😯 דחוווףףףף המשךךך!
אנחנו במתח!!
וואי מה קרה ???..
כמה זמן אין המשך !!..
המשךךךךךךךךךךךךךךךך!!!
😕 😕 😕
ה=מ=ש=ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
עכשיו קראתי את כל הסיפור מהתחלה עועדד הסוף ה=מ=ש=ךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף
יאאאאאאאאאאאאא..
עדיין אין המשך ?????...
מבאס..
עדין אין המשך?
😢
אוהבת המונמון
בתXלוש
סליייייייייייייייייייייייייייייחה שחיכיתם כל כך הרבה
קבלו המשך
"אהה..אני באמת שלא יודעת..באמת שלא.."
"בבקשה מיטל.."
"למה עשית לי את זה? למה התעללת בי ככה?"
"מזה עוד אחד מהשאלונים שלך שאת צכה לדעת עליי הכל??"
הסתכלתי עליו במבט רציני
"טוב סליחה..אני לא יודע,אולי בגלל שהיית אליי יותר מדי טובה"
"וזאת הסיבה להתעלל בי??"
"שלא בכוונה.."
"מספיק ליאבב.."
"אני לא צוחק מיטל..אני חייב להשתנות.."
"אוךךך ליאב אתה רואה?! אתה חושב רק על עצמך!! חייב להשתנות..שמת לב בכלל ממי אתה מבקש?! מאחת שהלכה אחריך ותמשיך ללכת בצורה עיוורת"
"מיטל,תאמיני לי שזה לטובתך גם,אני רוצה שתשני תדעה שלך עליי,מיטל,בבקשה ממךך.."
"אגואיסט אתה אני לא מאמינה.."
"מיטל דייי תשני אותי אני מתחנןןן!!"
"יודע מה?! סבבה!! אני ישנה אותך,ועוד איך ישנה אותך,דבר ראשון,תפרד מקורל,עכשיו!!"
"מה?? אבל היא כל חיי!~!"
"לשינוי יש מחיר גדול"
"מיטלל נווו בקשה אל תעשי לי את זה"
"סבבה אני לא עוזרת לך"
"בסדר אני יצלצל...כוס אמק איתךך.."
"כלל נמבר 1:אסור לך לקלל יותר~!~" התחלתי לדבר כמו מחשב
"מה1?!?! מיטל את יודעת שאני לא מעביר יום בלי לקלל"
"אתה יכול לקלל..אבל בקטנות..לא אחרי כל מילה"
"מיטל איך אני יעשה את זה אני רגיל.." אמר ליאב ועל פניו נדמה היה לי שראיתי הבעת יאוש..
"אל תתייאש.." חייכתי "מהיום,כל פעם שתקלל אני אשפוך עליך מים,תחשוב שאיתך אין לי טקט,זתומרת שאני מסוגלת לעשות את זה בכל מקום בכל זמן וליד כל אחד..ליאב,שאני רוצה משו אני ישיג,אני יברר מתי אתה מקלל ומתי לא..עכשיו,אם אתה רוצה לנסות את האומץ שלי,תקלל!"
ליאב,שלא הכיר אותי שנתיים שלמות שלא דיברנו החליט לנסות אותי..חשב שאני עדיין הילדה הקטנה איתה הוא יכול לשחק..
"כוס אמק ערס יא בת זונה" אמר עם חיוך מתגרה
"אתה ביקשת את זה" עשיתי הבעת פנים רצינית..
הלכתי למקרר והוצאתי קנקן מים שישב שם מאתמול..משמע שהמים היו קרים כקרח
"את לא רצינית נכון מיטל?!"
"אתה שנתיים לא הכרת אותי,עכשיו תבין שלי יש מילה,ושכל מה שאני אומרת אני מתכוונת.." אמרתי ושפכתי עליו את כל קנקן המים הקרים.
"אההההההההההההההה יא..." אמר ליאב והשתתק
"יא מה?!"
"יא יא מעצבנת שכמותך!!" ניצל ליאב.
"חחח..רואה? אני מסוגלת,ואם אתה עדיין לא מאמין,תנסה ללכת ולעשות פוזה על מישו ותקלל אותו,ואתה תהיה מסכן.."
"אוךך מיטל.."
"אתה בסוף תגיד לי תודה.."
"חחחח אני בטוחחח "
הבנתי רק אז שליאב הוא לא ילד רע מהיסוד שלו,פשוט החברה השפיעה עליו קצת..קצת הרבה..
"טוב ליאב אתה מנסה להסיח את דעתי,די עם המשחקים,צלצל לקורל!"
"טוב טובב שגעת אותי אתת"
הוא חייג את המספר שלה,המספר שזכר כל כך טוב בעל פה..
"מצלצל" לחש לי
"תשים רמקול" דרשתי
"נראה לך!?"
"ליאב אתה מסתיר משו,וזה לא מוצא חן בעיני..צלצלת בכלל?!" באותה שניה שאמרתי זאת חטפתי מידיו את הפלפון,הכרתי טוב את ליאב ואת התכסיסים שלו.."אפילו לא צלצלת..מה יהיה הסוף איתך?! אתה רוצה עזרה או לא?!"
"רוצה.."
"אז קדימה..אני אחייג"
בחרתי את השם קורל מהזכרונות של הפלאפון ולחצתי חייג..נשמע צליל חיוג.
"שלום,הגעתם למשיבון הסלולרי של....."
"כוס אמקק היא לא עונה את רואה?!"
"שוב קללת.." שוב שפכתי עליו מים,הפעם רק כוס.
"רררררר קר לייייי"
"תלמד לא לקלל"
הוא השתתק,הוא ידע שהוא צריך להפסיק לקלל..
"טי נה ני נה ני נה ני נה נה.." צלצל הפלאפון של ליאב,הוא היה אצלי,וראיתי שעל הצג היה כתוב קורל..
"תענה" אמרתי "זה בשבילך..."
יאא אני לא מאמינה שהמשכתתתתתתתתתתתתתתתת
יואוו איזה מושלםםם
שימי המשךך מאמי
ואל תייבשי שוב😢
מוואה ענקיתתתתתתתתתתת
תמשיייייייייייייייייייייייייכיייייייי
טוב את לא יודעת איזה תגובה ענקית כתבתיי....
והיא נמחקה ליי 😢
אני ינסה לשחזר לא נראה לי יהיה לי כוח
אז דבר ראשון סיפור מדהים אני מקווה שיהיה המשך ומהרר
ובקשר לחלק הראשון כי לא יכלתי להגיב שם אני יגיב עכשיוו
ושסיימתי לקרוא את הסיפור הייתי עצבנית על ליאב הזה אחרי החלק הראשון כמובן 😊
אז ככה חשבתי שליאב בן זונה קטן שחש מעצמו יותר מידיי הילד היה בכיתה ז' סך הכל מה נסגרר??
ומיטל חשבתי שהיא דפוקה שנותנת ככה לילד יותר קטן ממנה לשלוט בה במילים כמה שהיא אהבה אותו והכל הוא שלט בה כמו בבובה על חוטים אמר לה משו והיא עשתהה
אבל הבנתי שלא היא לא טיפשה והוא לא בנזונה כאילו כן אבל לאא...
הוא פשוט ניצל את היופי שלו ואת זה שהוא כובש בנות בשביל לכבוש יותר מידיי לא היה לו לב הוא היה מושפע מכל אלה שהוא הסתובב איתם חשב רק איזה בת להשיג עכשיו ולא חשב על הרגשות של אפחד חוץ ממנו
ומיטל היא פשוט אהבה אותו והלכה אחריו היא האמינה לכל מילה שיצאה לו מהפה ולמהה?? כי הוא ידע איך בדיוק לדבר איתה באיזה נקודה לגעת באיזה נקודה לא לגעת והיא קיבלה שכל
אבל אישית אני לא מכירה בכל החיים שלי מישהי שסבלה כמוהה ועוד בגיל כזה אני פשוט מעריצה אותהה ותגידי לה את זה או שהיא קוראת את התגובות ... היא הייתה שבורה והתגברה על זה איכשהו היא סבלה והמון אבל מה את לא הבנת ?? לא נכנס לשכלל ?? כמה אפשר להיות אטומים ?? אני פשוט חושבת על זה ומשתגעתת אבל לא משו אלייך נאי יודעת איך זה להיות מאוהבת
וחברות שלהה...שידעו על הכל וזה לא מדברת על בר הזאת שהלכה אליו גם היא כמה שהיא ביקשה סליחה והכל היא בגדה בכל זאת וזה לא שוכחים ... מה חברות שלה לא יכלו להכניס לה לשכל כל מה שהיא עושה או אח שלהה וואי אם זה היה קורה לאחת החברות שלי או אם הייתי מכירה אותה שתי כאפות ואני מחזירה אותה למציאות
ועכשיו לחלק השניי היותר יפה ומצחיקק
מיטל אני פשוט מ=ע=ר=י=צ=ה אותךך איך את מסוגלת לשלוח לו את פשוט נשמה אני אומרת לך ולא מכירה אותך אני בחיים לא הייתי סולחת לבן אדם כזה את ראית אותו שבור ואת עזרת לו למרות שלא שכחת את כל מה שהוא עשה ...
וליאב..אני מאמינה שהוא מסוגל להשתנות
אבל עדיין לא הבנתי למה היא רוצה שהוא יפרד מקוראל ???
ומשו לסיום ...בתקווה שההודעה לא תימחק הפעםם 😊
סלחת לליאב סלחת לברר אז מה עם תומר...הוא חמוד...כמה שהוא גרם להכל וזה רואים שהוא אוהב אותך לפי הסיפור שדוגרי נכנסתי אליו חזק ביותרר
אני בטוחה שיש פרטים שלא מופיעים בסיפור אבל שתומר אוהב אותה אני בטוחה בזה ...
הצעה שלי אל תפסידי אותו ככה ... תהיי בטוחה שהוא אוהב אותך ורוצה להשלים איתוו\
אם השלמת עם הבנאדם שהרס אותך בגד בך השפיל אותך זילזל בך ואני מצטערת שאני אומרת את זה ככה
את חייבת פשוט להשלים איתו...כמה שאת לא רוצה
חחחח ... טוב סיימתי את המגלה שלי להיות
אני מקווה באמת שמיטל קוראת את זה שלא כתבתי סתם ואם לא שיחררתי ת'לב חחחח נכנסתי חזק לסיפורר
יאללה מאמי ימוכשרת אחת המשךך
מקווה שלא תימחק ההודעה
לוב יו ליגלושש
וואליק אני בשוק מהגודל של התגובה לא שמתי לב כמה 😁
אפשר לחשוב איזה המשך לסיפור הלוואי
חחחח ליגוש חופשייי חשבתי בהתחלה זה עוד המשך....
חחח ליגלו'שש באמת טבו שלא הגזמת...
אבל חפיףף..
יפההה מאמי..
ו...יצאא מעלףףףףףףףף..
ואני שמחה ששמת המשךךך..
עככשיו את מוזמנת להמשיך..!!=]]
סתיוו'ששששששששששש
ואייי אשכרה חשבתי שזה המשך לסיפור
תהיי בריאה...
המשך