המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה נו מזה הייבוש הזה האא?
אתם ואללק צריכים להבין אותנו שאנחנו במתח אז לפחות תכתבו כל יום!!1
😉
יאוו המשך מהרררררר!!!!!!!!!!!
סזזה הסיפור הכי יפה ועצוב ועצום שקראתי בחיים שלייי
(חוץ מהסיפור שליי חיחיחיחיחיחיח) חולמה עליך ומחכין כבר להמשך נווו תכתבי כבר המשךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךך..
דחוףףף...
עם היא בהריון..וואיי וואיי...הליאב הזה..וואיי..חבל לו על החיים!!!..
תמשיכי כבררררררררר..
מואהה,,אורוש.. 😊
אורושק'ה אני ישבור אותך... חחחח סתם סתם יפתי..
נו אני רוצה המשך..
אם היא בהריון אני ישבור אותו [[אור תביני לבד אהובתי]]
יאלה מאמי..
אני רוצה המשךך
ישבת אותנו
דיייי נו תמשיכי כבר תיראי כבר יש לך איזה 2 וחצי דברים רק של תגובות!!!!!!!!!!!1
נוו מה ניסגר איתך????
נושיתת תיכתביי כבר אנחנו במתחח נכון בננות??
אז יאלה ה~מ~ש~ך
נו מה קרה ??!!איזה ייבוש תקעת לנוווו
יאלההההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!
ואיי אני לא יכולה יותר..
נו אני רוצה המשך..
אני רוצה לדעת אם היא בהריוןן או לא!!!!
באהבה
גלושק'ה ה- 😊