QUOTE (פרוטי-מתוקה @ 22/06/2005) לא ממש הבנתי ת'קטע של מעיין.... 😕
מזתומרת היא צריכה להשיג פלאפון ???...
ותמשיכי דחופי !!!
נדיושששששששששששששששששש...!! 😊
😂
מהמםםם המשךך!!!!
סתיוו'שש 😊
נו מתי יהיה המשך ???...
ותסבירי ת'קטע עם הפאלפון....טוב?....
נדיושששששששששש..!!! 😊
איך לליאב היא סלחה ולתומר לא?..אני לא מבינה..
וליאב ישתנה?? חח זה נשמע כמו בדיחה אבל נראה מה יקרה בסוף..
וד"א זאת שכותבת תסיפור וזאת שזה שקרא לה את זה באמת..חשבתם פעם אחת להראות לו תסיפור כדי שיראה מה הוא עשה לה באמת??
תמשייכי..
אוקיי...הקטע עם הפלאפון הולך ככה...
מעיין הייתה צריכה פלאפון כי את שלה האמיתי גנבו לה אז היא ביקשה ממיטל שתנסה 'לסדר' לה פלאפון..
בקשר לשאלות השניות לליאב היא העדיפה לסלוח ולתת הזדמנות שניה כי היא חושבת שתומר הוא האחראי לכל מה שקרה ובלעדיו היא לא הייתה מכירה את ליאב
ולא לא חשבנו להראות לו תסיפור וגם לא נראה לי שנראה לו
נושית
למה היא צריכה פלאפון ?....
כדי שאמא שלה לא תכעס עליה שגנבו את שלה או מה ?...
לא ברור הקטע.... 😕
פרוטי-מתוקה.. נראלי שצריך פלאפון כדי להתקשר ממנו..חחחח..לא סתם..לאיודעת..
יאלה מאמי..זה ממש יפה...
את כותבת פשוט מהמם..
המשך=]
איזה יפההההה
יאלה מאמי שימי המשךךךך!!!
סיפור ממש מעלף חבלזזזזזזזזזזזזזזזז
אבל לא מבינה את מיטל מה הקטע שהיא מפילה הכל על תומר מה היא מחפשת אשמים מי האחראי לכל זה
צריך לסלוח לכולם לתת לכולם הזדמנות כי כולם טעות ובגלל טעות שאחרי זה היה ברורו שתומר מצטער עליה ובמזן הוא הצטער עליה לא כמו ליאב ש"ניזכר" אחרי שנתיים למרות שאני לא מאמינה בזה כאילו קשה לי להאמין בזה ...............
ורגע עוד שאלה תומר עדין מרגיש דברים למיטלוש?
אוהבת המונמון ת-מ-ש-כ-י
בתXלוש
סיפור ממש מעלף חבלזזזזזזזזזזזזזזזז
אבל לא מבינה את מיטל מה הקטע שהיא מפילה הכל על תומר מה היא מחפשת אשמים מי האחראי לכל זה
צריך לסלוח לכולם לתת לכולם הזדמנות כי כולם טעות ובגלל טעות שאחרי זה היה ברורו שתומר מצטער עליה ובמזן הוא הצטער עליה לא כמו ליאב ש"ניזכר" אחרי שנתיים למרות שאני לא מאמינה בזה כאילו קשה לי להאמין בזה ...............
ורגע עוד שאלה תומר עדין מרגיש דברים למיטלוש?
אוהבת המונמון ת-מ-ש-כ-י
בתXלוש
גלוש-המושלמת..ניראלי שיש טלפון בבית...
טוב לא הבנתי ת'קטע...זהו...אולי בהמשך אני אבין...
זה פשוט לא ממש מסתדר לי בראש....
אז יאלה המשך !!!
בנות בנות..
הקטע עם הפלאפון כזה
נאבד לה הפלאפון והיא כולה רצתה חדש אז היא ביקשה מחברות שלה ובין היתר ממיטל..ומיטל כמו חברה טובה ניסתה להשיג לה..
מיטל לא רוצה לסלוח לתומר כי היא איבדה כל אמון בתומר ולפי מה שהבנתי הוא לא יודע מה נסגר איתו אבל הוא מתחיל לשכוח ממיטל או משו
נושית
" עברו שלושה ימים ומי לא שאלתי..חצי עולם..
ביום השלישי,בשעה 1 וחצי בערך,כשכבר תכננתי ללכת לישון,קיבלתי הודעה..
"צביקה פיק 350 400 שקל רוצה?" "
זה היה ליאב!! ליאב ולא אחר!!
ליאב=ילד בלי כבוד, :
צביקה פיק 350 400 שקל רוצה?
החלטתי לדבר איתו כאילו לא התקיימה השיחה אז,לראות מה הוא יגיד,להבין מה הוא רוצה ממני..
האם הוא באמת רוצה לעזור או סתם מחפש קונה לפלאפון גנוב..
°טולי תעלולי°
מאיפה אתה יצאת עליי עכשיו?
ליאב=ילד בלי כבוד,
אמרו לי את מחפשת צביקה
°טולי תעלולי°
כה
ליאב=ילד בלי כבוד,
370 שקל מתאים?
°טולי תעלולי°
לאא..שמעתי מוכרים ב250-300 לא יותר..
ליאב=ילד בלי כבוד,
חחחחח תביאי ב 250 אני קונה לי ולך מי חירטט אותך
ליאב=ילד בלי כבוד,
350 וזהו עם מטען
°טולי תעלולי°
אמרו מאמי אמרוו..
350?? אני יחזיר לך תשובה מחר סבבה?
ליאב=ילד בלי כבוד,
עם מטען מתאים רק תחזירי על תשכחי עם לא אני ימכור למישהו אחר אז דברי איתי נשמה
°טולי תעלולי°
סבבה מחר אני מחזירה לך תשובהה..
ממתי לך יש צביקה??
ליאב=ילד בלי כבוד
את דואגת לי יש לי 6 צביקות רוצה את כולם
°טולי תעלולי°
חחחחחחח 6?? טוב הכי הגזמת עכשיו..
ליאב=ילד בלי כבוד
מי שרוצה לקנות אומר אני מביא לא בעיה
°טולי תעלולי°
לא אמרתי אני רואה שמועות מתפשטות מהרר..
ליאב=ילד בלי כבוד
לא משנה עכשיו אמרת את רוצה אולי דברי איתי מחר תחזירי לי תשובה 350 עם מטען טוב כפרה?
°טולי תעלולי°
סבבה עד מחר אני מחזירה לך תשובה..ביי
ליאב=ילד בלי כבוד
מיטל שמעי שניה מאמי
°טולי תעלולי°
מה?
ליאב-ילד בלי כבוד
אני באמת רוצה להשתנות
°טולי תעלולי°
טוב ליאב טוב אמרתי לך למי למכור את החרטות שלך תפסיק אני לא אותה תמימה מפני שנתיים צא מהסרט שלך
ליאב=ילד בלי כבוד
אני נודר לך נדרררר מיטל נשבע לך ביקר לי שאני מת להשתנות ואני מת שתעזרי לי..אני יעשה הכל בשביל שתעזרי לי הכל כל שתבקשי אני אעשה בשביל שתעזרי לי להשתנות
°טולי תעלולי°
חלאס משחקים נוווווו באמא שלךך
ליאב=ילד בלי כבוד
אני לא יפסיק עד שלא תגידי שאת מוכנה לעזור לי
°טולי תעלולי°
לא! וזהו סוף סיפור אני לא עוזרת לילד שפגע בי אני סולחת אבל לא עוזרת ולא שוכחת
ליאב=ילד בלי כבוד
מיטל....אם אי פעם באמת אהבת אותי ואם ריחמת עליי אחרי איך שראית אותי אני מתחנן שתעזרי לי תעזרי בבקשהה תעזריייייייייייייייייייייייי
°טולי תעלולי°
בסדר!! צ'אנס אחרון אני יעזור לך.
ליאב=ילד בלי כבוד
תודה מיטל חיים שלי את אין לך מושג כמה אני מעריך אותך את לא תתחרטי שאת עוזרת לי כפרה את תראי אני לא יאכזב אותך כמו פעם אני עוד יחזיר לך על זה נשמה טובה שלי את כפרה עליךךך יאלללה אני זז לישון קצת נראה אולי תכנסי לי בחלום תעזרי לי להשתנות טיפה לילה טוב חיים שלי מת עליךךך
°טולי תעלולי°
חחח לילה כפרה ביי
כשסיימנו לדבר היייתי בהלם,למה הוא עושה לי את זה? עד ששכחתי ממנו?? למה למה ההתעללות הזאת?! עוד יותר לא הבנתי עד כמה הבנאדם הזה יכול להיות רציני בקשר לשינוי שלו..
תאמת,הייתי בטוחה שהוא כולו חארטות וזיופים אבל אחרי שיחה שכזאת הבנתי שהפלאפון היה רק תירוץ ואולי גם ההוכחה שהוא באמת רוצה להשתנות..
הלכתי לישון עם כל מיני מחשבות על הכל..האם הוא באמת רוצה להשתנות?? האם הוא ינסה לשחק בי?? מה הוא רוצה??
תאמת כבר לא ידעתי מה לחשוב..החלטתי לקום ולדבר עם ידיד טוב שלי שהוא חבר טוב של ליאב,קיוויתי שהוא יעזור לי...
רק שלא מצאתי את הפלאפון בשביל לצלצל,אבל הייתי חייבת להסיר הרבה ספקות שעלו בי באותו רגע..
עד שעה רבע ל-4 רק חיפשתי את הפלאפון ולבסוף מצאתי אותו בתוך הציפית של הכרית בחדר אורחיםם..תהרגו אותי אבל אין לי מושג מי שם את זה שם..
חייגתי אליו,לאושרי,הוא ידיד טוב שלי..לא הכי טוב אבל בין הטובים..הכרתי אותו די במקרה,הוא נשלח על ידי תומר בשביל לנסות להשלים בינינו,אבל הוא לא הצליח..הוא בכיתה ט'..בגיל של ליאב
"אושר???"
"אה מי זה?" שאל אותי חצי יושן
"מיטל.."
"איזה מיטל??"
"מיטל נוו.."
"אה ידידה של תומר??"
"לשעבר.."
"כהה..מה המצב כפרה??"
"הכל טוב..אתה יושן??"
"בערך.."
"אז אני ידבר איתך מחר"
"לא נשמה את יכולה לדבר דברי"
"זה בקשר לליאב"
"מה איתו??"
"איך הוא בזמן האחרון??"
"בסדר קצת מוזר"
"למה מוזר?"
"אני יודע אני מציע לו לסדר לו איזה מישי ללילה הוא אומר לי עזוב אני לא רוצה לנצל אותה עזבי אותי ממנו הוא נהיה צ'יפס"
"אתה בטוח אנחנו מדברים על אותו ליאב??"
"כה מיטל נוו.."
"טוב חיי שליי תישן אני מצטערת שהפרעתי לך נשמתי נדבר בבוקר"
"תודה כפרה לילה טוב אה את רוצה יום שישי לקפוץ אליי כולם באים אני עושה מסיבה"
"נראה מאמי נדבר מחר..לילה טוב"
"ביי עיניים שלי לילה טוב"
ניתקתי את הטלפון,היה כבר 4 וחצי,עכשיו עוד יותר הייתי מבולבלת,האם זה באמת נכון שליאב רוצה להשתנות?!
-=-המשך יבוא-=-
יאאאאאאאאאא היא סלחה לו?....
פשוט סיפור מהמם..המשך דחוף..