יאללה המשכוששששששש דחוופי
אוהבתותךך מוווצ'ו
יפיתי=]
יאאאואאוווווווווווו
תמשיכיייי תמשיכייי מהרר יאאלה מהההררר
מה הקשר לא בובה זה יעני סלנג כמו ילדה !!!!!
איפה אתם חיות מעאפנות....
וסורי אם נושית ניפגעה באמת מכל הלב זה מרגיז אותי כי ניקשרתי למיטל תוך כדי הסיפור וזה כואב לי מה שהיא עושה מבינה?????
אוהבת המונמון
בתXלוש
ווא ווא....
יש לך קוראת חדש וזאת אני=]
חחחח
בכמה ימים האחרונים אני קוראת את הסיפור הזה...
עד שהגעתי לעמ' 101..
רציתי לומר שהסיפור עצוב בטרוף....
ושעדן מגעילה!!!
וצן חוצפן בעעע עליו
בקשר לליאב אני לא בטוחה...כלומר הוא היה כל כך רע כל כך לא אנושים ופאקינג הוא כיתה ז' והיתנהג כמולא יודעת מה!
קיצר אני מחכה להמשך ארוך ארוך...
לאו'ששששששש
אתת..כן כן את..מעלייי..כן כן את.."יאפה_באהבה"...אני קראתייי 102 עמודיםםםםםםםםם 😊 יותר ממךך... 😂 נענעע בננהה..חיחחיחייי.. 😯
QUOTE (SHiRA_MoR @ 17/12/2005) אתת..כן כן את..מעלייי..כן כן את.."יאפה_באהבה"...אני קראתייי 102 עמודיםםםםםםםםם 😊 יותר ממךך... 😂 נענעע בננהה..חיחחיחייי.. 😯
חחחחחח איזו מצחיקההה
חחח
קודם כל זה יפה לא יאפה 😕
חחח
ושנית העמ' הזה לא נחשב כי אין פה המשך 😛
חחחחחח
מהה היא לאאא ממשיככהה?!
😯
נושששיייייתתתתתתתתתתתת תמשייייככככייייייייייי 😠 ...אני מהופנטת על הסיפורר שלך!!!!...
יואוו אלוהים כיאלו אני קוראת את זה ולא מאמינה
איזה חיים עצוביםםם! כל הזמן זה חוזר על עצמו
לא אומרים ש...אחרי דבר רע תמיד יבוא דבר טוב?@.
איפה הדבר הטוב פה?חחחח בלי לעליב כה חח..
בקשר לליאב...אני במקומך לא חושבת שהייתיי ככה איתו מתנשקתת ו..כל מה שאתם עושים..
כאילו אחרי כל מה שהוא עשה לך..לא מגיע לו אפילו שתסתכלי עליו!!!
בסדרר סלחת..עזרת לו להשתנות...זהו.. לא?חח
לפחות עכשיו כבר יש לך ידידים וחברות אמיתיות! 😁
אני שמחה בשבילך..
אבללל....
תמשיכייייי אניי במתחחח חחח!
אוהבתת רוניקההה😊
הסיפור לא עליה מתי תבינו את זה כבר..4980804358 פעם היא אמרה את זה מאז שהיא התחילה לכתוב ..הסיפור על חברה שלה😊
😢 אין המשך!!!!
איזה דיכיייי
נושנוששששששששש תמשיכי דחווווווופי!!!!!!
טה אמו מוווצ'ווו
יפיתי=]]