פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פשוט לומר "לא"-נושית :)

✍️ *B*o*B*a 📅 17/02/2005 01:12 👁️ 80,891 צפיות 💬 2,105 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 38 מתוך 141
מאמי מה עם המשך?
מלא זמן לא כתבת!!
מחכים לך פה, שכחת אותנו?
מזה הייבוש הזה? ה-מ-ש-ך
נושיתתתת יפיופה שילייי ה=מ=ש=ך דחוףףףףףף
אוף שימי המשך

הילוש=))



ה-מ-ש-ך ב-ב-ק-ש-ה11111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מה עם ההמשך?!?!?!?!?!?..

פליזזז...תמשיכי נושית!!..

מואהה..אורוש!!... 😊
😢
המשךךךךךך
To : °»נושית«°
ליאב שמע שניה לא בא לי לריב יתך אזז אל דבר עליי מאחורי הגב מה שיש להגיד תבא תגיד בפנים ואל תלך ותמציא
דברים שעשינו שבעצם לא עשינו כלוםםםם...שמעתי אתה מפיץ לחצי שעולם שאני מתחננת בפניך שנחזור ושהתחננתי בפניך שנעשה את כל מה שעשינו
ואתה יודע בדיוק כמוני שזה לא קרה...

From : ליאב=ילד בלי כבוד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

From : ליאב=ילד בלי כבוד
עלק כלום זה אחדדד

From : ליאב=ילד בלי כבוד
2.מה את חושבת שאני מתלהב מי זה מה אני ילד אומלל יאללה יאללה רואים שאין לך מה לעשות בחיים

נמאס לי כבר שהוא מתנהג אליי כמו הזונה שלו ותפסתי אומץ החלטתי לרשום לו מה אני חושבת על אמת!!
לא האמנתי שאני יצליח לעשות את זה אבל עשיתי,על הצד הטוב ביותר

To : °»נושית«°
אז מה אתה הולך ואומררר בואנה אתה ילד בלי כבוד באמא שלי


To : °»נושית«°
אתה לא זוכר שאמרת שהכל נשאר בינינו אתה לא מתבייש??


From : ליאב=ילד בלי כבוד
את חיה בסרטיםםם באגדה אחושרמוטה כפרה תתעוריי ומהר אבלללללל זה חלוםםם את יושנת מאמי אני לא מדבר
מאחורי הגבבבבב מה שקורה לי עם בנות לא יוצא לי מהפה אני לא מדבר שום מילה אז על תזייני לי בשכל טובבב


To : °»נושית«°
שמע כפרה פול אנשים באים אליי ואומרים לי שאתה מפיץ שמועות ואתה יודע שזה לא נכון ובאים אליי מלא
ואומרים שאתה אמרתת..איך זה?!

From : ליאב=ילד בלי כבוד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחח שיגידו הםםםםםםםםםםם על הזיןןןןןןן שלייייייייייייייייייייייייייייייי הבנתתתתתתתתתת הם
על הזין שלי ואת על הזין שלי ואני לא רואה אותם בכלל את חושבת שאני יותר גבר עם אני בא אומר זיינתי את
מיטללל לאא אז את טועהה הבנתת אותייייייייייייי זה לא מעניין אותייייייי בכלל לא חושב על
זהההההההההההה וזהו היה היה וניגמר עכשיו יש לי את בררררר


To : °»נושית«°
יפה שאתה יודע שהיה ונגמר שלא תחשוב שלא כואב לי כואב לי מאוד אבל לא אוכל שבאים ואומרים לי שאתה
אמרת את זה אתה צחוקק??! מלאא אומריםם


To : °»נושית«°
ואל תגיד לי את על הזין שלי למה אני כבר לא אחת החברות שלך או הזונות שלך נמאס לי

From : ליאב=ילד בלי כבוד
את על הזין שלי הבנת אותייייי ניגמרררררר לא בא לי עלייך בגרוש אפילו את ומי שאמר לך יכולים ללכת
להזדיין טובבבבב


To : °»נושית«°
פחחחחחחח בואנה ידפוק למה נראה לך שלי בא עליך?? די די היה נגמר אני לא רוצה אותך יותר אין אין לא בא
לי כבר לא יעזור בגרוששש
ולא טובבבבב למההה לא אוכללל שיבואו אליי ביציאות כאלה ואם היית קצת גבר הייתה
סותם תפה ולא מדבר על מה שקרההה


From : ליאב=ילד בלי כבוד
חחחחח כה בטח ראיתי אחרי עכשיו איך לא בא לך עלי חחחחחחחחחח
ובואנהההההההההההה תפסיקי לחוששש שזה גאווה בשבילי שהייתי איתך תפסיקי להתלהבבבבבבבבבבב את חושבת שאני
מתלהב מזה ואיי הייתי בקטע עם מיטל איזה כיף לי חחחחחחחחח את חיההה בחלום תתעוררי אמרתי לך את זה
מקודם יאלללה שייהיהיהיה לך שבת שלוםם סלמאטטטטטטט


To : °»נושית«°
אזזזזזזז תפסיקקקק לדבר כבררררר על דברים שלא קיימים בכלל נמאסת עליי ליאב נמאסת מה אתה לא מבין
עכשיו תפסיק לדבר עליי וזהו תפסיק להגיד לכולם מה שאתה אומר כי זה לא נכון ואתה יודע את זה בדיוק כמוניייייי
יאללה אני מקווה הבהרתי לך מה שרציתי להגעיד שבת שלום חיים טובים סלאמתקקק

From : ליאב=ילד בלי כבוד
אז את לא יודעת עזבי אותי משטויות אני לא ילד הומו מתלהב כמו החברים שלך שהולך מספר על תדאגי ממני זה
לא יצא תיהיייי בטוחחה תבדקי תידידים שלך או תחברות שלך טוב טוב ואחרי זה תבואי אליי אהההההההההההה יפה
הבנת ביי

To : °»נושית«°
חמודיייייייייי בוא אני יגיד לך משוווווווו החברות האלה והידידים האלה זה אנשים שאפשררר לסמוך ואם הם
אמרו סימן שאמרת טוב לא מעניין אותי יותר אל תוציא שטויות מהפה וזהו בועיי

From : ליאב=ילד בלי כבוד
חחחחחחחחחחח שטויות עלק מי דיבר עלייך בכללל ועודדד שאלו אותי היה לי איתך משהו אמרתי לאאא מה לי ולה
בכלל אז על תשגעי אותי בייי

To : °»נושית«°
גמאנייייי אומרת כככההההה אבל מוזר שאחרים באים ואומרים שאמרת דברים אחריםםםם...ממש מענייןן..

From : ליאב=ילד בלי כבוד
גם לי אומרים שאמרת דברים אחרים זה הבעיה שאותך זה מעניין אותי זה לא

To : °»נושית«°
כי עליי יכול לצאת שם של שרמוטההה ועליך לא יצא שם של שרמוטה עכשיו אתה מבין למה זה מענייןן?!?! או
להסביר שוב??

From : ליאב=ילד בלי כבוד
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זאת את מיטל השם והכבוד יאללה זדייני לי מהמסך של המחשב טובבבב לא מדבר
עלייך לא מזכיר אותך מאז מה שהיה וזהו עזבי היה ניגמר שבת שלום סלמאטט

To : °»נושית«°
היה נגמר שתוק כבר יאללה בועיי שבת שלום חיים טובים זהו מה שהיה הלךךךך..!!

From : ליאב=ילד בלי כבוד
נכון ביי

From : ליאב=ילד בלי כבוד
וסתמי את תפה שלך כוס אמק על תגידי לי בחיים שתוק ביי

To : °»נושית«°
שתוק אל תשגע אל דבר עליי ואני לא ידבר עליך יאללה ליאב סגרנו בייי

From : ליאב=ילד בלי כבוד
יכוס אמ אמק מיטל שמרי על הפה שלך אני לא אחד החברים שלך איתי על דברי מלוכלך יאללה ביי לך

To : °»נושית«°
גם אני לא אחת מהחברות שלך אז אל דבר אתה מלוכלך יאללה איתך בועייייייי

From : ליאב=ילד בלי כבוד
כוס אמק ביי כבר הרגת אותי

To : °»נושית«°
סבבה כמו שצריך בועייייייייייי

From : ליאב=ילד בלי כבוד
פחח ביי

סגרתי את האייסיקיו..מה עשיתי? זהו עכשיו הרסתי את הסיכוי היחיד שלנו להיות יחד לאהוב על אמת..
בכיתי..
הסתובבתי,וראיתי מאחורי את שי,בוכה,מזיל דמעה..
"למה אתה בוכה?" שאלתי
"טוב עשית מיטל..זה דמעות של אושר,התבגרת סוף סוף את לא הולכת עם הראש בקיר"
"מה טוב?? הרסתי תסיכוי שלי איתו זה טובב??"
"זה מצויין,את תראי שתשכחי אותו..."
"אני לא אשכח,אני מאוהבת בו,שכבתי איתו והוא זרק אותי לכלבים"
"לא נורא,כולם עושים טעויות ומטעויות תמיד לומדים,עשית טעות זה נכון,אבל את תתגברי"
"אני יתגבר,אבל בחיים לא אסלח לו ולבר"
"את תראי אתם תחזרו להיות חברות אני מכיר אותכןןן"
"אולי...אבל בחיים לא יאהב אותה כמו שאהבתי פעםם.."
"את תראי שכן.."
"שי למה שכבתי איתו?"
"כי רצית אותו,אהבת אותו"
"עד כדי כך שהבאתי לו את הגוף שלי,ועכשיו לא נשאר לי כלום חוץ מכמה זכרונות"
"ועדיף ככה! עכשיו הוא יחשוב שתבואי להתחנן אבל את תראי לו שאת לא צריכה אותו יותר והוא כלום בשבילך וככה תתגברי עליו"
"ממש.."
"את תראי שכן..ככה את מזלזלת באחיך הגדול?"
"לא...אני חולה עליך!"
"יאללה שכחי מכולם תמחקי את התקופה הזאת מהחיים שלך מאמי"
"לא מסוגלתת...שכבתי איתו ועשינו כל כך הרבה דברים איך אתה רוצה שאני ישכח איךךך??"
"תשתדלייי"
"לא יכולה..אני עוד אוהבת..."
"רוצה שאני יספר לך משו שישמח אותךך??"
"כןן!~!"
"אני ושובל חזרנו" אמר וכולו מחוייךך
"אני שונאת אותה אבל אם היא עושה לך טוב אני שמחה אח יפה שלי...ואם לא היית אחי אני הייתי יוצאת איתך חחח"
"אבל את היית פוגעת בי??"
"נראה לך? אתה אחי!"
"חחחחחחחחחחחחחח"
"חחחחח מתה עליךך"
התחבקנו,ושפתחנו עיניים ראיתי את אמא ואבא נצבים בפתח חדרי,אמא הייתה המומה ואבא אחז בה חזק בשביל שלא תיפול..
הם לא נראו מרוצים בכלל..
"מה אתם עושים פה?" שאלתי
"באנו לראות מדוע החסרת כל כך הרבה ימים בלימודים והמורים מתקשרים אלינו,שמענו את כל השיחה שלך ושל שי,והבנו הכל"
"זה לא מה שאתם חושבים..."
"שכבת עם מישו וזה לא מה שאנחנו חושבים? ילדה שלי מה קרה לך מה עוללו לךך??"
הלכתי לאמא שלי,חיבקתי אותה חזק
"למה לא דיברת?? הייתי יכולה לעזור לך נשמה שלי"
"לעזורר?? איך היית עוזרת איךךך?? לא היית כל היום בבית לא היה אפשר לדבר לא איתך לא עם אפחד!! כל הזמן היית משאירה לי פתקים!"
אמא הורידה ראשה,ידעה שצדקתי.
"אני רוצה שנלך לעשות לך בדיקה אצל גניקולוג,לראות שהכל בסדר אצלך,אחרי הכל שכבת עם מישו,אולי את בהריון.."
"אמא!!"
"טוב,אבל אני רוצה שתעשי בדיקה"
"בסדרררר"
הלכנו אני ואמא למחרת לגניקולוג,הוא בדק אותי בדיקה גיניקולוגית שלא הייתה ממש נעימה,אחר כך הוא לקח לי משטח מצוואר הרחם בכדי לבדוק
שאין לי פטריות או מחלות אחרות ונתן לי הפניה לעשות בדיקות דם.
כעבור 4 ימים קיבלנו את התוצאות..

המשך יבוא...
וואי אם תיהיה בהריון אני ייקרע ת'ליאבב הזההה!!!

ה=מ=ש=ך
יווווו אני מתה להמשךךךךך
מה היה לה איידס?
היא בהריון?
או הכול בסדר? 😢
תמשיכי דחוףףףף
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה מניאק הליאב הזה אני ארצח אותו!!!!!!!!
מה הוא חושב לעצמו????
חתיכת עארסססססססס
וגם כן אמא שלה ...
יוו אני מקווה שהכל בסדר איתה 😢 😢

מאמי המון אהבה והמשך בדחיפות!!!!!!!!
סיפור ממש מהממםם!!!
אכפת לאמא שלה רק מהבדיקות שהיא לא תהיה בהריון?
מה עם כל שאר מה שהיא עברה?


ואכן כך-

ליאב ילד בלי כבוד

תמשיכי 😁

😯 אבוי לי..
המשך ומהרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!

ניבו'ש 😊
סעמקקקק ילד טיפששששששש
מאמי תמשיכייייי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך