איזה סיפוררר מהמםם זה..
הוא עצוב כ"כ...היא ממש מסכנה..
המשךך דחוף..!!!
סתיוו'ששששששששש 😛
סיפור ממש מעלף לא להאמין על הליאב הזה איך אנשם משתנים....
המשך כפרה דחוף
אןהבת המונמון
בתXלוש
ואי הוא במת נישמע מאוד כנה .....
חחח...תמשיכי !!!!!!
נדיוששששששששששששש...!!! 😊
וואי לא יודעת למה אבל יש לי מזה חשק לדבר איתה, לעזור לה, להקשיב לה..
למרות שזה בלתי אפשרי..😢
אני מבינה אותה, כמה שזה נשמע לא הגיוני אני מבינה אותה.
בסופו של דבר הבנאדם הרס לה ת'חיים וגם לעצמו.
היא אוהבת אותו, ולפי דעתי היא תעזור לו בסוף.
ואני יגיד עוד משהו, מיטל נורא מיוחדת.
ממ..אי אפשר להגיד עליה טיפשה כי היא ממש לא.
היא חסרת ביטחון, כן בדיוק. היא לא ממש בטוחה במעשים שלה. היא הרבה מטלבת אבל לבסוף תעשה ת'בחירה.
ולליאב יש המון מזל שיש לו את מיטל ולא מישהי אחרת.
כי מישהי אחרת כבר הייתה מביאה לו בעיטה ומעיפה אותו כמה שיותר רחוק.
ממ..רציתי להגיד לך שאני נורא התענייתי בסיפור הזה מההתחלה.
הוא מושך, לא רק בתוכן אלא גם בצורת הכתיבה.
נושית את מ=ו=כ=ש=ר=ת כי מקרה כזה קשה לכתוב, אבל את ביצעת את המשימה בדרך הטובה והיפה ביותר.
אני גאה בך 😊 .
חיחיחי טוב חפרתי קצת,
כל זה היה בשביל לבקש ממך:
ה=מ=ש=ך.. 🙄
אוהבת,
מרינוש =]]
QUOTE (דגלכח @ 04/07/2005) וואי לא יודעת למה אבל יש לי מזה חשק לדבר איתה, לעזור לה, להקשיב לה..
למרות שזה בלתי אפשרי..😢
אני מבינה אותה, כמה שזה נשמע לא הגיוני אני מבינה אותה.
בסופו של דבר הבנאדם הרס לה ת'חיים וגם לעצמו.
היא אוהבת אותו, ולפי דעתי היא תעזור לו בסוף.
ואני יגיד עוד משהו, מיטל נורא מיוחדת.
ממ..אי אפשר להגיד עליה טיפשה כי היא ממש לא.
היא חסרת ביטחון, כן בדיוק. היא לא ממש בטוחה במעשים שלה. היא הרבה מטלבת אבל לבסוף תעשה ת'בחירה.
ולליאב יש המון מזל שיש לו את מיטל ולא מישהי אחרת.
כי מישהי אחרת כבר הייתה מביאה לו בעיטה ומעיפה אותו כמה שיותר רחוק.
ממ..רציתי להגיד לך שאני נורא התענייתי בסיפור הזה מההתחלה.
הוא מושך, לא רק בתוכן אלא גם בצורת הכתיבה.
נושית את מ=ו=כ=ש=ר=ת כי מקרה כזה קשה לכתוב, אבל את ביצעת את המשימה בדרך הטובה והיפה ביותר.
אני גאה בך 😊 .
חיחיחי טוב חפרתי קצת,
כל זה היה בשביל לבקש ממך:
ה=מ=ש=ך.. 🙄
אוהבת,
מרינוש =]]
ואי אני בדיוק מרגישה ככה..!!!!
ה=מ=ש=ך
[B][COLOR=purple][SIZE=7][SIZE=7][FONT=Arial]
טוב בקיצור קראתי את כל הפרקים מהתחלה עד הסוף
והסיפור שלך סוף הדרך....!!!! אין הסוף ממש העביר לי צמרמורת איפה
שהיה תמוסר השכל...ואני באמת מאוד נהנתי לקורא אותו....
את כותבת מדהים ותמשיכי לכתוב...
רגע יש לך עוד משהו שכתבת? איתי מתה לקרוא עוד משהו שלך...
ותגידי במיקראה זה לא לידור אטלן הבת ורון ג'רבי הבן?
מקווה שתעני לי אם יש לך פה עוד סיפורים..
ואם לא אז חפיף אוהבתךך...ממש נהנתי מואהה!@#$ 😊
נוק נוק..
מישהו שם?!?!?! 😕
נו המשך מה נסגר??????????
אוהבת המונמון
בתXלוש