וואי איזה עצוב זה אחד הסיפורים!.. זה אשכרה נגע לליבי 😊
והכי קשה שזה לא רק סיפור זה אמיתי.. כניראה שיש חיים יותר גרועים משלי בעולם הזה..
מאמי המשך ב'בקשהההההההההההה
יווווווווווווווווווווו המשךךךךךךךךךךךךךך
וואי איזה סיפורררר -----מהמממממממממם
המשךךךךךךך!!!!!
יו דמעות יורדות לי עכשיו!!
איזה סיפור עצוב ויפה יו..
תמשיכי מאמי.
אוהבת,חן.
יאאאאאא איזה כיףףף הרביצו לליאב הזה...ועוד אח שלו..אחחח איזה כיףףףף לקרוא דבר כזה חחחח
מאמי אהבתי רצח את ההמשך!! ואל תעשי סיום...תנסי למשוך את הסיפור.!!! אני לא רוצה שיגמר
המשךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךך דחחחחווווףף!!
וחג נעים לכווללםם1.1!!!
נוווווווווו המשך לא מסוגלת לחכות יותר
סיפור פצצה הכי יפה בפורום!!!!!!!!!!!!!!!!!
נוו סוף סוף הם שמו לב שלא הכל טוב איתה...
מגיע לליאב הבנזונה הזה..
תמשיכייי
😉 הייי זאת שוב יפית..
אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך..
את ממש מוכשרת,חשבת פעם להוציא איזה ספר?? (אני בטוח אהיה הראשונה שתקנה...חחחח)
מאמי תמשיכייייייייייייייייייייייי-המשךךךךך דחוףףףףף
אני כבר מנסה לדמיין מה יהיה בהמשך מרוב שאני מסוקרנת...
תגידי,כל מה שכתוב בסיפור הזה הוא אמיתי ז"א כל מה שמסופר קרה גם במציאות לחברה שלך??
טובבב.........תמשיכי לכתוב חחחחח ואל שכחי ת'צמך תכתבי לנווווווווו
אוהבת יפיתתתתתת