תמשיכי עודדדדד כי זה מזה קצרר חהחההה
אוייי איזה מזל..
אם היא הייתה בהריון.. אני הורגת ת'ליאב המגעיל הזה...
לא כפת לו אפילו איך היא מרגישה...
מושלם כרגיל..
אופ המשךך ודחוף מאמיי..
בהיושש
גלושק'ה ה- 😊 =]
וואי כפרה זה היה מהמם חחח יאלה שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!
ובהצלחה במבחנים...
טוב ששמת המשך....נרגעתי
תאמת הוא מזכיר לי קצת מישהו שאני מכירה הליאב הזה בת כמה את?
תמשיכי מהר בובה!!
אורוש.. 😊
המשךך מותייקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מזללל
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מזלללללל שהיא לא בהריון!!!! =]]
עכשיו תשבי ותכתבי לנו המשךךךך ארוך ((:
-ניבו'ש- 😊
פיווווו איזה מזל שהיא לא בהריוןןןן 😁
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
במשך שעות ישבתי על התחת וקראתי את כ=ו=ל הסיפור ואני חייבת להגיד שהוא פשוט מדהים!!
ועכשיו כשהיא גילתה שהיא לא בהריון סוף סוף יקרו לה דברים טובים, נכון??
וואאיי איזה מזל שהיא לא בהריון! אם לא הייתי קורעת ת'ליאב הזה!
סוף סוף המשכתת...=))
ה=מ=ש=ך
ואיי איזה סיפור אחושרמוטה..!! 😕
אנ י מתה עליו..