איזה כייף זה לחזור אחרי שלא הייתי חודש על המחשב ולגלות שיש המשך לסיפור המושלם הזה..
המשך דחוףף!!!!
איזה יפהה! אני מזה שמחה שהחלטת להמשיךךך! =]] טנקס בובה
המשךךך דחוףף! 😁
דפוקה לא דפוקה זאת הבחירה שלההההההה אם להשלים או לא והיא בחרה להשלים אותו כי הוא חשוב להה ודפוקה היא לאאאאאא אלה פשוט הרגשות שלהה!~!
מה אני יגיד מי שחושבת ככה אין לי מה להגיד לה..פשוט שלא תקרא את זה
נושית
אני אמרתי..לפי דעתי..היא מרגישה ככה..כי הוא חשוב לה..
ואני מכירה ת'הרגשה שהבנאדם שהכי חשוב לך רחוק ממך..זה קשה..
תמשיכי מאמי
נושיתת את צודקת 100000%
זאת ההחלטה שלהה אז מה אכפת לכםםם?!?!?!?!?!
ויאללה מאמי תמשיכיי..!! 😛
וואי אני שמחה שהמשכת...
הסיפור נורא מעניין...
תמשיכי ד-ח-ו-פ-י !!
אוהפת...
נדיוששששששש...!! 😊
נושית את צודקת..
אבל לא יודעת זה קצת מוזר..
הוא הרס לה את החיים.. הוא הרס אותה..
ולהשלים איתו זה נראה ממש קשה ובכלל להסתכל לו בעיניים
לבנאדם שהרס לך את החיים..
טוב לא חשוב
העיקר שהכל בסדר איתה.!
אוהבת המון
גלוש
יואו יואו יואו!! אמא איזה מתח!!! חחחח
וואי איזה כיף שיש המשך לסיפור סופסוף חחחח אין סיפור מ-ו-ש-ל-ם!!!!
יאלה בובות שימו המשךךךךך!!
כמו שאמרתי כבר [[בתור מיקי12]], פרק מהממםם
אבל מה זה? אין עדיין המשךך? 😢
המשךך דחוףף!
QUOTE (shani_148 @ 19/06/2005) זה לא בקטע של להעליב או משו אבל עד כמה בן אדם יכול להיות עיוור?
יששששששששששששששששששש
סוף סוף ההמשך של הסיפור הכי מדהים שקראתי בחיים שלי
וואי איזה כיף כל כך הרבה זמן לא כתבת תעשי עוד המשך
אבל בתכלס אם היה קורא לי מה שקרה לה לא הייתי מתאמת אפילו לירוק לצד החרא הזה הבן אלף השרמוטה הזה.............................
אןהבת המונמון
פלטין תמשיכי דחופ....................
בתXלוש
אם זה מה שגורם לה אושר למה שאני ידכא אותה ולא יעזור פוו?!
תראו מתוקות כח דבר בזמנו אתן תבינו הכל ואני גם מקווה שתבינו למה היא השלימה איתו..
DARK ANGEL 88 אני כן חברה,ואם את לא קוראת לי חברה אמיתית אז אין לי מה להגיד לך..אבל החברות שלנו אמיתית והאושר שלה חשוב לי ואם זה מה שגורם לה אושר להשלים איתו ולהיות ידידה שלו אני יעזור לה ויתהפך העולם ואני יעזור לה וזה למה?! כי אני ח=ב=ר=ה
סורי זה קצת עיצבן אותי שהיא אמרה שאניי לא חברה..
ושוב אני חוזרת..זאת החלטה ש=ל=ה
מי שלא טוב לה עם ההחלטות האלה מוזמנת ללחוץ על 'הקודם' ולחזור..לא מכריחה אפחת לקרוא את זה פשוט חשבתי שתתעניינו לדעת מה קרה איתם..
נושית..
אגב,היא לא בנאדם דפוק,היא בנאדם עם ר=ג=ש=ו=ת יותר מדי עמוקים
יום טוב לכולם
הרגשות שלה אולי יותר מדי עמוקים..אבל היא עשתה טעות
והיא הייתה צריכה ללמוד לקח..ככה אני חושבת...
הרי הוא מסוגל לחזור על זה שוב...
בקיצור..שימי לנו המשך..
לאביו
גלוש=]
וואלה צודקתת עם החלטה שלהה בעיה שלה...
זה מה שעושה אותה מאושרת אז בעיה שלהה לפחות שלא תפתח אליו שום דבר יותר מידיד כי עם תיתני לזה לקרות פעם שנייה אז ...
את ממש ממש ממש ממש לא חברה..
בקיצורר תמשיכיייייייייייי
😢 יאאא יש המשךךך ליספוררר הכי מושלםםם באתרררררר~~~~~~!!!!!!!~~!~@!~!@
יששששששששש
ואני חושבבתת שזה בסדר שהיא השלימה איתוו אבל שדלא יתקרבו יותר מידייי כי זה יכול לגרום לה להיתאהב בוו כמו מקודםםםם!!
אז ידידים זה בסדרר..
רק תדברי איתהה שלאא תחשוב על לעשות שטויותתתת...
וואיי אני מזהה שמחההה שיש המשךך לסיפורר...
באמתתתת..
שלאא יגמר לעולם!!
יאללהההה המשכו'שששששששששששששששש...
סתיוו'שששששששששששש