פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פשוט לומר "לא"-נושית :)

✍️ *B*o*B*a 📅 17/02/2005 01:12 👁️ 80,907 צפיות 💬 2,105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 47 מתוך 141
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוף מאמי את ממש מסקרנת
איזה סיפור מותח אך גם עצובבבב
מאמי אני ממש מצטערת על כל מה שקרה לחברה שלך....
אני מקווה שהליאב הזה ישלם על כל מה שהוא עשה לה ולעוד הרבה בנות.
טוב מאמי חג שמח חחחח...
ותמשיכייייייייי יש לך את כל החופש בשביל זה!!!!
אה! ויש לי שאלה...איפה את בכל הסיפור?
בתור מי את מופיעה שם? אם בכלל....
חחח ביו'ששש מווואה!
יש לי הרבה שאלות אלייך אז אם בא לך-265296142
שלך יפיתתת! 😁
אופ אופ אופ אני לא ישנה כמה מרוב מתחחח מתי יש המשך חחח??? 😉
אמאל'ה !!!!!
אני במתח !!!

כפרה שימי המשך פליז !!!!

לוב יו !!!!!!
ה-מ-ש-ךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!
בת זונה בר הזאתתתתתת..... איכס טפו עליה חברה מגעילהה
לא רוצה שיהיה סוף לסיפורר :'( חחח
יאללה תמשיכי בובהה
קללות בפורום זה אסורות!!!
תצנזרי!!!

לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
חח מצטערת לא שמתי לבב.. אבל כולם קיללו בעמוד הקודם בדקי אפילו..
סורייי ממש נכנסתי לזה....
יש לי שאלה....הסיפור על חברה שלך נכון?? אז למה בסוף כל הודעה שלך את חותמת בשם נושית??
ולא בהמשכים.......
אה...ושימי המשךך חח =) התמכרתי
שי היה עצבני,ראיתי את זה על פניו.
"שי,אני מדבר אליך,יש בעיות עם אחי הקטן?"
"וואלה כן אם עוד פעם אחת הוא מתקשר לאחותי,אני מזיין לו תפנים"
"שי,אתה יודע שאני מסוגל לעשות ממך אפס אז אל תדבר יותר מדי"
"תעשה,אתה יכול תעשה!"
מני כבר הרים את ידו,בא להרביץ לאחי אבל אז....
"לא! הבלאגן בגללי,ואתה לא תרביץ לאחי! תרביץ לאחיך..אתה סתם,אם תרביץ לאחי,הכל יהיה סתם,אתה סתם תרביץ לו...תסתכל על עצמך,
איך אתה חי,בא לפתור במכות הכל..פעם אחת בחיים שלך תקשיב ותדבר ולא תלך מכות..אתה תעשה טעות,כמו שאחיך עושה כל הזמן" אמרתי עם דמעות בעיניים.
פניו של מני התרככו,הבעת פניו נהייתה עדינה..
"דברי,נראה מה יש לך להגיד"
"בסדר,אז כמו שאתה יודע,אני הייתי עם אחיך בקטע,ואני לא ישקר לך,אהבתי אותו כמו את החיים שלי,הייתי מוכנה לתת לו כל דבר,ובאמת נתתי.
כל זמן שיכולתי להיות איתו הייתי,רבתי עם המשפחה שלי והייתי איתו,ירדתי בלימודים והייתי איתו,הפסדתי את החברות שלי והייתי איתו,
הפסדתי את ידידים שלי והייתי איתו,את הבתולים שלי הפסדתי והייתי איתו,והכי חשוב,איבדתי כל ערך עצמי,אבל הייתי איתו..
השפלתי את עצמי רק בשביל לדבר איתו,כל הכבוד שהיה לי לעצמי נעלם,כי רציתי אותו שלי,רציתי אותו איתי..
אבל הוא לא,בשבילו הייתי אחת מאוסף הבכייניות שהוא אוסף..מזיין וזורק,אבל היא לא שוכחת,היא תמשיך להשפיל את עצמה בשבילו..
ככה בעצם אני הייתי,הוא ניצל אותי,זיין אותי,צחק וממשיך לצחוק עליי..ואני? מה אני? אני עדיין אוהבת אותו,אוהבת ומתגעגעת..
פחדתי שאני בהריון והלכתי לעשות בדיקות שגרתיות,ומה הוא עשה??? צחק עליי,השפיל אותי ליד חברים שלו..הוא ידע שאני כמו בובה שלו,
שאני חולה לו על התחת,שכל מה שהוא יגיד אני יעשה..אבל זה לא נגמר רק בזה שהוא זרק אותי,לא לא..בשביל שיכאב לי עוד,הוא הלך לחברה הכי טובה שלי,בר..יש לו הכל,אח גדול שאוהב אותו ויסתכן בשבילו,עושר,אושר,מיליון בנות שרודפות אחריו כמו כלבות,חברה שאוהבת אותו ועושה בשבילו הכל..
ולי? מה לי יש?? לי יש רק קרע אחד גדול בלב,קרע שכתוב עליו בגדול ליאב,קרע שרק ליאב יוכל לתקן,רק דבר אחד הוא לא יוכל בחיים להחזיר לי, את התמימות שלי,שלי ושל עוד בנות רבות שהוא ניצל וזרק...זהו מני,זה מה שהיה לי להגיד,עכשיו תעשה מה שתרצה" אמרתי,והדמעות שלי שטפו את פניי כאשר דיברתי.
פתאום,הסתובבתי,ראיתי את כל חבריו של אחי בוכים,ראיתי את ליאב המום,את תומר בוכה,את מני בוכה,את אח שלי שלא מפסיק לבכות,וגם את בר בוכה.
היא ניגשה אליי,והביאה לי חיבוק ענק...
"סליחה אחותיייי סליחהההה..איך עשיתי לך כזה דבר? אני כל כך מצטערת,אני כל כך רעההה..כל כך אגואיסטית.."
חיבקתי אותה חזרה,עדיין היא הייתה חסרה לי..
"תבטיחי לי שזה לא יקרה יותר בחיייםם תבטיחי ברר!!"
"מבטיחה מאמי מבטיחה!!"
"אחיות שוב?" שאלתי
"שוב ולנצח!" היא ענתה עם חיוך
התחבקנו חיבוק גדול,מני הסתכל על ליאב,ליאב על בר,בר עליי,ואני על מני,ידעתי מה הוא הולך לעשות..
"רגע רגע מני אתה אח שלי אתה לא מתכוון להאמין לכלבה הזאת נכון?" שאל ליאב,אפילו דמעה אחת לא ירדה לו,אפילו לא אחת.
"אל תעיז לדבר עליה ככה בחיים שלךךך" אמר מני ונתן לו סטירה.
ליאב היה המוםםםם.."מה נדפקת? למה עשית את זה?" שאל ליאב,הדמעות כבר חנקו אותו,אבל הוא לא בכה..
"לא ידעתייייייי" בכה מני "לא ידעתי שככה אתה מזלזל בבנותתת...ידעתי שאתה מזלזל,אבל לא ככההה..תראה מה גרמת לילדה הזאת תראההה"
"מהה???? זיינתי אותהה מאיפה ידעתי שהיא כזאת רגישה???"
"אמרתי לךך!!" התערב תומר "ראית ממה היא עשויה"
"שיתפת איתי פעולה!!"
"מיטל,אני מצטער על כל הסבל שנגרם לך בגלל אחי,אני מקווה שתתגברי,ואם לא,אני פה.." אמר מני. "ואתה,אנחנו הולכים הביתה,אני מקווה שאת הלקח שלך תלמד!"
"לקחח...איזה לקחח???"
"להפסיק לשחק ברגשות של אחרים,זה לא טוב..."
"היא תתגבר"
"השאלה מתיייי" בר התערבה
"מה את מתערבתתתת?? היינו הרי חברים,נשארנו ידידים טובים וזה מה שאת עושה? יא מפקירה"
"ליאב,אני מעדיפה שלא נדבר יותר בחיים,שלום ולא להתראות"
אני הייתי בשקט,היה קשה לי לדבר,רק הדמעות נזלו לי ללא סוף..
"לך אין מה להגיד לי?" שאל ליאב
"שאני שונאת אותךךךךךךךךךך וחבל שהכרתי אותך ולמדתי את הלקח שלי לפעמים הבאותתת למדתי להגיד לאא..שאני רואה שאני מתחילה להגזיםם להגיד לאא ולא לפחד או להתבייש מאף אחד מאף אחדדד" צעקתי בכיתי והתחלתי להרביץ לו,כאב לי נורא,הרגשתי את זה.
בר ושי ומני הפרידו,הוא לא החזיר לי,וגם לא התגונן,הוא ידע שמגיע לו,ראיתי גם את הדמעות שלו.
"אנחנו הולכים,שי אחי ביי כפרה" אמר מני,והוא יצא מהבית עם ליאב ותומר.
אני נשארתי בבית עם בר ושי וחברים שלו..במשך שעה רק בכיתי,כאב לי כל כך...כולם ניסו לעודד ולהצחיק אותי,אך ללא הצלחה.
בימים הבאים,במשך שבוע לא יצאתי מהבית,פחדתי שמה אני יראה את ליאב..
בר הייתה באה אליי כל יום,מבדרת אותי,מעדכנת אותי,והייתי קצת מחייכת ושמחה..
אחרי שבוע אמא ואבא שלי התחילו לשים לב כבר למה שקורה לי...

=>המשך יבוא
QUOTE (maayani15 @ 14/04/2005) יש לי שאלה....הסיפור על חברה שלך נכון?? אז למה בסוף כל הודעה שלך את חותמת בשם נושית??
ולא בהמשכים.......
אה...ושימי המשךך חח =) התמכרתי


ממ..אני חותמת ככה כי אני כותבת אותו..הוא עליה אבל אני כותבת ממני..יעני אני זאת היא..

אממ אני לא מופיעה בכל הסיפור הזה,תאמת אני לא הכרתי אותה שהסיפור התרחש.

נושית
🙄
המשךךך מאמיי דחוףףף
😢
"האהבה פגעה בייייייייייייייי כמו סכיןן בגביייי איךךך האמנתיייי לו שלחשששש נשמתיייייייייייייייייייייייי"
תסתכל בעייני לא תמצא בהן כלום השנאה התחלפה במבט כה עצוב אלוהים תחזיר הגלגל לאחור ותן בי את האומץ לשוב ולאהובבבבבבבבב"


הזכיר לי..את מיטל..כל כך
:[

המשך..

אוהבת.

ליאב=ילד בלי כבוד לא אנושי
מה שמני ומיטל הרביצו לו-מגיע לו הרבה יותר על כל מה שהוא עשה לה
יאאאאאאאאאא איזה מרגשששששששש 😢
הקטע הזה בסיפור אמיתי?
תמשיכי כפרה עליךך
יואוו דיי איזה עצובבבבבבב 😢
שימי המשךך נשמתי


מוואה ענקיתתת 😛
ה=מ=ש=ך
[FONT=Times][COLOR=blue][B]
אמא איך לקחתי קשה תסיפור הזה מתה כבר להמשך........... ורק הרגע קראתי את ההמשך האחרון
כפרה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך