פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פשוט לומר "לא"-נושית :)

✍️ *B*o*B*a 📅 17/02/2005 01:12 👁️ 80,926 צפיות 💬 2,105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 57 מתוך 141
תראי מאמי אני לא חושבת שאת לא חברה אמיתית!!!
אבל בכל זאת היא כבר עברה תסרט(אימה) הזה!!!
והיא סבלה ברמות!! אז למה לחזור לזה??!!
אוקי את רוצה שהיא תיהיה מאושרת
ואולי היא חושבת שזה מה שיביא לה אושר כי היא עדיין באובססיה אליו..
אבל היא חייבת לקלוט שזה לא הגיוני מה שהיא עושה...
שזה מזוכיסטיות(איך שכותבים..) לשמה!!
ואל תקחי קשה את מה שאנחנו כותבות...זה פשוט מה שאנחנו חושבות..
כי באמת נכנסנו לזה חזק ששמענו כל מה שהיא עברה בגללו!!!
וקשה לנו לחשוב שהיא עוד פעם תעבור את זה... 😢

אז תמשיכי מאמי!!!!!
אוהבת המון!!!!! ,מואה......!!!!!! 😁
כן.. כמו שסמדר אמרה.. 😊

לא התכוונתי להעליב אותך או משהו...

פשוט אמרתי את דעתי, לא אמרתי שאת לא חברה שלה.
פשוט כחברה את צריכה לעזור לה ולא לתת לה לדרדר את עצמה לאותו כיוון בחיים שלה..
נו פליז תשימי המשך !!!
פלייייייייייזזזזזזזזז !!!






נדיושששששששששש..!!! 😊
אמא שלי קראה את הסיפור הזה..
והיא באה אליי וחיבקה אותי...ואמרה לי שהיא מפחדת עליי והעיקר זה אשמתה של אמא שלי תאמינו לי עם היא הייתה יודעת להיות אמא אז זה לא היה קורה...
אח שלה היה חכם אבל היא בכלל לא רצתה כלום לטובתה הכל זה אשמתה היא לא יודעת לשמור על עצמה והיא פשוט לא יודעת להגיד....
ל=א=א=א=א=א=א=א
ואני מאודד מקווה שהיא השתנתהה הוא ילד בכיתה ז' היה בכיתה ז' או לא חשוב הוא קטן ממנה והיא לא צריכה להתקרב אליו
אוייש היא טיפשה או מה?..

אבל יאללה מה עם המשך?..
כל אלה שהגיבו פה..
אז נכון זה נראה כאילו היא טיפשה..כי מי שמתבונן מהצד זה מראה לו על התנהגות טיפשית ועל מחשבה עוד יותר טיפשית
אבל אף אחתתת מאיתנו לא עברה את מה שהיא עברה
אף אחתתתת מאינו לא סבלה את מה שהיא סבלההה
אף אחתתתת מאיתנו לא הרגישה ולא מרגישה מה שהיא מרגישה
אף אחתת לא יודעת מה הולך לה בלב! אז בגלל זה...לכל אחת יש תדיעות שלה...
אבל אף אחת מכן! לא צריכה להגיד שהיא מטומטמת! או שהיא דפוקה!
היא לאאא היא פשוט בנאדם פגוע שבסכ"ה רצה שיאהבו אותה,שיתנו לה יחס...
אז תפסיקו לקלל אותה ולהשפיל אותה! כי את ההשפלה שלה היא כבר קיבלה...היא לא צריכה גם ממכן!
מותר להעיר הערות,להגיד שהיא טועה...אבל לא לקלל אותה..ולפגוע גם בנושית...
אף אחת מאיתנו לא יודעת בדיוק מה קורה אצלהן בחברות...ומה כל אחת מהן חושבת!

נושית..תמשיכי את הסיפור...
ואל תקחי ללב...סכ"ה זה דיעה של אנשים...ולא כולם מסכימים איתך...יש יוצאי דופן! וזה בסדר...פשוט הם אמרו את זה בצורה לא יפה ונכונה!
-אפרסקסית-
אני רוצה להגיד לכולכם דבר אחדד..
אפחת מכן לא יודעת כלום מכל העניין..כל הסיפור הזה שסופר פווו הוא כלום לעומת מה שקרה כי אני סיפרתי את זה מנקודת מבט שליייייי ואיפוו כל מה שהלך לה בפנים איפוו?? הכל שםםם בפניםם..היא לא טיפשה וכל מה שאתן אומרות..לגמרי לאא..אתן רוצות לחשוב ככה אז באמת שאני מעדיפה או שלא תגיבו או שלא תקראו כי גם היא קוראת פוו תתגובות האלה ולא בראש שלי שהיא תפגע מאפחת וכמו שאפרסקסית אמרה אפחת לא עברה מה שהיא עברה..
הילדה הזאת חשובה לי לאללה וסה"כ הרעיון היה שלה ואני הסכמתי עם הרעיון להמשיך ולספר איך ולמה הם השלימו אבל אם אתן קוטלות כל צעד שהיא עושה אז מה הטעם לעזאזל?! תקשיבו עד הסוף לפני שאתם אומרות שהיא מטומטמת או סתומה או אובססית או כל דבר אחר..
ראסמי זה מוציא תחשק לכתוב..
אני יפרסם המשך מאוחר יותר

נושית
אני רוצה להגיד לכולכם דבר אחדד..
אפחת מכן לא יודעת כלום מכל העניין..כל הסיפור הזה שסופר פווו הוא כלום לעומת מה שקרה כי אני סיפרתי את זה מנקודת מבט שליייייי ואיפוו כל מה שהלך לה בפנים איפוו?? הכל שםםם בפניםם..היא לא טיפשה וכל מה שאתן אומרות..לגמרי לאא..אתן רוצות לחשוב ככה אז באמת שאני מעדיפה או שלא תגיבו או שלא תקראו כי גם היא קוראת פוו תתגובות האלה ולא בראש שלי שהיא תפגע מאפחת וכמו שאפרסקסית אמרה אפחת לא עברה מה שהיא עברה..
הילדה הזאת חשובה לי לאללה וסה"כ הרעיון היה שלה ואני הסכמתי עם הרעיון להמשיך ולספר איך ולמה הם השלימו אבל אם אתן קוטלות כל צעד שהיא עושה אז מה הטעם לעזאזל?! תקשיבו עד הסוף לפני שאתם אומרות שהיא מטומטמת או סתומה או אובססית או כל דבר אחר..
ראסמי זה מוציא תחשק לכתוב..
אני יפרסם המשך מאוחר יותר

נושית
תשמעווו..
טיפשה לא טיפשה => אפחד לא יחליט בשבילההה..
זאת הבחירה שלה ואין מה לעשות...
אם היא עשתה את זה כנראה שהיו לה סיבות...
ואתם...אין לכם בכלל שום זכות להחליט כי אתם לא יודעים מה הסיבות לכך..
אממ..לודה זה לא קשור לזה אם היא חברה טובה או לא..
בסופו של דבר רק היא יודעת מה טוב בשבילה וזאת הבחירה שלה ולאפחד אין זכות להשפיע עליה גם אם מדובר בחברה טובה..!!!!!!

ונושית מאמי תמסרי לה ד"ש כי למרות הכל אני מעריצה אותה..
ואתם יודעים למה?! כי היא יודעת לסלוח..
גם אם זה פגע בה ולמרות הכל היא סלחה וזה משו שלא כל אחת היתה מסוגלת לעשות..!

אוהבתת..מרינוש..~[B][COLOR=red]
נכון! אני מצדיקה אותך מרינה!
😊
מול עיניי ראיתי את ליאב,ליאב שלייי שוכב על הספסל חצי מת,משפתיו ירד דם וכך גם מאפו,ואת הבטן שלו הוא החזיק עם היד.
למרווווווווווווווווות כל מה שהוא עשה לי והוא עשה לי הרבה עדין הרגשתי כלפיו משו,ולא רק זה, היה אכפת לי ממנו בתור בנאדם.
מצד אחד רציתי להשאיר אותו שם על הספסל ושימות מצידי,אך מצד שני,ידעתי שאם אני הייתי במצב כמו שלו לא הייתי רוצה שישאירו אותי ככה,הייתי רוצה שמישו ידאג לי,כל אחד,רק שידאגו לי.
באתי לעזור לו,אך משו התנגד לי,ידעתי שזה השכל,זה מה שמתנגד,המוח מסרב להבין שאחרי כל מה שכאבתי בגללו אני יעזור לו.
לא רציתי להקשיב למוח,רציתי להקשיב ללב,הלב שיודע באמת עד כמה אהבתי,וכמה קשה לראות אותו בצורה הזאת..
הושטתי יד וליטפתי אותו,הוא לא זז.
לרגע חשבתי שהוא מת,אבל ידעתי מה לעשות.
לקחתי את בקבוק הוודקה שהיה בידי,ניגשתי לברזיה ושטפתי אותו טוב טוב עד שריח הוודקה לא עלה ממנו עוד.
הוצאתי חולצה נוספת שתמיד הייתה לי בתיק,שפכתי קצת מים על החולצה והתחלתי לנגב לו את כל הדם עד שלא נזל לו יותר דם.
אחר כך,בדקתי שהכל בסדר אצלו,שאין עוד פציעות נוספות,הרגשתי כמו אמא,אבל ידעתי,שלמרות כל מה שהוא עשה לי,זה בסדר שאני עושה את זה עכשיו,יכול להיות שאני מצילה אותו עכשיו,ושאם לא הייתי עושה את זה,מצבו היה יכול להדרדר וזה היה יושב על מצפוני.
עכשיו,היייתי צריכה להעיר אותו,הייתי אדישה.
"ליאב קום" אמרתי
הוא לא קם
"קום כבר יא חתיכת גמד נוו קום אין לי סבלנות למשחקים שלך"
הוא עדיין נשאר במצבו
החלטתי לעשות משו שלא כל כך רציתי,אך עשיתי בכל זאת
"ראבקק תתעורר" אמרתי והבאתי לו כאפה
סוף סוף הוא קם.
"סוף סוף,יאללה מציתי סלאמאט" אמרתי ובאתי ללכת
"מי את?" שאל "לאן את הולכת?"
הסתובבתי
"מיטל" אמרתי
"איזה מיטל? איפה קורל ודורין וכולם??"
"מאיפה אני יודעת? מה אני המטפלת שלך?"
"מיטל,קרה לי משו איום"
"זה ממש לא מעניין אותי" ניסיתי להיות אדישה,וכשאני רוצה אני יכולה
"מיטל,בבקשה ממך,אני מתחנן,תקשיבי לי" אמר ועשה פרצוף זה תמים ויפה
"בסדר" התרככתי קצת "אני יקשיב" חייכתי חיוך קטן
"תודה נשמה שלי אני לא ישכח לך שהיית פוו שכולם נטשו אותי וכשהיה לי רע"
"זה בסדר 😊 ספר" הרגשתי קרובה אליו
"אתמול,ישבתי פוו עם קורל,אני והיא חברים,אז ישבנו לנו ואת יודעת מה עשינו,פתאום,באה דורין.
היא צעקה עליי ואמרה לי לעזוב את קורל,אמרה שהיא לא רוצה שקורל תפגע כמו שהיא נפגעה,ואני נשבע לך מיטל,נודר לך נדר שבקורל לא התכוונתי לפגוע,את הילדה הזאת אני ממש אוהב היא מקור החיים שלי,אני לא יכול לפגוע בה,היא יותר מדי מתוקה."
"נוו.." אמרתי חסרת סבלנות "קצר בתיאורים ותגיע לעיקר"
"אז אמרתי לה שאין סיכוי שאני יעזוב אותה שאני אוהב אותה באמת וזהווו..היא הלכה,ואמרה שעוד תחזור.
לא התייחסתי לזה והמשכתי לשבת עם קורל.
פתאום,ראיתי מרחוק את דורין מגיעה עם מאור (ידיד שלה) וחברות שלה.
הם נעמדו מולנו,דורין עם חיוך מנצח,מאור,שהוא גורילה כזה נעמד לידה בפנים עצבניות,וחברותיה עמדו מאחוריהם.
מאור אמר שהוא נותן לי צ'אנס אחרון לעזוב את קורל,ואני,פלצפן לא קטן אמרתי לו במילים האלה 'אני שם עליך אלף זין' ומפוו אני חושב שאת מבינה כבר מה קרה..התחלנו ללכת מכות,שמעתי את קורל ברקע מתחננת שנפסיק,ראיתי שהיא רוצה לגשת,לעזור לי,אך חברות שלה הזונות האלה החזיקו אותה שלא תבוא.
חטפתי כל כך הרבה מכות,אפחד מהחברים שלי לא היה שם בשביל לעזור לי,ואני כמה שהחזרתי לו עדיין כאב לי.
בסוף,כבר שיחקתי את עצמי מאולף רק בשביל שיעזוב אותי כבר.
הוא עזב,חייך לבנות,והלך.
הבנות התחילו ללכת אחריו,ורק דורין קורל ועוד שתיים רותם ונטלי נשארו.
קורל בכתה,אמרה להן שיסתכלו מה הן עוללו לי,מה קרה לי בגללן,ודורין אמרה לה את המילים שאני לא ישכח בחיים היא אמרה לה 'הוא מסוכן,הוא פוגע בכל הבנות,אני לא יכולה לספור לך בשתי הידיים בכמה בנות הוא פגע,תתרחקי ממנו,הוא ילד דוחה,גועל נפש,אני עכשיו דואגת כל בת שאיתו להרחיק אותה ממנו,אני לא מוכנה שאפחת תפגע שוב בגללו!' והיא הסתובבה והלכה.
קורל ישבה לידי,דיברה אליי ובכתה,רותם ונטלי משכו אותה,אמרו לה שאני מסוכן,שלא תתקרב אליי,שיהיה לה יותר טוב בלעדיי. היא הניחה אותי על הספסל בקושי,והלכה עם חברותיה. אני נותרתי שם בודד,פקחתי עיניים כשראיתי שכולן הלכו והתחלתי לבכות.
לא ישנתי כל הלילה,במשך כך הלילה חשבתי על המילים שדורין אמרה לי ולא יכולתי לשאת את זה,אני רוצה להשתנות מיטל,כולם מתרחקים ממני כאילו אני מצורע,נגעלים ממני,מנסים להרחיק אותי מהסביבה,אני רוצה להשתנות מיטל את חייבת לעזור לי,אני באמת רוצה להשתנות"

-=-המשך יבוא-=-
מרינה מותק מ=ע=ר=י=צ=ה אותך על התגובה הזאת שלך

נושית
מהההה?
החלק הזה אמיתי לגמרי?!?!? 😮
אני בהלםםםםםם
המשךךךךך
החלק אמיתי מא' ועד ת' הורדנו פרטים פו ושם אבל בעיקרון הוא אמיתי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך