא הצליחה לסלוח לליאב אני לא רואה פה שום סיבה לא לסלוח לתומר הוא הבין תטעות שלו עוד לפני שליאב הבין תתטעיות שלו
אני מאוד נימשכתי לסיפור הזה זה הכניס לי הרבה קו מחשבה אני הייתי לפני קצת שרלילה אבל אחרי הסיפור הזה השתניתי והבנתי הרבה דברים
אוהבת המונמון
בתXלוש
מקווה להמשך מהיר הפעם!!!!!!!!!!
"זאת קורל?!" שאל
"כן זאת היא,עכשיו או לעולם לא.."
הטלפון המשיך לצלצל..
"אני לא מאמין שאת את ודווקא את גורמת לי להפרד מאהבת חיי.."
"תתחיל להאמין" אמרתי בציניות
הוא ענה,שמנו רמקול..
"חיים שלי?!צלצלת?"
כשהיא אמרה 'חיים שלי' זה נתן לי להבין שהם עדיין חברים גם אחרי התקרית המצערת שהייתה להם..
"כן..שמעי קורל זה לא הולך בינינו אני רוצה שנפרד"
"מה!? למה?! מה קרה?!"
"כלום אני פשוט רוצה שנפרד.."
"ליאבי זה לא אתה.."
"זה אני.." אמר והתחיל לבכות
"ליאבי אתה בוכה אתה לא רוצה שנפרד מי מכריח אותך?!"
"הלב שליי.."
"אתה כבר לא אוהב?!"
"אני אוהב ותמיד יאהב..אני פשוט רוצה להפרד,אולי נפגש בעתיד,אבל עכשיו אני מעדיף פרידה,ביי קורל.."
"ביי ליאב שלי..."
לפי הקול שלה הבנתי שהיא ילדה נורא עדינה,ובטח כואב לה,רציתי אני ללכת לדבר איתה,וידעתי שזה מה שאני יעשה,דאגתי כמובן לקחת את המספר של קורל מהפלאפון של ליאב.
לבינתיים,ראיתי את ליאב בוכה,אבל לא סתם,בוכה את הדמעות שלי שאני בכיתי עליווו..הבנתי שהוא אוהב אותה אהבת אמת,נורא נורא אוהב אותה,ותאמת כאב לי עליו,רחמתי עליו,אבל ידעתי שזה לטובתו,נתתי לו זמן להרגע.
עברה שעה תמימה והוא עדיין בכה על כך שהפסיד את אהבת חייו,אבל אני לא ויתרתי,שיבכה קצת,לפחות עכשיו הוא סובל קצת כמוני..
אחרי שעתיים קמתי והתחלתי לדבר איתו..
"ליאבי??"
"מיטל אני רוצה את קורל אני יעשה הכל בשביל להשתנות אבל היא היא כל חייי איך איך?! אהההההה היא בטח עכשיו תחשוב שאני משחק בה כמו בכולן ולא תרצה יותר לחזור אליי,הפסדתי את האהבה של החיייים שלייי.."
"נו דיי ליאבי הכל יהיה טוב אתה תראה כשתשתנה אני ידבר איתה שתשלימו מבטיחה.."
"באמת??"
"נשבעת"
הוא קם,חיבק אותי,נשק לי בלחי ואמר תודה..
"שמעי מיטל אני יושן פוו הלילה" אמר ליאב
"על מי אתה מפיל תצמך?!?!?"
"יאללה נוו.."
"ליאב אני לא אחת החברות שלך או החברים שלך,עליי אל תעשה פוזות,אליי תדבר אמיתי יפה ובכבוד,קדימה!!"
ליאב עיקם את פרצופו,הוא שנא להוריד את מסכה שלו ולהפוך להיות הליאב האמיתי שהוא,הליאב שהתאהבתי אני בו,הליאב שהכרתי,הליאב שאני עדיין אוהבת,הליאב שאני מכירה..
"מיטל,אני יכול לישון אצלך היום? רע לי בגלל הפרידה וטוב לי שאת מנחמת אותי" אמר במבט כה תמים כמעט עם דמעות.
"ככה יותר טוב,לא אתה לא יכול לישון כאן היום"
"אבל למה?!" כאן הוא כבר בכה "הרי ביקשתי יפה"
יאוו כמה כמה רחמתי עליו באותם רגעים..
"מחר יש לך לימודים" דברתי כמו אמא
"אני לא רוצה מחר ללכת לביצפר,אם אני יישן בבית אני לא אלך לביצפר,רק אשב בבית ואשתה וודקה.."
הוא נראה כמו גור כלבים קטנטן וכל כך לא מזיק,כל כך רציתי להסכים,אך לא ידעתי מה הוריי יגידו בנושא.
"אני אצטרך לשאול את אמא שלי.." אמרתי "אם אתה ישן אצלי גם אני יצטרך מחר להשאר בבית.."
"מצטער שבגללי את מפסידה ימי לימודים.."
זאת הייתה הפעם הראשונה שליאב היה כל כך גלוי,כל כך אמיתי וכל כך ליאב איתי,הוא היה מקסימום הוא,ללא כל טיפת השפעה מחבריו...למעשה,היה לי רעיון די מיוחד בקשר לליאב ולשינוי שלו,שהצריך אישור מאמא שלי ומאמא שלו..
😊 איזה מושלםם
מאמי כמו תמידד
וליאב הזה מתחיל להתגלות כמו בנאדם ברוך השםם
וואייי איזהה יפהההההההההההההההההה...!!
שימיי המשךךךךך...אם יש היתפתחיותתתתת...

מוואהה ענקית..

סתיוו'ש=]]
וואי מהמםםםםםםםםםםםםם
סוף סוף ליאב ניהיה בנאדםםםם=))
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתתתתתתתתת
יפהה

המשך
וואי איזה מושלםםםםםםםםםםםםם...

תמשיכי..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך