אוףףףףף.... מה זה?!?!?!!? למה את לא כותבת המשךךךך?!?!?!? עכשיו 4 ימים שאני לא אוכל לקרוא את הסיפור וגם היום את לא ממשיכה??? עכשיו אסע לאילת ולא אוכל לקרוא 😢
נו תכתבי כבר המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך היא בהריון על בטוחחח ואז היא תצתעשה הפלה וזה ואז ליאס יתמוך בהה אני מכירה את זה חחח..
יאללה המשךךךךך
מישו מוכן להמשיך ת'סיפור?!? כי אני ינטוש ויעבור לסיפור אחר! חחחחחחחחחחחח
ילדה חשה מאיימת חחחחחחחחחחחחחחח
מה נסגר עם היבוש הזה יש לך כבר 4 דפים של תגובות ! בקשה תמשיכי
נו מה נסגר איתךך?תמשיכי כבררר חחח
בואנה תמשיכי סעמק זה כבר מרגיז אין לי סבלנות יאלההההההההההה מהררררררררררררררררררררררררררררר שמעי את מרגיזה אם המתח הזה
נווווווווווווווווו אני רוצהה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
גלושק'ה 😊
לידור_השקסי
תרסן את התגובות שלך.
קללות בפורום זה אסורות.
תצנזר!
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
"מיטל קיבלנו את התוצאות" אמרה אימי
לא רציתי לראות אותן,פחדתי שמה אני בהריון,באמת איחר לי בכמה ימים..
"אממ אממ אממ..הבדיקות...." אמא לא הספיקה לסיים את המשפט.
"לא רוצה לשמועעע" נתקפתי פתאום התקף פחד ועליתי לחדר ובכיתי.
כעבור 30 דקות שי נכנס לחדר..הוא פתח בשיר..
"אל תבכי..היי מלאך יפה שלי..אל תעצבי..ננצח כל מלחמה.." (של תמיר גל וניבין-אין שלום בין עמנו)
אהבתי לשמוע אותו שר,אז התיישבתי על המיטה והקשבתי לו..
"אה אני צכה לבכות בשביל שתשיר לי?"
"את יודעת שאני לא אוהב לשיר.."
"אבל אם הבכי שלי גורם לך לשיר אני יבכה כל יום" אמרתי ונגבתי את הדמעות
"חחח מפגרת שלי"
"דפוק שלייי.."
השתרר שקט של כמה דקות
"אז מה את לא רוצה לראות את תוצאות הבדיקות?"
"לא אני מפחדת"
"ממה?"
"שאני בהריון.."
"אז תהיי בהריון אני יהיה דוד"
"דיי נו מי יעזור לי לגדל אותו??"
"אניי!!"
"חחח די נוו.."
"טוב בואי נתחיל להכין את עצמינו,אם יהיה לך בן,איך תקראי לו??"
"אמממ...ליאב"
"דייי מפגרתתת...קראי לו שי"
"חחח כן שהוא יצא מטורף כמוך???"
"חחח מה רע? ואם תהיה לך בת איך תקראי לה?"
"ליטל"
"לא..קראי לה שובל.."
"שתצא כונפה כמו חברה שלך??"
"איזה רעהה"
"רעה רעה אבל רעה שתאוהב!!" כבר חייכתי 😊
"חחחח...יאללה צחקנו צחקנו בואי נראה תבדיקות.."
"יאללה!" הסכמתי.
פתחנו את המעטפה שבה היו התוצאות..
שי הסתכל בהן כי אני לא הבנתי כלום מהתוצאות,הכל היה כתוב בנוסחאות ושפות רופאים חח וכל הבלה בלה בלה האלה..
"יפה מיטל יפה,אני רואה שאני יהיה דוד.." אמר שי
"מההההההה???? לאאאאאאאאאאאא" התחלתי לבכות
"חחחחחחח סתםםם מפגרת סתםם נראה לך?? איזה הריון איזה בטיח את בריאה לאללה כמו שור את בריאה אין לך לא מחלות ובטח שאת לא בהריון"
"באמת?"
"כן..חח בואנה את לא בסדר.."
"נבהלתיי.."
"אז תרגעי,את בסדר ואין לך כלום..אני הולך לישון..שובל מחכה לי בחלום,ואחר כך במציאות.." קרץ לי שי.
"אייי כונפה ומטורף..איזה התאמה מופרעתתת.."
"חח סתמי סתמי..תצטרכי משו אני שם"
"טוב קרציה"
שי יצא,אני נשארתי לבדי בחדר מסתכלת בתוצאות הלא מובנות,בחירטוטי הרופאים..עד שהגעתי לשורה התחתונה ששם אושר שאין לי כלום.
"איזה חיים..איזה חיים.."
באמת השתנתי,עברתי דברים שאפחד לא עבר בחיים,בתקופה כה קצרה הספקתי לגדול בצורה שגם בכמה שנים לא גודלים בהם,והכל בגלל ליאב..או אולי בזכותו?!
"בחייך את חיי נתתי בלי שתרד על ברכיך..." השיר 'מטייל באגדה' התנגן ויחד איתו התנגנו להם בראשי מחשבותיי על ליאב,על הכל.
במשך 3 שעות רק ישבתי וחשבתי,ובדיוק שהגעתי להחלטה,פתק השתלשל מתחת לדלת של חדרי.......
==>המשך יבוא
חחחח מה אני יעשה לא המשכתי כי למדתיי מלא זמן לא נכנסתי לפורום לא היה לי זמןן..
סורי בנות אי ישתדל לעדכן כל יום..
ואם לא אז תבינו..
זה לחץ בלימודים ומעבר לתיכוןן ואני קצת מסתבכת עם כל הקטע..
נושית