אוףף נו מתי מפנקי אותנו בהמשך?!
וגם בשבילייייייייייייייי 😂
כולנו ביקשנו יפה יפה המשך ואיןן... 😢
אני ואנחנו עצובות 😢
תמשיכיי
גו גו גו גו
וי אר ורי עצובות.. חיחי.. =]..
נכוןןןן דיי הגזמתת והפעםם רציניי!!!!!!!!!!!!
אניי בוכההה!!
ואני בוגזז!!
הייתי פההה
ביושש=[[
אולי קרה לה משהו?!
היא גם לא עונה לנוו...איזה מוזרר....
אולי היא שכחה אותנו? 😊
המשךך 😢
לא נטשתי..זה המחשב נטש אותי
הוא קרס לי עם כל ההמשכים
ולא יכולתי להמשיך
עכשיו החזירו אותו (:
אני שמה המשך
תתתתתתהההנננננוווווו
ושיהיה סילבסטר נחמד לכולנו..חוץ מלייייי =/
"לא! לו אני לא אומרת שלום" הסתובבתי וחזרתי לשולחן שלנו,צחקתי ושמחתי בתוך תוכי..
ראיתי שהוא הסתכל,עשה לי טוב :]
ראיתי שהוא מסתכל לכיוון שלי,תאמת,התבאסתי שלא אמרתי שלום,באתי לשולחן שלנו והפנים שלי חזרו להיות עצובות..כל כך התבאסתיי..
"אוף אוף למה זה מגיע לי אוףף.." אמרתי בקול חנוק
"דייי טוליי נוו אל תהיי עצובה" עודדה אותי אזברדה,ליאב בינתיים הלך לקנות אוכל השממן הזה..
"אוף אוף למ...."
"מיטל! יובלל ועידו במרחק 4 צעדים מאחורינוו הם שומעים כמעט הכל..שני נושא"
היה לי כשרון אילתור מצויין!~!
"אוף אוף למה זה מגיע לי סעמק כל כך רציתי לקנות לאחי את הצמיד גורמת היפה הזה אוףף מזה 129 שקל מאיפוו אני יוציא את זה עכשיו אוףף.."
מעיין כמעט התפוצצה מצחוק,יובל ועידו הסתכלו כמנסים לשמוע..
"דיי מיטלי אני יעזור לך להשיג תכסף.." חייכה מעיין
עידו ויובל התקרבו עוד טיפה..הם היו כמעט ממש מאחורי..ומעיין ישבה מולי
"מה אני אמורה לעשות עם זה?! אני צכה 129 שקל מאיפו אני יוציא עכשיו??"
"תגידו עידו יובל יש לכם אולי איזה 20 30 שקל ככה אנחנו צכות לקנות לאח של מיטל משו וחסר כסף..יש לכם??"
עידו ויובל נהיו אדומים,קלטו שמעיין הבינה שהם שם ומנסים להקשיב..
"אממ..אממ..יש לי 10 שקל" אמר יובל
"פשש יופיי זה יעזור לנוו אחלה אחלה תביא תביא" אמרה מעיין..
"יש לך לפרוט לי מ20" שאל יובל שנהיה כבר אדום מרוב בושה
"יש לך 20?! נוו יותר טוב אפילו!!" אמרה מעיין ולקחה לו את ה20 שקל והכניסה אותם לכיס..
"יאללה מיטל ליאב בואו הולכים לקנות לשי את המתנה,יובליי תודה מותקק..פעם הבאה שאתם רוצים לרגל אחרי מיטל ולהקשיב מה אנחנו מדברות פשוט תצטרפו אלינו לשולחן הא?!"
עכשיו הם בכלל נהיו אדומים,היא צעקה את זה כך שחצי קניון שמע..
לעידו נמאס שמעיין עושה מהם צחוק,היא באמת עשתה מהם צחוק ליד כולם..
"בואנה מי אמר לך בכלל שבאנו לשמוע מה אתם מדברותת?!?"
"חחח רואים את זהה..עידוו בינינו אתה יודע יותר טוב ממני שזה מה שבאתם לעשות"
"בואי לפוו!~!~@$" קרא עידו בזעם..
"חח נסה לתפוס אותיייי" אמרה מעיין והחלה לרוץ לכיוון המדרגות הנעות..היא רצה והוא רדף אחריה..חח מצחיקים..מתן לבינתיים שלח את עדן לדבר איתי..
"מיטלייי אל תהיי עצובה שאני עם מתןן בסדר??"
"חחח מי עצוב?! מתווקהה לא חסר לי כלוםםםם אנלא צכה את מתןן הוא בחר להיות איתך?! סבבה תהנוו שיהיה לכם בהצלחה גמורה!~!"
"בטח שתהיה לנו הצלחה בלי העיניים שלך ושל כל הקנאים אנחנו נצליח..אל תדאגי מאמי נשלח לך הזמנות לחתונה שלנו,נזמין אותך ראשונה.."
"שמעייי שמחת אותי עכשיוו..אבל תרשייי לי להזמין אותך קודם לחתונה שליי ושל יוסי" חייכתי
יוסי היה אחיה של עדן,אם היה בנאדם שהיא הייתה מדברת עליו והרבה זה אח שלה..הוא היה יפיוף..שנה מעליי..זתומרת בכיתה יא',והיינו ידידים..הוא נדלק עליי מהרגע הראשון שראה אותי,ופעם ראשונה שראה אותי הייתה כאשר באתי לעדן,עדן בעצמה סיפרה לי שהוא דלוק עליי! אבל לא ממש התייחסתי אליו,למרות כל ההודעות שהיה שולח לי והדברים שהיה אומר לי..הלב שלי היה שייך לאחד מיוחד..
עיניה נתמלאו דמעות
"את בחיים לא תתחתני עם אחי שליי בחיייייייםםם" אמרה והתחילה לבכות "הוא בכלל לא מכיר אותך.."
"איך הוא לא מכיר כפרה עליך?? תראי כמה הודעות הוא שולח לי.." הראתי לה הודעת אס אמ אס אחת ששלח לי
"מיטלייי כפרוני עליך את המלכה שליי את תראי שיום אחד נתחתן..אוהב..ואם אני מעצבן אותך או משו אז תגידי ליי.."
כן,זאת הייתה ההודעה,כך הייתה כתובה..
"מיטל את פשוט רעה את כל כך אכזריתתתתת.." בכתה ליי..
"תודה בייבי..יאללה הלכתיי ביי"
היא רצתה לשירותים
"ליאב בוא לפוו שמנטוןןןןןןןןן.." קראתי לליאב
"אבל אני אוכלל שווארמהההההה.." אמר ליי נחנק
"תסיים בבית בוא כבררר.."
"טובבב יא שטוחחההההה.."
ליאב היה קורא לי שטוחה ואני הייתי קוראת לו שמן או שמנטון וכל אלה..😊 כינויים שלנו חח
"ברקוש חיים יפים שלי דבר איתיי בבייי"
"ביי נסיכה שליי" ענה ליי..
הלכתי למדרגות הנעות מהשולחן שמתן ישב בו בכדי לשמוע מה הוא אומר,הלכתי מאחוריו..
שמעתי אותו שואל את ברק למה קרא לי נסיכה שלו,וברק אמר שכך הוא קורא לכל הידידות שלו..
"אהההממ..לך תראה מה קורה עם חברה שלךך שלא תקרע לנו תורידים בשרותים חח ביי" אמרתי למתן בלעג..
"סתמי סתמי את לא יותר טובה.."
"חחח אני לא יותר טובהה..אני מצויינתת.." אמרתי לוו בחיוך ניצחוןן..
"מיטליי אהובתיי בואי נזרום הביתהה.." אמר לי ליאב
"בוא חיים שליי" התקדמתי קצת
"ליאב בוא דקה גבר" קרא לו מתן
הוא הלך..
"נו בוא כבר שמןןןן"
"כבר בא.."
הוא דיבר שם עם מתן כמה דקות ובא אליי..
"הביתה!" קבע ליאב בהבעת פנים מאושרת..
חייכתי גם "נו מה הוא אמר לךך?!"
"שמעי קופה זה מה שהוא אמר.."
שבת קודשששש
אוהבתתת
ננננוווושששששששיייייייתתתתתת
מתן מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מדהים בובית
המשךךךךךךךךךךךך