ואי מהההההמם [:
תממשיכי
איזזזה דבלים הנתן והעדן האלללללללה ~!
איזה כלבההההה
בת זונהההה
טוב יאללה המשך=]
והוא לגמרי אמיתי לגבי חברה שלך?
גם כן ולזה קוראים בימינו "חברות"
פשוט בעעע
תמשיכי מותק
יאווו זבלללללל
אניי במתחח
תמשיכי
אוהבתתת
מאיה
רציתי לברךך אותךךך את ב-100 ע'מ לא סתםםם=]
ע'מ שחובה לציין!!!
חיחי..אז יאללה בובית תעשי בדףף הזה המשךךך!!;]
אוהבת,
יפיתי
יפיתי-דבירוש=>בכל היום הרע הזה את גרמת לי לחייך עם התגובה שלך שזה העמוד ה100 ושחובה לעשות המשך בעמוד הזה..
~~ההמשך בעמוד 100 מוקדש ליפיתי-דבירוש..מאמי תודה על החיוך~~
הימים עברו,ליאב חזר מהטיול השנתי וישר שחזר,בא לבקר אותי! התחבקנו התנשקנו ומה לא..אבל לא הייתי איתו,חשבתי על מתן אהובי..ליאב הבחין בזה..
"מיטל?"
"ליאב"
"מה קורה איתך?! את כאילו איתי ולא איתי,קרה משו עם מתן בזמן שלא הייתי פוו?!"
עיניי התמלאו דמעות
"ככככןןןןןןן.." התחלתי לבכותתת "הוא יוצא עם עדןןןן"
ליאב הכיר את עדן,היא הייתה באותו גיל שלו,רק בביצפר אחר..
"מההה?!?! עם השרמוטה הזאאתתיי?! פייי ירד רמה הילדדד.."
"הוא עושה את זה בכוונה אני רוצה אותו חזרה"
"חלאס"
"אבל ליאבבבבבבבבבב"
"כמו שהוא עשה לך הוא יעשה לה,מה את בוכה?! חכי ותראי..רק סבלנות.."
"טוב" אמרתי וחיבקתי אותו "תודה"
"מה זה תודה ימכוערת?! הכל בשבילךךך~!~!"
"אוךך ליאב אני כל כך כל כך אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך"
"גמאניי אותךךך בובההה שליייייייי"
ישבנו ודיברנו עוד,הוא סיפר ליי טיפה על עדן,סיפר ליי שהואא חירמן אותה אחושרמוטהה לפני כמה זמן והיא ירדה לוו והכל..
"שרמוטה היא האא??"
"חופשייי הוא בטח רק מזיין אותהה"
"חחחח אתה מעודד אותיי אתהה (:"
"הכל בשבילךך.."
בדיוק נשמע צלצול הפלאפון שליי..
מחייג אליך
"זאת ברוש" אמרתי לליאב
"חכי נעשה לה משו מצחיק,תביאי תפלאפון"
נתתי לו
"שלום,הגעתם לפלאפון של מיטל,ועכשיו הוא גם של ליאב
אם אתם מחפשים את מיטל הקישו 1
אם אתם מחפשים את ליאב הקישו 2"
הוא לא חיכה שהיא תענה והמשיך במשחק שלו,הוא לא שמע אותה,רק דיבר
"בחרתם לדבר עם ליאב
אם זה בן הקש 1
אם זאת בת הקישי 2"
ושוב לא חיכה לתשובה
"תקשיבי
אם את כוסית הקישי 1
אם את מכוערת עדיף שתנתקי ואני לא יענה אפילו"
הרגשתי שאני מתפוצצת מצחוקק..
הוא עשה את זה כזה מצחיק..
אבל בר לא צחקה..
היא רק צעקה
"תביאא לי כבר את מיטלללל יא חסר טאקט אידיוט שכמותך אני רוצה את מיטלללללללללללל"
מיד לקחתי את הפלאפון
"ברושית מה קרה מאמי??"
שמעתי שהיא נחנקת בטלפון..כבר לא ידעתי מה לעשות
"בובה למי זה קשור?!"
"בואייי אני עומדת למותתתתתתתתתתתתתתתת"
נתקתי את הפלאפון לקחתי את ליאב ורצנו אליה
אמרתי לו שיצלצל בדרך לבן
"אין תשובה" אמר ליאב
"שלח לו הודעה"
הוא שלח
הגענו לביתה של בר,היא פתחה לנו שכולה דומעת..
"את לא יודעת מה קרה" היא התמוטטה עליי
קצר..אבל ההמשך יבוא =][=
אוהבת הרבה
נושית
יפיתי שוב תודה!!! 😊
נושית צ'לי איןן בעדד מההההההה=]
ואפילו שזה קצרצר זה מויי מושלםםם!!
אהבתי ביותררררר;]
תמשיכי דחווופי!!!!
אהבתי בכמויותתתת!!!
וואיי איזהה מתחח חח רק לך יש פרפקט מתחיםםם!!!
אוהבתותךך המוניםםם
יפיתי
בננות תודו לי רק בזכותי מיי אנג'ל עשתה המשךךך חיחי..
ואוווו...עמ' 100...
פששש..כל הכבוד!!!
מעלף..
המשךךךך
יאאא 100 עמודים😊😊😊 חיחי מזל טוב 😊
אממ כן כן כרגיל המשךךךךךךךךךךךךךךךךך ומהררר אם אפשר חח
QUOTE (G-A-L @ 14/12/2005) ואוווו...עמ' 100...
פששש..כל הכבוד!!!
מעלף..
המשךךךך
😉
מהמממממממם
מזל טוב על ה100 עמודים חיחיחי
אני במתחח תמשיכי