אני לא מאמין שאתם עדיין מגיבים לזה, רואים לפי ההודעות שהיא רק מחפשת תגובות להודעות, היא גם אמרה את זה בעיקרון, לפי דעתי זה לא על אמת הסיפור, (1 באפריל)
והיא עדין מדברת איתו?? אמאל'ההה
תמשיכייי....
nimrod480 אפילו עם זה סיפור לא אמיתי למרות שאני מאמינה שהוא כן.. קוראים כאלה מקרים לצערנו
אז אמיתי או לא במקרה הזה זה לא משנה הכי חשוב שאנשים שיקראו את זה ילמדו מזה לקח!!!
ומה הקשר 1 באפריל??
אוהבת*-*אולוש*-*
נמרוד,למרות שאתה חושב שהסיפור לא אמיתי,הוא כן,ולצערינו,קורים הרבה מקרים כאלה,וזה המקרה של מיטל..
תאמין או לא-זה קרה..וזה לא מפסיק
נושית
יש לי שאלה נוש.
בר עדיין בקשר איתו?של חברים?ואם לא למה?
נוששששששששששששששששששששששש
המשך
קיפי-בר וליאב כבר לא חברים די ממזמן,הם נפרדו כי האסימון ירד לבר שזה פוגע במיטל..עד שירד לה..
נושית
יווווווו אני יהרוג את המטומטם הזה!!!
שרמוטה!(הוא לא מיטל)
😊
איזה בן בן בן... (אתם יודעים את המשך)!!!!!!!
היא בכלל לא הייתה צריכה לדבר איתו!!!!!! ובמיוחד לא עם בר הסתומה הזאתי!!!
ככןן את צודקת נושיתת אבל אולי היא היתה צריכה להקשיב למיטל מההתחלה!? איזו מין
חברה זוו?!?!
אני בחיים לא הייתי עושה דבר כזה לחברה הכי טובה שלי במיוחד אחרי שהוא פגע בה ככה!
כתומה-דוגרי
ופלטיני-"ליאב" באמת אהב את בר?
אני יכה את הילד הזהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!
הביא לי עצביםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.. גררררררררררררררררררר...
המשךךךך ודחוף!!! ((:
דיי איזה מיסכנה היא!!!! 😢 😢
היא הייתה ילדה כזאת טובה
פשוט עצובבבבבבבבבבבבבב 😢 😢
המשך!!!!!!!