מישהי פה נתפסה על העתקת השם שלי!!!
ואני לא אוהבת את זההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😠
QUOTE (AfArSeXyT @ 02/07/2005) מישהי פה נתפסה על העתקת השם שלי!!!
ואני לא אוהבת את זההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה 😠
חחחחחחחחחחחחחחח...
איזה מצחיקהה!!!!! 😁
כי זאת חוצפה!...חחח
אפרסקסית זאת רק א=נ=י 😢 😠
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.... 😂
נוווווווווו תמשיכי כבר מאמי!!!!
אוהבת המון!!!!!! ,מואה.....!!!! 😁
אוףףףףףף...
למה את לא ממשיכה ????....
כי גם פלטין בשוק על גניבת השם שלי... 😮
לוקח לה זמן לעכל...
😁 😊
יאפהההההההההה
AfArSeXyT חח י'קרועהה
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
חחח אפרסקסית באמא שלי את קרועה ברמות את כפרה עליךך חחח
אמממ אני כבר מפרסמת לכם המשך =]
נ=ו=ש=י=ת!~!
חיחיחחיחח
טוב התגברנו כולנו על הצער שנגרם לנו בגלל גניבת השם שלי
יאללה תמשיכיייי
היה קשה לי לסלוח, הרי רק לא מזמן הוא ביקש שנתחיל דף חדש פתאום הוא מזכיר את זה?! מזכיר את מה שהיה בינינו!? איך הוא עושה לי את זה בכלל?! כמה רוע..
"טולייי אני מתחנן.."
"שב" הורתי לו
"למה?!"
"ספר לי הכל,אתה רוצה שאעזור לך,אני צכה לדעת עליך הכל"
"מה את רוצה לדעת?!" שאל
"הכל,הרי עברו שנתיים ולא שמעתי ממך אפילו..אני רוצה לשמוע הכל.."
"אין לי מה לספר על עצמי,אני לא יודע" הוריד ליאב את מבטו.
"פשוט,תתחיל לספר על עצמך.." חייכתי
"אוקיי..קוראים לי ליאב,אני בן 15,יש לי חברה,זאת אומרת,אין לי,כאילו אני לא יודע מה נסגר איתנו,הייתי מוקף בידידות,יש לי כמה חברים טובים שהם הכל בשבילי כמו אחים..מה עוד??"
"איך התחלת עם חברה שלך? קורל אם אני לא טועה.."
"את לא טועה,פשוט,אממ..אני לא יודע! ראיתי אותה,נדלקתי עליה,שאלתי עליה,התעניינתי,קיבלתי את האייסיקיו שלה,נפגשנו,ואחרי חצי שנה שכבר הייתי מאוהב בה נהיינו חברים.."
"ובמהלך החצי שנה הזאת,מה עשיתם?!"
"דיברנו"
"מה?! לא התחרמנתם? לא התנשקתם? לא שכבתם?!" הייתי באמת המומה!!
"לא..לא התנשקנו,לא התחבקנו,לא התחרמנו,ובטח שלא שכבנו!"
"אז איך המשכת איתה?!"
"זה מה שמשך אותי,שגם כאשר התרחקתי ממנה כשהיא לא נתנה לי זה לא עניין אותה,היא לא חיפשה אהבה,לא חיפשה בנים,זה פשוט בא אליה.."
קצת נפגעתי מהמילים שלו,כי בעצם הרגשתי שהוא משווה ביני לבינה,ואני חייבת להודות,לידה הייתי אפס,היינו כל כך שונות,היא הייתה שמורה,ליאב לא נגע בה ועדיין הם היו בקשר,אז למה זה לא קרה גם לי?! למה?! למה אותה הוא אוהב בגלל שהיא לא נתנה לו ובי הוא זלזל כי נתתי לו?! למה?!
"נגמרה החקירה?" שאל בחיוך
"מפתאום! שב שב..אממ..והצעת לה חברות לפני?? יעני לפני החצי שנה?"
"בטח! כל חודש הייתי מציע לה חברות מחדש,אבל היא לא נענתה לי,אמרה שאני מנייאק שאני משחק בבנות..מה לא..אבל זה משך אותי,ואז,בחצי שנה,כתבתי לה לבדי שיר,ובקשתי ממנה שתהיה חברה שלי..וכבר לא התייחסתי לרצונות שלה ופשוט נשקתי אותה"
"זתומרת שלפני גם ניסית לנשק אותה?"
"סתכלי תלחי שלי"
"חחח מזה שמת סומק?!" שאלתי,הייתה לו לחי אדומה..
"לא,על כל פעם שניסיתי לנשק אותה,לחבק אותה או לגעת בה קיבלתי כאפה,תראי את הלחי שלי.."
עכשיו הבנתי מה לה יש שלי לא היה אז,לה יש בטחון עצמי,היא בטוחה בעצמה,יש לה יציבות,היא יודעת מה היא ומה היא שווה,היא יודעת מה היא רוצה מעצמה,מה שאני לא ידעתי אז..
"כמו שצריך..חבל שגם אני לא ידעתי לעשות את זה אז.." אמרתי בלחש והורדתי את הראש
"מה אמרת??"
"כלום כלום עזוב..עדיף שתלך.."
"למה? נו מיטל מה עשיתי הפעם?"
"לא עשית כלום"
"אז למה את מעיפה אותי?"
"אני רוצה להיות לבד"
"אבל למה? אמרתי משו שפגע בך?"
"ממש לא"
"אז למה?!"
"ליאב אני לא יכולה לעזור לך יותר,מצטערת.."
"אבל למה?"
"כי יש לי עוד רגש כלפיך ואני לא רוצה שזה יגדל.."
"מיטל,זה לא יגדל,אני לא ייתן לזה לגדול,תסתכלי עליי,תביני,אני רוצה להשתנות,מעבר לזה,אני רוצה שנהפוך לידידים הכי טובים,נעשה הכל יחד,אני ייתן לך הכל,לצידי לא יחסר לך כלום,אנחנו נהיה מיטל&ליאב הידידים הכי טובים ביקום הזה,את תראי,אנחנו נהיה הצמד,אף אחד לא ינצח אותנו! מה את אומרת הא?!"
ראיתי ניצוץ בעיניים שלו,מעבר לזה,הרגשתי שהוא מתכוון לזה,ידעתי שיותר ממה שהוא פגע הוא לא יכול לפגוע והוא גם לא יפגע,לפחות לא נראה לי ככה,עכשיו כל מה שנותר לי זה להחזיר לו תשובה..
"מיטלי,נו מאמי מה את אומרת?!"
ה=מ=ש=ך י=ב=ו=א
יאאאאאא.. איזה סיפור מיוחד זה.. במיוחד שהוא אמיתייי...
אני קצת מרחמת עליה מסכנה.. 😢
מחכה להמשך!!
QUOTE (דיזלית @ 03/07/2005) יאאאאאא.. איזה סיפור מיוחד זה.. במיוחד שהוא אמיתייי...
אני קצת מרחמת עליה מסכנה.. 😢
מחכה להמשך!!
המשךךך!!!