חתום זה ליאב המניאק הזה!!
קיצור בובה שימי המשךךךךךךךךךךךךך אבל דחוףףףףףףףףףףףףףףףף אני במתחחח!!!
אפשר לעשות צעל הסיפור שלך טלנובלה זה מטורף המשךךךך
יואוו בדוק זה ליאבבב ובר זה זאתי שדיברה ברקעע בעעעע
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
בר הבת זונה הזאתי.. היא בטח התקשרה לליאב ואמרה לו את זה ולא לתומר..
וסתם עבדה על מיטל ששנפרדו.
זונה! 😠 😠 😠 😠 😠 😠
סיפור מהמםם!!
תמשיכי מאמיי..
איזה רעה החברה שלה... ואיי
עם כאלה חברים לא צריךך אויבים..
מגעילהה..
יאלה המשך מאמי.. נכנסתי חזק לסיפור חח..
גלושק'ה- 😊
ה=מ=ש=ך דחוףףףףףףףףףףףףףףףף סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חחח כפרה עלייך המשךך אל תמתחי אותנו יותר מדיי כי אי אפשררר ככככככככה!! =)
אוהבת אותך מאמי..
ביו'ש
דנדוש 😉
יאללה כפרות עלייך תמשיכי כבר!!
אנחנו מרותקים למחשבב..
ה=מ=ש=ך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פליזז
אני דווקא חושבת שבר כן דיברה עם תומר..פשוט תומר היה עם ליאב באותו זמן או משהו כזה
קיצור זה לא משנהההההה העיקר שיהיה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!!
מישו פה יודע איך עושים שיראו תמונה?? 😢