וואיי איזהה סיפוררר ליגההההה!!!!!
זהה אחדד הסיפוריםם היפיםם שקראתי באתררר..
תמשיכייי אל תשאירייי אותנווו ככה במתחחחחחחחחחחחחח..!!!
והליאבב הזהההה מ-נ-י-א-ק..!!!!
איך בכללל את יכולה לאהובבב אותוו אחרי מה שהוא עשה לך???
אני במקומךךך מראה לו שאת עכשיו חזקההההההה תמיד תראי לאנשים שאת חזקההה ושאת לא נישברתתתתת..
תצאאייי למקומות שהוא יוצא תיהיה יפהה מתמידדדד ותשימייי עליו זיןןןןןן!!
בקיצוררר תמישיכייי ת'סיפוררר אניי במתחחחחח..!!!
סתיוו'ששש 🙄
וואיי איזהה סיפוררר ליגההההה!!!!!
זהה אחדד הסיפוריםם היפיםם שקראתי באתררר..
תמשיכייי אל תשאירייי אותנווו ככה במתחחחחחחחחחחחחח..!!!
והליאבב הזהההה מ-נ-י-א-ק..!!!!
איך בכללל את יכולה לאהובבב אותוו אחרי מה שהוא עשה לך???
אני במקומךךך מראה לו שאת עכשיו חזקההההההה תמיד תראי לאנשים שאת חזקההה ושאת לא נישברתתתתת..
תצאאייי למקומות שהוא יוצא תיהיה יפהה מתמידדדד ותשימייי עליו זיןןןןןן!!
בקיצוררר תמישיכייי ת'סיפוררר אניי במתחחחחח..!!!
סתיוו'ששש 🙄
אני רוצה המשךך מהרר אני במטחח ואיי בחיים לא הייתי כל כך במתחחח נוו תמשיכיי אני מתה על הסיפורר הזה.. 😁
ותהיי חזקה ושימי זיןן על כל החברים שלו ואל תחזרי להיות החברה הכי טובה של בר היא כלבהה מוצצת!!
וואי סיפור ממש יפה..!! 😉
מאמי את כל כך כישרונית..! שמריי על זה.. ! =)
באסה שהסוף מתקרב.. חח ... 😢
ה-מ-ש-ך-! דחוף.. 😁
איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
אחחחחחחחחחחחחח....
תמשיכייייי ומהררררררררררר ((:
-ניבו'ש- 😊
מתוקות הסיפור לא עליההההההההההההה
אלא על חברה שלה מיטלללללללללללללללל
~מיטל אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך תתגברי עליו כברר!!!!~
אני פשוט משתגעת..וואיי זה כל כך יפה..אני בוכה קראתי את הפרק האחרון 5 פעמים..וכל פעם הדמעות התחילו מחדש..ואיי..זה כל כך...לא יודעת אין לי מילים..אני לא מצליחה לבטא כל כך הרבה רוע שיש בבן אדם אחד..שאין לו חרטות על זה שהוא פגע ככה בכל כך הרבה בנות..ועדיין אוהבות אותו והכל..
וואיי...אני לא מאינה שיש אנשים כאלו בעולם אין לי מילים..
יש ליש אלה: הקטע האחרון הוא אמיתי???..היא באמת אמרה לו את כל זה??..וכולם שמעו???..וזה בדיוק מה שקרה??..
מקווה שתעני לי..כי זה חשוב..
אורוש.. 😊
הסיפור על חברה שלה בר..!!!!! מיטל זאת נושית
QUOTE (*B*o*B*a @ 14/04/2005)QUOTE (maayani15 @ 14/04/2005) יש לי שאלה....הסיפור על חברה שלך נכון?? אז למה בסוף כל הודעה שלך את חותמת בשם נושית??
ולא בהמשכים.......
אה...ושימי המשךך חח =) התמכרתי
ממ..אני חותמת ככה כי אני כותבת אותו..הוא עליה אבל אני כותבת ממני..יעני אני זאת היא..
אממ אני לא מופיעה בכל הסיפור הזה,תאמת אני לא הכרתי אותה שהסיפור התרחש.
נושית
🙄
אהה סבבה 😊
הקטע האחרון היא לא אמרה מילה במילה..זה פחות או יותר מה שהיא אמרה..היא סיפרה למני כל מה שקרה והיא בכתה מלא שהיא סיפרה את זה...וכל מי ששמע את זה פשוט היה בהלם...לכל אחד שם ירדה דמעה..אין לי איך לתאר לכן כמה קשה היה לה..מצטערת..
נושית
מהה?!?!?!?!?!
מיטללל זאת לא נושייית
לנושית קוראים פלטיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
והסיפור לא על בר אלא על מיטל שהיא חברה של פלטיןןןןןןןןןןןןן
פלטיני ומיטליתי אני אוהבת אותכןןןןןןן!
וואי איזה צמרמורת עברה בי כשהיא סיפרה למני את הכל...
הגיע הזמן שבאמת היא תעשה את זה.!
ה=מ=ש=ך
ואייי..
אורושק'ה את כל כך צודקת מאמי..
זה מדהים כמה רוע יש בבנאדם אחד.. הוא כזה מגעיל כל כך לא לומד מטעויות.. איך הוא כזה רע?! בכיתי כשקראתי ת'פרק.. הוא כל כך מרגש!! את כותבת כל כך מדהים.. בצורה מדהימה... הבעת את הדברים שהיא אמרה כל כך יפה!!
המשךךךך 😊
נו המשך שירי נושית פלטין איך שקוראים לך את מוכשרת אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אבל הכי כפרה בסיפור זה שי הוא מאמי שבא למות
את במקרה חברה שלו?