המשך דחוף!!!!
אוהבת המון!!!!! ,מואה......!!!! 😁
זה כזה מדהים !!!
תמשיכי !!!
נדיוששששש..!! 😊
איזה יפההה!!
יאלה מאמי שימי המשךךךךך!
מהמהםםםםםם שימי המשךך!!!
סתיוו'שש 😁
מיש'ו מוכן לספר לי מה קרה בפרקים האחרונים??
הפסקתי לקרוא לא מזמן ואני לא זוכרת איזה פרק אני..
ורגעע זה סיפור אמיתייי??
אז מה קורה עכשיו במציאות..??
ומה קורה עכשיו בסיפורר??
וואלהה צביקה פיקהה שיגעוןן חעחעחעחעע הבאתיי אותה בקימבונההה חעחעחועחעויחעויחעויעעע
תמישייייכייי
נווו מה אם הסיפורר הזהההה?!
המשךךך!!!
הוא הגיעע כבר לעמוד ה2....
סתיוו'ששששששששששש 🙄
יאא רק עכשיו גיליתי שאת ממשיכה ת'סיפוררר
סיפור ממש מהמםם
יאללה שימי המשךך
-לינורוש-
וואי מה קרה ??...
אני רוצה המשך !!!!!!!
פליייייייייזזזז !!!
מצטערת שלא המשכתי..אני ממשיכה בקצב שהעניינים שם מתפתחים..וזה הולך לאטטט אז קבלו
למחרת,הלכתי לביצפר כמו גדולה,כל העייפות שהייתה בי התחלפה בשמחה,וכולם שמו לב לזה שאני שמחה יותר..
העברתי יום די רגיל בביצפר וחזרתי הביתה.
הורדתי בגדים ונכנסתי להתקלח.
כשיצאתי מהמקלחת שמעתי את הדלת נטרקת.
"שי אל תעלה אני מתלבשת חכה למטה"
לא הייתה תשובה
התלבשתי וירדתי למטה,נרתעתי.
"מה אתה עושה פוו??" שאלתי
זה היה ליאב
"אמרתי לך מיטל,אני צריך את העזרה שלך,אני חייב אותה,הברזתי משתי שיעורים אחרונים רק בשביל לדבר איתך,בשביל שתעזרי לי.."
"אתה לא תוותר הא??"
"לא מיטל,רק אחרי שנתיים הבנתי את הטעות שעשיתי ואת הפגיעה שפגעתי בך ובכולן ואני רוצה לשנות את זה,באמת שאני רוצה..איך משתנים?!"
חייכתי,ידעתי שזה אמיתי,ידעתי שהוא באמת רוצה להשתנות,והחלטתי לעזור לו..
"דבר ראשון.." לא סיימתי את המשפט ושי נכנס הביתה.
"מיטלל מה הזבל הזה עושה פו?" שאל שי
"שי מספיק הוא רוצה להשתנות"
"החרא הזה לא ישתנה אחרי כל מה שהוא עשה לך תעוף תעוף מפו לפני שאני שובר אותך"
ואז,קרה דבר שלא ציפיתי שיקרה,ליאב קם,ודיבר בצורה כל כך יפה עם שי.
"תשמע שי,אני לא אותו ליאב שהכרת לפני שנתיים,אני ליאב אחר,ליאב שרוצה להשתנות,ליאב שרוצה להפוך לבנאדם טוב יותר והוא יהפוך לבנאדם טוב יותר,אני באמת רוצה להשתנות..אני מבקש שתסלח לי על כל מה שעשיתי לך ולאחותך,ואני יפצה אותך בכל דרך שאוכל,רק תסלח לי"
פניו של שי התרככו,ידעתי שהוא מבין את ליאב..הוא חיבק אותו ואמר לו שישמור עליי ושהוא ישים עין עלינו..
"לכל אחד מגיעה הזדמנות שניה" אמר שי "ואתה יש לך מזל שביקשת ממיטל כי היא מלאך היא תעזור לכל מי שצריך,רק תשמור עליה,אני לא רוצה שיקרה מה שקרה אז למה אני ירה בך אם זה יקרה שוב"
"אל תדאג שי,זה לא יקרה,מילה של ליאב,נדר של ליאב,אני נודר לך,מה יותר טוב?"
"מאמין לך,יאללה תהנו,ביי לכם" אמר ועלה למעלה
ליאב באמת רוצה להשתנות,והוא ישתנה,אני ידאג לשנות אותו,לא רציתי לאכזב אותו,אבל יותר לא רציתי לאכזב את עצמי,כי האמנתי שאני מסוגלת,האמנתי שאני יוכל לשנות אותו,הנה הוא מתחיל עם השינוי..
"מיטל את איתי?"
"כן מאמי"
"אז איך משתנים?!"
"חחח אוקיי..אנחנו נתחיל..כשילדה עוברת ברחוב,ואתה רוצה אותה מאוד מאוד,מה תעשה בשביל שהיא תהיה שלך?!"
"הלוו את יש מצב מזיינים אותך היום?"
"ליאב!"
"מה?! ככה התחלתי עד היום עם בנות"
"והן נענו לך?!"
"חלק.."
"אז לא מתחילים ככה,זה דיבור מגעיל..מתחילים ב..בואנה את מוכרת לי בטירוףף..או משו כזה..בוא ננסה,אני יעבור ברחוב"
"בואנה את מוכרת לי בטירוף...לא זיינתי אותך אתמול?"
קצת נפגעתי מזה,כי זה באמת היה,אז לקחתי את עצמי ויצאתי..
"מיטל לאן?! מיטל לא התכוונתי,מיטל סליחה סליחה באמת סליחה מיטל אני מצטער מיטל סליחה סליחה חיים שלי סליחה תסלחי לי זה לא יקרה שוב סליחה בבקשה!" הוא חיבק אותי מאחור,הסתכלנו אחד על השני בעיניים..
"את סולחת לי?!" הוא שאל
המשך יבוא