יאאא איזה עצוב..
אימלה..איזה מסכנה...
המשך=]
כל הכבוד לה..רואים שיש לה לב טוב..
הנה הוא רוצה להשתנות ועם היא תעזור לו והכל..
תשימי המשךךך
איזה עצובבב....אני במתח --> המשךךך! 😉
אלוהים ישמור זה כזה עצובב..
מסכנהה..
אבל הינה זה חוזר אליו הגלגל מסתובב...
שילמד לקח...
אני מתהה על הסיפורר המושללם הזהההה!!!
סתיוו'שששש
איזה אמי מיטל הזאתי עדיין נישארה תמימה איזה מאמי תמשיכי
QUOTE (*B*o*B*a @ 21/06/2005) מרינה מותק מ=ע=ר=י=צ=ה אותך על התגובה הזאת שלך
נושית
נושית מאמי אני אמרתי מה שאני חושבת...😛
אבל באמת אל תשכחי למסור לה.. 😊
אוהבת מרינוושש..!
וווואווו.... 😮
מאמי המשך דחוף!!!
אוהבת המון!!!!!! ,מואה......!!!!! 😁
וואי מעניין עם הוא אומר אמת...
טוב תמשיכי מאמוש !!!!
נדיוששששששששששששששששש..!!! 😊
ממש מעלף
איך מסתובב בגלגל
וכל כלב בא יומו..................
אבל הגיע הזמן ...................
תמשיכי כפרה עליך נושית
אוהבת המונמון
בתסלוש
לדעתי אדם לא יכול להשתנות בכזאת קיצוניות..
הוא היה מניאק הוא ישאר מניאק..
אבל מעניין מה באמת קרה.. .
מחכה להמשך..
טוב אין לי תגובה...אני בשוק מכל הקטע הזה
אז מאמי רק תשימי המשך וזהו...אני מתה לדעת כבר איך ניגמר כל הסיפור הזה!!
רק דבר אחד אפשר לומר על כל הסיפור : מ=ז=ע=ז=ע!!
ואני חושבת שממש אי אפשר לשפוט אותה על מה שהיא עשתה.....
כמו שאומרים האהבה היא עיוורת והאובססיה עוד יותר!!!
אני עדיין בהלם שזה ילד בכיתה ז' כאילו איךךךךך לאן הגענו?
אהה ותכל'ס מגיע לו כנראה שהגלגל הסתובב כמו שצריך...כמו שאומרים על טעויות בסוף משלמים
אהה ותמשיכיייייייי
"אני רוצה להשתנות מיטל באמת שאני רוצה להשתנות" אמר ליאב
לא ידעתי מה להגיד,הכרתי אותו והייתי בטוחה שזה עוד אחת מהתחבולות שלו,ששוב אני אשווה בין קסמיו ואז שוב הוא יזרוק אותי ויצחק עליי..
לא רציתי את זה שוב,בקושי התאוששתי בשנתיים האלה,אני לא רוצה להפגע שוב..
"תגיד לי לא נמאס לך לשחק בי?" שאלתי בעצבנות
"מה?!"
"מה מה?? אתה מוכר לי עכשיו את החרטא של רוצה השתנות אבל אתה תשתנה?? אתה?? הרי זה הטבע שלך,אתה ילד מנייאק אתה חרא של ילד איך בדיוק אתה תשתנה הא???? איך????"
"תאמיני לי מיטל את חייבת להאמין לי אחרי אתמול אין דבר שאני רוצה יותר מלהשתנות,להפוך לבן אדם טוב..ואני רוצה שאת תעזרי לי כי בך פגעתי המון ואת זאת שתוכלי לעזור לי..זאת גם הדרך שלי לפצות אותך על כל הסבל שגרמתי לך,לבקש סליחה אמיתית מכל הלב.."
"תפסיק ליאב,תמכור את זה לכל אחד רק לא לי,אני מכירה אותך מספיק טוב ואני יודעת שאתה לא מתכוון למילה ממה שאתה אומר!"
"מיטל את חייבת להאמין לי,אני זקוק לעזרה שלך,את היחידה שתוכלי באמת לעזור לי,אני יעשה הכל בבקשה"
"מילים לא יעזרו לך פה,גם אז מכרת לי מילים כמו חול,תוכיח!"
"איך להוכיח לך??? אני יוכיח לך בכל דרך רק תגידי לי איך.."
"אני לא יודעת,על זה אתה צריך לחשוב לא אני,אני חייבת לזוז,שלום ליאב!" אמרתי ולקחתי תתיק,ופשוט הלכתי לי..
"החצוף הזה" חשבתי "אין לו בושה!!"
שוב צלצול טלפון,הפעם זאת הייתה אמא שלי,חמודה,היא דואגת לי הרבה מאז המקרה.
"מיטלי,איפה את??"
"אני בדרך לביצפר" אמרתי
"כבר כמעט 11,למה עכשיו??"
"לא הרגשתי כל כך טוב פתאום,עצרתי לנוח"
"טוב מתוקה,שתחזרי הביתה תצלצלי אליי,יום טוב מתוקה שלי,ביי"
"ביי אמא"
לא עברה דקה מאז שניתקתי ושוב צלצול הפלאפון שלי
"אמא נוו אני יצלצל שאני יחזור הביתה.." אמרתי
"מה אמא יא מכוערת?! זה שיי"
"שושיי חחח מניינים אחי שליי???"
"בסדר,מה יא גנובה את לא בביצפר?"
"אני בדרך!"
"ראית אותו נכון?"
"את מי?"
"את ליאב,בגלל זה את עכשיו לא בביצפר.."
"איך ידעת??"
"ציפור קטנה לחשה לי.."
"נוו שיוש מי אמר לך?!"
"גיל,הוא עבר ליד הג"ס ואמר שהוא כמעט בטוח שהוא ראה אותך עם ליאב שם אז רציתי לצלצל לבדוק"
"כן ראיתי אותו.."
"מה מה היה??"
"אני מנסה לארגן את המחשבות שלי,נדבר בבית"
"טוב נשמה,ביי"
"ביוש"
המשכתי בדרכי לביצפר,מנסה לארגן את המחשבות,איך כל זה קרה? האם אני בכלל רוצה לסלוח לו ולעזור לו?!
הגעתי לשערי בית הספר,בסוף החלטתי שאני אלך,כי להיות לבד לא בדיוק יעזור לי באותו רגע.
נכנסתי,הייתה בדיוק הפסקה וראיתי את כולם..
"בן אח שליייייייייי מה קורה חיים שלי?" צעקתי לבן.
בן הוא התחליף של תומר,מאז שאני ותומר רבנו,הוא זה שהחליף אותו,הוא לומד איתי בכיתה,הוא יודע עליי הכל,לפעמים שאני מסתכלת עליו אני רואה את תומר,אם לומר את האמת,אני עדיין מתגעגעת לתומר,אבל בחיים אני לא אסלח לו על כל הסבל שעברתי בגללו..שיתבשל בדייסה שלו מצידי שימות.
"יפיופהה מה קורה איתך??? מה זה את מגיעה רק עכשיו לביצפר אני מסכים לך???" אמר בקול של אבא
"סליחה אבא" אמרתי בתמימות
"חחחחח..נו אז מה קרה שהגעת עכשיו?? קרה משו נכון??"
"כ...." לא הספקתי לסיים תמשפט
"טולייייייייייייייי" ראיתי פתאום את בר מעיין ונופר רצות אליי
"מה קורה נסיכות?!"
"הכל טוב מה איתך??? מה הגעת בשעה כזאת מה קרה??"
"חחחח סיפור ארו...." ושוב לא סיימתי תמשפט והיה צלצול.
עלינו אני בר ובן כיתה,אנחנו לומדים באותה כיתה,ואילו נופר ומעיין לומדות בכיתה אחרת.
ואיפה ליטל בכל הסיפור הזה?? עם ליטל אני לא מדברת יותר,רבנו,ותאמת,יותר טוב לי בלעדיה.
אני ובן יושבים אחד ליד השני ובר יושבת לפנינו.
התכתבנו שלושתינו וסיפרתי להם מה קרה ולמה איחרתי כל כך.
מצד אחד הם שמחו שאולי אני אפתח דף חדש עם ליאב כי הם ידעו כמה הוא היה חסר לי,ומצד שני הם התבאסו,כי ידעו כמה הוא פגע בי ולא רצו שאסלח לו בשביל שיפגע בי שוב.
נגמר היום,חזרתי הביתה,גם לשי סיפרתי מה קרה,הוא בכלל התעצבן על ליאב,אך כשסיפרתי לו כמה שזה חשוב לי הוא התרכך מעט.
הלכתי לישון,ולבינתיים עבר לו שבוע תמים,בלי ששמעתי בכלל מליאב.
התחלתי כבר לחשוב שהוא באמת שיקר עליי וסתם רצה להשיג ממני עוד דברים..אך ניסיתי לא לייחס לזה יותר מדי חשיבות.
יום אחד,כשישבנו אני ומעיין,היא סיפרה לי שהיא צריכה פלאפון,כי אין לה..
הבטחתי לנסות להשיג לה ונפרדנו לשלום.
עברו שלושה ימים ומי לא שאלתי..חצי עולם..
ביום השלישי,בשעה 1 וחצי בערך,כשכבר תכננתי ללכת לישון,קיבלתי הודעה..
"צביקה פיק 350 400 שקל רוצה?"
-=-המשך יבוא-=-
תמשיכייי זהה מדהיםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלםםםםם
לא ממש הבנתי ת'קטע של מעיין.... 😕
מזתומרת היא צריכה להשיג פלאפון ???...
ותמשיכי דחופי !!!
נדיושששששששששששששששששש...!! 😊