כן מותק את צריכה לשים ככה:
[IMG/]את הכתובות של האתר ואז [IMG]
ככה בלי רווחים בין הכתובת ל-IMG
מקווה שזה יצליח לך בובה
עמיתושש
מה ??? 😯
אין עדיין המשך ??? 😢
שימי המשך ...
פליזי , פליזי !
אם לא אני מתחרפנת פה ! 🤪
QUOTE (תותית-הנסיכה @ 13/04/2005) מישו פה יודע איך עושים שיראו תמונה?? 😢
תפני לפורום תמיכה, בנעוץ יש מדריך!
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
"מי זה?!" שאלתי
"מיטל מיטל מיטל...עוד לא למדת לזהות אותי?"
"מי זה מיטל?" שאל שי
"לא יודעת.." עניתי לו.
"מי אתה?!" שאלתי בתוקפנות לתוך הפלאפון.
"ליאבי אהובךך..אז מה כמעט נכנסת להריוןן?? חחחח את לא יודעת שאם משתמשים בקונדום אי אפשר להכנס להריון??"
"תפסיק ליאב חרם הילדה" שמעתי ברקע את קולו של תומר
"שתלך כוס אמקק ערס" אמר ליאב
"מה הקשר בדיקות שגרתיות.."
"חחחחחח תאתמ יש לך מזל שאת לא בהריון..היית מגדלת את הילד לבדד חחחח"
התחלתי לבכות לא יכולתי לעצור את הדמעות הם פשוט חנקו אותי לא יכולתי עם הדמעות האלה..
שי חטף מידי את הפלאפון
"יא חתיכת בן שרמוטה יא בן זונה מי אתה שתדבר אליה ככה? וואלה ליאב אני נודר לך נדר שאם אחותי הייתה נכנסת להריון אתה היית משלם על זה בחיים שלךך"
המשכתי לבכות לא הצלחתי לעצור את הדמעות.
מצד אחד היו אלה דמעות של כאב,של למה ליאב עושה לי את זה..
ומצד שני היו אלה דמעות של אושר,שאחי סוף סוף מגן עליי..
המשכתי להקשיב לשיחה.
"מנייי?? אתה תביא את מנייי??? תביא אינעל שתיכם טפו עליכם יאללה תביא אותו אתם על הזין שלי"
השיחה נותקה.
שי היה מבוהל,אבל לא התבלבל,הוא התקשר לכמה חברים שהספיק להכיר בזמן האחרון וגם לחברים ישנים שלו שיעזרו לו.
תוך 5 דקות ראיתי איזה 5 חברים בפתח הדלת,כולם עלו ודיברו איתי,אמרו שיהיה טוב,שאני לא יבהל,שאני יישאר רגועה...
היה שם אחד ממש חמוד,קראו לו גיל,הוא הרגיע אותי נורא,ידע בדיוק על מה ואיך לדבר איתי..הוא גם נורא הזכיר לי את ליאב...ודי נמשכתי אליו..
"מיטל כפרה אל תדאגי מני לא יעשה כלום לאחיך או לך" אמר לי גיל.
"בסדר..."
"רוצה לספר מה קרה עם ליאב?"
הסתכלתי עליו בעיניים תמימות,שדי אמרו לו כמה דברים.
"אני מבין,טוב אני פה עם בא לך,אנחנו מחכים למני למטה"
"טוב.."
"די נו מיטל אני לא יכול לראות אותך ככה" אמר גיל שהוא ליד הדלת כבר
"גיל צא אני רוצה להיות לבד"
"איך תהיי לבד במצב כזה?"
"מה אתה דואג לי? היו מצבים יותר גרועים בהרבה"
"אני לא מבין איך ילדה כמוךך סובלת כל כך הרבהה.."
"גם אני לא..גם אני לא.."
"גילללללללל יא בן זונה מה אתה עושה למעלה עם אחותי אני יזיין אותך" אמר שי
"לא אחי אני כבר יורד.." קרא לו בחזרה "מיטל אם תצטרכי משו אני פה..תרשמי מספר.."
הוא הביא לי את הפלאפון שלו נתן לי נשיקה וירד למטה.
למטה כולם היו כבר בהיכון,חיכו לרגע שמני יבוא.
עברו 10 דקות,15 דקות..וירדתי למטה לבדוק מה קורה..
אחי וחברים שלו ראו משו בכדורגל,נראה לי קראו לזה 'ליגת האלופות' או משו..
ירדתי בשקט בשביל לקחת כוס מים,בדרך עברתי דרך דלת הכניסה,ושמעתי רעשים..לא ממש התייחסתי והמשכתי הלאה..
כאשר באתי לעלות לחדרי שמעתי דפיקות חזקות בדלת,אחי ישר נעמד דוםם..
חבריו התחבאו מהר בכל מיני מקומות בבית והוא קם לפתוח את הדלת..הוא אמר לי לשבת בסלון..ישבתי.
הוא פתח את הדלת ושם נעמד מני,יחד עם ליאב,תומר ובר.
"מה שמעתי יש בעיות??" שאל מני.
--המשך יבוא--
יואווווו יואווווו יואווווו יואוווו יואוווווווווווווווווווווווווווווווו חח נכנסתי חזק לקטע
אמאאאא איזה מתחחחחחחחחחחח!!!
הלוואי יהרגו ישברו תפרצוף של הליאב הזה ושל מני המכוער הזה האח שלו וגם של בר על הדרך וגם של תומר
בקיצור שאף אחד מהם לא ישאר חיי..חחחח
קיצור בובה שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אבל דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ואאאאאאאאאאאיי
המשךך דחוף 😊
איזה קוקסינל הליאב הזה!!!!
מתחבא מאחורי אח שלו!! שידע להתמודד עם הדברים שהוא עושה לבדדדדד
אמאאאאאאאא 😢😢😢 עכשיו קראתי את כל ה 45 עמודים ופשוט אמאל'ה אני לא מאמינה איך איךך!!! ההעולם של היום איכס!!!
תמשיכי מאמי אין עליך ותמסרי לחברה שלך שאוהבים אותה =/ למרות שאני לא מכירה אותה אבל שתיהיה חזקה
יש לי שאלה..
לסיפור יש סוף או שאת מספרת את זה בזמן שזה קורה..?
איזה חמוד גיל
וליאב כרגיל-לא אנושי.
שימי המשך😊