סיפורר מושלםםםםםם
המשךך
אוהבתת,חןן..
ואויי סוף סוךף המשך בובה אנחנו מבינים אותך סליחה על הלחץ אבל יאללה תמישיכי
דיי איזה סיפור מעלףף הוא שמור אצלי במועדפים וכל יום אני ניכנסת לקרוא אותו..!!
שהוא ייגמר אני יבכה חח אני מקווה שהכל בסדר עם בר עכשיו.. מסכנה 😢
הסיפור של כואב ותאמת אנלא יודעת מה כל כך מושך בוו אולי העובדה שהוא אמיתי או איך שאת רושמת אותו וזה...
קיצר תמשיכי כבררר!! 😊
+*+תותי+*+
התקרבתי לדלת ולקחתי את הפתק..
היה כתוב בו: "טולי,תפתחי בבקשה את הדלת,אני מתחננת..אני צריכה אותך"
"מי זאת?" שאלתי מבעד לדלת
"אני..תפתחי לי!"
"מה את עושה פה?" שמעתי שאחי התערב
"אני..אני באתי לבקר את מיטל"
"את לא רצויה פה!"
מיד הבנתי שזאת בר.
"שי בבקשה,אין לך מושג כמה אני צריכה את אחותך"
"תגידי לי את לא מתביישת?! פגעת בי ובה ועכשיו את צריכה אותה?"
"כן אני חייבת אותה"
שמעתי שהיא ממש בוכה,ופשוט כאב לי עליה,הייתי חייבת לפתוח.
פתחתי לה את הדלת,וראיתי את עצמי,ראיתי את עצמי ממש כמו באותו יום במכולת.
"תיכנסי" אמרתי לה
"תודה רבה!" היא אמרה וחיבקה אותי
שי הסתכל עליי כלא מבין מה אני עושה,אבל ידעתי שבתור חברה טובה אני חייבת לעשות את זה.
סגרתי את הדלת.
"ליאב זרק אותך?" שאלתי
"איך את יודעת?"
"אני לא מופתעת,עברתי את זה גם"
"אני כל כך מצטערת שלקחתי לך אותו,תראי מה קרה לי,תראי מה קרה לך.."
"אלה החיים,לא נורא.."
"איך את לוקחת את זה כל כך בקלות?"
"איך רצית שאני ייקח את זה?"
"תבכי,תצעקי..משו.."
"למה?"
"כי אהבת אותו"
"אני יודעת,אבל הוא לא אהב,הוא אהב אותך"
"לא"
"מה לא? הוא אמר לי אז..."
"הוא שיקר,הוא אוהב את דורין,מסתבר שהוא היה חבר של שתינו,ואחרי ששכבנו היא דיברה איתי ואמרה לי את זה,אין לך מושג כמה בכיתי"
שתקתי
"למה את שותקת?"
"כי אין לי מה להגיד לך,ידעתי שזה יקרה,אבל את העדפת ללכת כמו עיוורת"
"אני מצטערת"
"אין לך על מה"
"מיטל למה את ככה??"
"סתם.."
"הוא עשה לך משו נכון.???"
"את באמת רוצה לשמוע?"
"כן!"
"אוקיי,אז הלכתי לעשות בדיקות,כי שכבנו,ואמא שלי דאגה לי,בבדיקות רשום שאין לי כלום אבל זה כזה מורגש שיש משו"
"יא ממי אני מצטערת בשבילך.."
"אל תצטערי זה כבר עבר.."
"מיטל,באתי לבקש ממך עוד משו.."
"מה?"
"אני רוצה שתדברי טובות עליי ליד אח שלך,לא רוצה שישנא אותי"
"חחחחחחחח"
"מה?"
"את הרסת אותו ואת אחותו,ואת רוצה שהוא לא ישנא אותך? תגידי לי איפה את חיה??"
"מיטל אני...."
"תרקדי תרקדי יהיה לך אושר אמיתי כי הריקוד הזה זורם בדםםםםם" נשמעה המנגינה,זה היה צלצול הפלאפון של בר
"זה מחסוי" אמרה
"תעני"
"הלו?..היי מאמי..כן,אני אצלה...היא מדברת איתי.......לא לא....כן....היא אמרה שהלכה לעשות בדיקות כי ההורים שלה חשבו שהיא בהריון.....נראה לי שכן.....לא.....חחחח נראה לךךך??....סבבה....ב5 וחצי....גמאני אליך מאוד....ביי נשמתי"
היייתי בשוקק!!
"מה עשית מטורפת??? למי סיפרת את זההה??"
"רק לתומר...אתם ידידים טובים לא??"
"יאו רואים שאת לא מעודכנת..רבנו!"
"אה..מאיפה ידעתי?!"
"יאו איתך"
"סליחה מיטל.."
"את יודעת מה דפוק בך? שנראה לך שסליחה פותרת הכל..לקחת לי את הילד שאהבתי,אמרת סליחה ונגמר.
סיפרת סוד כמוס שלי,אמרת סליחה,ומיטל הנאיבית תסלח..נכון?"
"לא..זה לא זה..נו אני מצטערת"
"די נמאס לי כבר,ואין לך מושג כמה...עדיף שתלכי,הוא מחכה לך.."
"אבל מיטל...???"
"ביייייייי" אמרתי וסגרתי בפניה את הדלת.
שוב נשמעה דפיקה על הדלת
"תגידי לי את לא מבינה שאת........אה שיי..חח סליחה ממי"
צחקנו שנינו
"תכנס"
"מה היא רצתה?" הוא שאל
"לספר לי שליאב נפרד ממנה,ושהיא רוצה שא תשנא אותה,שאני ידבר עליה טובות לידך.."
"בואנה אין לה בושההה.."
"אתה מספר לי?"
"יש לי אותך,לאהוב ולתת לך,יש לך אותי לעולםםםםם" צלצול הפלאפון שלי נשמע
"חסוי" אמרתי לשי
"תעני"
"הלו?"
"אז מה טלטל,חשבת שאת בהריון??? חחחחחחח" מאחור שמעתי קולות רקע "לא מה אתה עושה?? למה אתה עושה את זהה??"
"מי זה?" שאלתי
==>המשך יבוא
זה תומררררררר?
ליאב?????.
המשךךךךךךךךךךךך
נשמע די מופרך כל הסיפור הזה..
לא יודעת.. קשה להאמין.. וקשה להאמין שהמשפחה שלה לא עשתה כלום.. ו.. לא יודעת..!!
טוב שיהיה..
נראה י ליאב ובר הזו שיקרה יא מגעילה מכוערת
לא כל הסיפור אמיתי
הבסיס אמת
וחלק מהראש
המשפחה עשתה דברים רק בסוף
נושית
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחווווףףףףףףףףףףףףףףףףףף
יאהההה מסכנההה!!!
דחוףף אבל הכי הכי הכי הכי דחוףף המשךךךךךךךךך!!!!!!!!
יו איזה ילדה מגעליהה בעעעעעעעעעעע!!! 😠
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא המשך המשך המשךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי פליזזזזז ותעשי המשך יותר ארוך טיפההה