מישהו יכול להזכיר לי מי זאת העדן הזאת?!
ותמשיכי בובה =]
^^
יאללהה תמשיכי בובעעעע!!
את עושה המשך פעם בשבועייםםם ואני עצוביי
אוהבתותך מווצ'וו
יפיתי=]]
קצרר אשש
איכזבתת אותי:[[[[
תמשיכי
😯 עדן..?הא..?מי זו..?
המשך..אבל בקרוב...את פשוט שוכחת אותנו נכון..?! 😊
שיר 😕
עדן היא חברה טובה שלה.. או לפחות ככה היא הייתה כי עכשיו היא חברה של מתן!
סתם ככה.. כי הוא לא אוהב את עדן בכלל.. הוא מת לתחת של זאתי.. נו.. זאת שמספרת את הסיפור.. שכחתי את שמהה..
נו ומה איתך?!
תשימי לנו המשך דחוףף
אההה תודה על ההסבר Sugar-flower =]]]]
והמשךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףיי 😊
אוףףף ממש קצררר 😢
אבלל מדהים כמו תמידד
ממ תמשיכי שתמצאיי זמןןן
אוהבתת
מאיהה
כפרה נשמה חיים שלי חחח איזה ערסים מה ניסגרר.!?
סתם דוגרי הסיפור הכי יפה שיש אהבתתתי..😊
איזה זוננה העדן הזאאאאאאאאתי ~!
תממשיכי דחווווופי
[: