יפית מאמי כל הכבוד..חחח..
נושית מהמםם! זבלים שכמותם..המשך..
יווווווווווווווו אני לא מאמינההה קראתי 100 פרקים
כמובן לא ביום אבל יווו זה מהמםם!!!
זה בעצם לא ממש סיפור זה החיים שלך וכול מה שעובר עליך...
ורק רציתי לך (למי שרושמת את הסיפור) שאת ילדה ממש ממש חזקהה!!
ותמשיכיי לכתובב כי זה ממש ממש מעניין
יווווו קראתי מההתחלה עד הסוףף זה פשוטט סיפור מהחיים
אני אישית הייתי מפרסמת אותווו!!
וייי תמשיכייי ומזל טוב על הפרק ה100!! 😉
אוהבת
מור
QUOTE (JuSt-MiLi @ 14/12/2005) חחחח כבוד ליפית!!! 😊
חיחי תודה כפרעעע
מוואה ענקית
יפיתי 😂
QUOTE (~MoR~ @ 15/12/2005) יפית מאמי כל הכבוד..חחח..
נושית מהמםם! זבלים שכמותם..המשך..
חיחי טנקסס בוביתת לאףף יו 😁
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 15/12/2005) QUOTE (~MoR~ @ 15/12/2005) יפית מאמי כל הכבוד..חחח..
נושית מהמםם! זבלים שכמותם..המשך..
חיחי טנקסס בוביתת לאףף יו 😁
חח אין על מה בובית.. 🙄
וואי הרבה זמן לא נכנסתי פצצה נושית לצומת ליבך
יש לי להגיד לך שני דברים
1. מזל טוב על ה-100 לסיפור הכי פצצה באתר
2. אני לא יודעת מה נסגר עם הבובה את מי היא אוהבת את היזיז שלה או תאקס שלה?
לא באתי לפגוע אבל מי שקרואת ככה זה ניראה ...לא רוצה לפגוע אבל הקטע הזה מציק לי
מקווה להמשך
אוהבת המון
בתXלוש
בתאל היא לא בובה =\
ונראה לי שנושית קצת תתעצבן ממה שאמרת ..בכל זאת מיטל חברה שלה =\
מתוקה מיטלל לא בובההה היא לא בטוחה במה שהיא מרגישה וזהו!
לא מבינה למה תפסת ממנה בובהה..
יום טוב
*B*o*B*a לא הגבת ליי...
ותעשי המשך בבקשה בבקשהה!!