אני ל מאמינה אשקרה קראתי עכשיו את כול ה36 עמודים
תמשיכיייי כמה שיותר מהר
[COLOR=blue][B]אמאאאאאאאאאאאאא
עכשיו התחברתי לפורום הזה ואני ב-ש-ו-ק!!
כמה בנים יכולים להיות זיינים?!?!
אוףףף שונאת אותם!
איך שאני מרחמת על מיטל... מסכנה אני הייתי קוברת אותו!! ועם בר בכלל מי היה מדבר?!
שימי המשך
ד=ח=ו=ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!
Kariniiii
sweetly
אריאלהייתי
אני מבינה את הנסיבות, אבל קללות אסורות באתר זה!
אנא תצנזרו.
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
סעמקק איזה ילד מפגרררררררררר
מאמי תמשיכייי
וואי קקראתי היום את כל הסיפור... סיפור טוב מאוד...
וואלק אם אני רואה את הליאב הזה ברחוב אני לא מקנא בו בבן שרמוטה אחרי מה שאני אעשה לו גם בר לא תזהה אותו
אני עדיין בשוק של החיים אני עוד בכיץ בת 16 ועדיין לא עשיתי חצי ממה שהילד הזה עשה
וואי כיאילו אשקרה הכול אמיתי?
תמשיכי דחוף!!!!
יש עוד הרבה עד לסוף הסיפור?פשוט מסקרן אותי לדעת מה קרה בסוף.
אוהבת אותך,חן.
DarK AnGeL 88 .. סליחה.. 😁 ככה זה כשנסחפים לסיפורים... אני אנסה לחפש את הקללות שכתבתי ולצנזר... אם אני לא אצנזר את הכול, יש לך ת'אישור שלי לצנזר אותם!! 😊
ו-המשךךךך
יאאאא איזה בן וזנהה הליאבב הזה..בן ****...
גם אני עשיתיי פולל טעויות למשל כשביקשו ממני לשכב אמרתי להם לאא...כי אני עדיין קטנה והם אמרו לי זה רק גיל..ולא נתתי לההם..היתחרמנתי והכל אבל אל היזדיינתיי.!!!!!
וכם לא נגעתי להם והם לא נגעו לי..!!!
קצת ריספקט..!!!!
טוב מאמי רוצה ה=מ=ש=ך הכי הכי הכי מהיררררר הסיפור יצא לך משו לפרצוףף!!!
אוהבת רוני
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאאאא..נוו המשךך..פלייזזז..
כמה אפשר להשאיר אותנו במתח???...
נושית..פליזווש..תמשיכי!!!...ומהרר..
תודה מאמי...אורוששש 😊