קראתי את הסיפור הזה פעם, והיום המשכתי לקרוא את כולו בערך מעמ' 30 ומשהו
סיפור מרתק ומעניין
עלי והצליחי
סליחהההההההההה...?! 😯 אין המשךךךךךך?!?!?!
תענווווו ליייייייייייייי..............אין סיפווווווררר...?! 😠
שירה.. 😂 חיחי
😢 המשךךך...
המשךךךךךךךךךךךךךךך 😯 ...
המשךךךךך 😊
המשךךךךךךךךךךךך 😁
המשךךך 😂
המשךךך 😨
המשךךך 😠
המשךךך... 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךך 😕
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😮
המשךךךך 😕
המשךךך 😁
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךך.... 😎 ודחוווווווווףףף!!!
נווו...אניייי מתהה לי פההההההההההההה... 😯
-שיררררר-
מה נסגר עם ההמשך ינוטשת אחת?!
איפה ההמשך?! 😕
😢 תמשיכייי מתגעגעים להמשךך
יאללה נושהה... 😊
😊 חוצפההההה...
תגידיי איךך שכחת אותנו..?!איךךךך?! 😢 אחריי כלל מה שעשינו בשבילךך?!
😨 חחח סתם!
יאלללהה יאא'דובה אני דורשששששששת המשך!
😊 שיר
מה נטשתת!?
תמשיכיייייי!!😢
כה נטישה לשמה!!!!
כואב לי בלבבבבבבבבב 😊
עדיין אין המשךך?!!
נ.ו.ט.ש.ת!!
בנות יפותתתת סורי שלא המשכתייי שכחתי קצת מהאתר בזמן האחרוןן אני כוליי לחוצהה..
אבל הנה עכשיו מצאתי טיפה זמן לשים המשכון 😊
תודה על התגובות
אוהבת אותכן על מ=ל=א
"מה קרה?!?!" כבר נלחצתי נוראא
"היא מתה.."
"מי מת??"
"היא...דודה שלייייי נפטרההההה" המשיכה לבכות
"יואו מאמי אני מצטערת בשבילך"
"גמאני נשמה הכל יהיה טוב כפרה" אמר ליאב
לא הספקנו לעשות הרבה ונשמעה עוד דפיקה
פתחתי את הדלת,אלה היו מעיין ובן שבאו גם כי בר קראה להם,בן שכח את הפלאפון שלו בבית בגלל זה לא ענה לנו..
"מה קרה?!" שאלו אותי
"דודה שלה נפטרה" אמרתי בלחש
בן הלך אליה,חיבק אותה,נישק אותה,אמר לה שהוא איתה ושהכל יסתדר לה בסוף..היא רק בכתה,עד שלבסוף נרדמה..
בן אמר שהוא נשאר איתה,ואנחנו החלטנו ללכת לקניון..
כרגיל הלכנו לשולחן הקבוע שלנו,ישבנו שם ודיברנו על בר..
פתאום מישו בא וכיסה לי תעיניים
"מי זה?!"
לא היה קול
"ליאב מעיין מי זה?!"
הכלבים האלה רק צחקוו..
"3 ניחושיםם" שמעתי את קולו
"ברקושששששששששששש" הסתובבתי אליו וחיבקתי אותו
"מה קורה חיים שלי?~"
"בסדר מה איתך?! יש חדש?! מה אתה עושה פוו?!"
"אממ חזרתי לחברה שלי,ואני פוו עם מתן עדן עידו ויובל"
סובבתי את ראשי וראיתי את מתן עם עדן.. מה שהיה לי נורא מוזר זה שהוא לא נגע בה,לא חיבק אותה,לא נישק..כלום!!
שאנחנו היינו הולכים לקניון כל הזמן היינו מתנשקים מתחבקים מראים תאהבה שלנוו..הכל..
"אברהםםם בואי לפוו" קרא לי עידו שהבחין רק ביי...
"כבר חוזרת" אמרתי למעיין וליאב
הם היו עסוקים בלדבר על מה יותר טעים לאכול ולא ממש התייחסו אליי..
הלכתי,אמרתי שלום לעידו,ליובל ולעדן..
"ומה איתו?!" שאלה עדן כאשר היא מתכוונת למתן "לו את לא אומרת שלום?!"
כל תשומת הלב הופנתה אליי,עידו הסתכל,עדן הסתכלה,ברק הסתכל,יובל הסתכל..
הסתכלתי לכל אחד מהם בעיניים,חייכתי,ניגשתי למתן ואמרתי..
זה קצר אני יודעת....=/
סורי
המשך בקרוב
אוהבת יםםםםםם
נושית
למה כזה קצר?
יאאא שתיתן לו כאפפפפפה
סופסוף! המשיח הגיעע
מושלםםם רק חבל שקצרר
איזה בת זונה העדן הזאת =\