המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תמשיכיייי!!!!!!
זה קצר ומושלםםם אז אני סולחת לך חחח😊
איןןןןן עלייךךךךךךךךך!!
כותבתתת בצורה מדהימהההה!!
מחכההה להמשךךך דחוףףףףףףף!!
אני מ-כ-ו-ר-ה לסיפורר שלךךך!!
איןןן הוא סוףףף!
לאף יו,
יפיתוש=)
אוווווו..מעלףףףףףףףףףף!!!!!!=]..
המשך דחוף...=]
😢 יואוו מושלםם
דחופי המשךך...
מה קרה?!?!?!? 😕
תמשיכיייכיכייכיכיככייכיכייכיכיכיכיכיכיכיכיכי =]
המשך קצר אבל נסלח...
יאווו איזה מותחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכייי [=
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 23/10/2005) הייי חסר לך אם המשך לא בא מחר חחח
סוף מותחחחח
😂
מקווה שההמשך מחרררררררררררררררררררררר
אוהבת המונמון
בתXלוש
-מתנוש שלי:
אני רוצה שזה יגמר
+°»טולה המושלמת«°:
למה?
+°»טולה המושלמת«°:
אני לא רוצה שזה יגמר
+°»טולה המושלמת«°:
אני עדיין אוהבת אותך
-מתנוש שלי:
אבל אני רוצה דיי מיטל
+°»טולה המושלמת«°:
למה די מתןן הא??!?! למה????
+°»טולה המושלמת«°:
מה לא היה לך טוב בקשר הזה מהההההההה?@?@@@?@@?@? מהה!!?!? תסביר לי מההה?!?!
+°»טולה המושלמת«°:
תכננו מליין דברים יחד וככה אתה מסיים את זה?
+°»טולה המושלמת«°:
איךך מתן איךך!?!?!
+°»טולה המושלמת«°:
אתה הרי יודע יותר טוב ממני שאני אוהבת אותך
+°»טולה המושלמת«°:
ואני לא רוצה שזה יגמר
+°»טולה המושלמת«°:
לא עכשיו לפחות
+°»טולה המושלמת«°:
שאני הכי צכה אותך איתי
-מתנוש שלי:
אני יהיה איתך אבל לא בתור חברים
-מתנוש שלי:
דיי מיטל אני רוצה שזה יגמר
+°»טולה המושלמת«°:
מתן..תן לזה צ'אנס אחרון..אחרון..
+°»טולה המושלמת«°:
זה ילך..אם רק תנסה..
-מתנוש שלי:
לא מיטל דיי אל תעשי את זה יותר קשה
+°»טולה המושלמת«°:
אבל זה קשה מתןןן זה יותר מדי קשה למה למה הפרידה הזאת עכשיו?!? מה היה לך רע איתי!?
-מתנוש שלי:
עזבי יש לי תסיבות שלי
+°»טולה המושלמת«°:
מתן אתה האהבה הכי גדולה שהייתה לי..
איך אתה נותן לזה להגמר ככה???
+°»טולה המושלמת«°:
אז תסביר לי תסיבות האלההה
-מתנוש שלי:
הסברתי לך שאני כבר לא אוהב אותך
-מתנוש שלי:
אני מרגיש משו אבל כלכך גדול
+°»טולה המושלמת«°:
איךךךך1?!?!
-מתנוש שלי:
אני לא רוצה סתם לפגוע בך
+°»טולה המושלמת«°:
מתןןןן זה יכול לחזוררררר
-מתנוש שלי:
בזה שאני יהיה איתך ואני לא יאהב אותך
+°»טולה המושלמת«°:
אתה פוגע בי עכשיו שתלא נותן לזה צ'אנס
+°»טולה המושלמת«°:
אתה לא יודע מי יהיה..אולי זה יחזור לך..
-מתנוש שלי:
לא רוצה לפתח לך תקוות
+°»טולה המושלמת«°:
תן לי את זה..
-מתנוש שלי:
לא די מיטל
+°»טולה המושלמת«°:
אתה לא יכול לדעת ם זה יחזור..או לא..
-מתנוש שלי:
עזבי דיי
+°»טולה המושלמת«°:
מתןן..בבקשה..
-מתנוש שלי:
אין אני סגור עם החלטה הזאת
+°»טולה המושלמת«°:
לא אתה לא..
+°»טולה המושלמת«°:
מתן בבקשה..
+°»טולה המושלמת«°:
תן לזה צ'אנס אחרוןן מה קשה לךךך!?!?!?
-מתנוש שלי:
אבל אני לא רוצה מה קשה להבין פה
-מתנוש שלי:
דיי בואי ניפרד כידידים וזהו
-מתנוש שלי:
את סתם מקשה עליי
+°»טולה המושלמת«°:
שאתה לא אוהב אותי יותר זה מה שקשה לי להבין פוו
+°»טולה המושלמת«°:
כי קשה לי כי רע לי כי כואב ליי כי אני עדיין אוהבת אותך כמו את החיים שלי זה למה
-מתנוש שלי:
אין לי מה להגיד לך
-מתנוש שלי:
אני לא רוצה לפגוע בך יותר
+°»טולה המושלמת«°:
אתה רוצה להגיד לי שכל החודש הזה היה סתם????
+°»טולה המושלמת«°:
שגרמת לי להתאהב בך לסתם?
-מתנוש שלי:
שמעי היה לי תקוות חלומות אבל אני רואה שזה לא מתגשם
+°»טולה המושלמת«°:
אתה לא יודעעעע..
זה עוד עדיין יכול להתגשםם
+°»טולה המושלמת«°:
תן לי תהזדמנות הזאת..
-מתנוש שלי:
לא זהו נשמה
+°»טולה המושלמת«°:
יש לך מישי אחרת?
-מתנוש שלי:
לא
+°»טולה המושלמת«°:
אז?
-מתנוש שלי:
שמעי אין זהו אני לא רוצה
+°»טולה המושלמת«°:
מתןןןןן דיי..זה לא אתה..
+°»טולה המושלמת«°:
באלוהים שתמתחשב רק בעצמך
-מתנוש שלי:
שמעי אני מאוד מתחשב בך
-מתנוש שלי:
אני לא רוצה לפגוע
+°»טולה המושלמת«°:
מה ביקשתי ממך עוד הזדמנות אחתת להוכיח לך שאני כן אוהבת אותך ולך זה יכול לחזור!? וכן אני יודעת שלא הייתי הכי טובה בעולם אבל אני כן יכולה להשתפר..
אני רק צכה תהזדמנות הזאת..
+°»טולה המושלמת«°:
מתןן זה יכול לחזור..תן לי רק לנסות..
-מתנוש שלי:
לא
-מתנוש שלי:
דיי
-מתנוש שלי:
בבקשה דיי
+°»טולה המושלמת«°:
אני לא יכוללה מתתןן..כואב לי
-מתנוש שלי:
גם לי יכאב שאני יהיה איתך
+°»טולה המושלמת«°:
גרמת לי להתאהב בךך ועכשיו איןן
+°»טולה המושלמת«°:
אתה לא יודעע
+°»טולה המושלמת«°:
תחשוב על התקופה היפה שלנו תחשוב שהיא תחזור
+°»טולה המושלמת«°:
אם פעם באמת אהבת אותי..
תן לזה צ'אנס אחרון
-מתנוש שלי:
לא דיי בבקשה
+°»טולה המושלמת«°:
מתנוששש..בבקשה ממך..
-מתנוש שלי:
בבקשה ממך
+°»טולה המושלמת«°:
מתן..בבקשה..הזדמנות אחרונה..
-מתנוש שלי:
לא וזהו
+°»טולה המושלמת«°:
מתן..
+°»טולה המושלמת«°:
זה חשוב לייי
+°»טולה המושלמת«°:
תחשוב על כל מה שהיה בינינו..תחשוב אם אתה רוצה לזרוק את זה
-מתנוש שלי:
דיי כן אני רוצה לזרוק לגמור הכל
-מתנוש שלי:
תביני זהו ניגמר
+°»טולה המושלמת«°:
לא יכולה להביןן אוךךך
+°»טולה המושלמת«°:
למה סתם גרמת לי להתאהב שוב?! למההה בשביל שאני שוב יתאכזב?! יש מאה ואחד בנות שלא מתאהבות בקלות דווקא אותי שאני מתאהבת הכי בקלות שיש שברת?! דווקא אותי?! אהבת אותי פעם בכלל?!
-מתנוש שלי:
אבל דיי כבר זהו ניגמר אל תעשי לי יסורי מצפון
+°»טולה המושלמת«°:
אהבת אותי?~
-מתנוש שלי:
כן
+°»טולה המושלמת«°:
אז למה הדי הזה?!
-מתנוש שלי:
כי אני לא רוצה יותר להמשיך בקשר שלנו
+°»טולה המושלמת«°:
אתה לא יכול לגרור את זה עוד קצת לראות איך זה הולך???
מה מפריע לך??
+°»טולה המושלמת«°:
מתןןן אמרת שהייתי האהבה הכי גדולה של החיים שלך..
ולא שוכחים את זה כל כך מהר..
תנסה..
-מתנוש שלי:
לא דיי ניגמר
-מתנוש שלי:
חאלס זהו כלום ישנה את דעתי
+°»טולה המושלמת«°:
מה אני יגיד לך..
אני הולכת..
צלצל אליי עוד איזה חצי שעה שעה אם באמת אכפת לך עדיין ממני..
-מתנוש שלי:
לאן את הולכת?
+°»טולה המושלמת«° :
הולכת נראה כבר
-מתנוש שלי:
אני יגיד לך
-מתנוש שלי:
אם את עושה לעצמך משו את תהרסי אותי
-מתנוש שלי:
מה בגלל שאני כבר לא אוהב ואני רוצה לגמור תקשר את תעשי משו לעצמך תתחילי לעשות שטויות
+°»טולה המושלמת«°:
יותר ממה שכבר הרסת אותי אני לא יכולה להרוס את עצמי
אמרתי לך
אם בבאמת אכפת לך ממני בתור ידידה צלצל עוד חצי שעה שעה ככה
-מתנוש שלי:
טוב ביי
הייתי שבורה,לא האמנתי שבנאדם יוכל לשבור אותי ככה,בנאדם שכל כך אהבתי,עד שיצאתי מליאב ומתומר,עד שמתן השכיח לי את מה שעברתי עם תומר זה מה שהוא עושה לי?! זורק אותי?! ועוד בתירוץ עלוב שהוא לא אוהב אותי?@ למהההההההה??@
הלכתי לאמבטיה,החלטתי שלחיים שלי אני שמה סוףף ולא משנה מה..
==המשך יבוא==
בואנה איזה חיים חראאא באמא שליי
יום טוב
OoOנושיתOoO