אאווופ למה את לא שמה המשךך?
נו מה נסגר איתך ?????? 😕
שימי המשך ...........
פליז !!!!!!!!!!!!!!!!!
לוב יו !
קיפי.. איך הגעת לזה שלנושית קוראים פלטין?
נושית אולי תסבירי לנו איך קוראים לך ואיך קוראים לחברה שאת מספרת עליה
אוהבת'תךך בייוש
😁 המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נו,אני כבר ימות מרוב מתחחחחח
ותתחברי לאייסי כבר מאמיייי
חולה עלייך יפית
מממ קודם..
אני ושי היינו חברים [אח של מיטל]
דבר שני לי קוראים פלטין..
ואני מספרת את הסיפור הזה על חברה שלי מיטל
נושית
פלטין...
רק תדעי לך שאת כל כך מוכשרת והצלחת לרגש אותי
ואת כל פעם מצליחה מחדש
את מביעה את הכאב שלה בדרך כל כך טובה ומיוחדת ודרך הכתיבה שלך והסיפור שלך רואים כמה כואב לה וכמה היא סבלה וסובלת...
את מוכשרת מאוד!ותמשיכי את הסיפור...
אוהבתתתתתתת 😊
ה=מ=ש=ך....
יו אני בוכהה פההה
וואייי איזה עצווווב... והכל בגלל ילד אחד מגעיללל
המשךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!
פשוט וואו!! 😊
אני קוראת את זה פעם ראשונה...
ופשוט
וואו!!!!!!
P.S
קוראים לך פלטין? 😊
מאיפה בא השם?
אף פעם לא שמעתי כזה שם!! 😁
נושית מאמי אל תגמרי תסיפור תימשכי אוות כמה שיותר!!!
והכי חשוב תשימי כבר תהמשךךךך!!!
אוהבתת הכי בעולם פושעת-קטנהה
אהה ודרך אגב כנסי לאי סי שלי אני צריכה לדבר איתך 271006969 (לכל מי שרוצה) בקשר לסיפור לא הבנתי כמה דברים חח!!
נוווו המשךךךךךך
אוהבת הכי בעולםםםם 😘
שלכן . . . פ!שyת-קטנה!!!