יא נוטשתת.. שימי המשך כברר
כבר שכחתייי מה היהה מסופרר בסיפוררר... 😠 תודהה לך!...
שיר
זאת עם התגובה מעלייי
קוראים לחבר שלך מור?
אייייי גם לשלי
טוב חבר'הההה נראה לי שננטשנו!!!
אופיי אני עצובי=[[[[
נושנוששש תמשיכי!!
ייייייאואווו זאתת שרשממה את הסיפור הזהה
חח לא דעת איךך קוראים לך :\\
טווב תקקקקשייביי מממיוםםם שישיי עדד עכשיו קראתי ת'סיפור מההתחלה ועדד הסוףף
הההסיפוור שלך?! אאאחושררררמוטטהההה
אין את לא מבינה כמההה בכיתיי חחחחחחחח
קיצצצררר תתשאירי אייסיי
ביווווו'ש[/B]
😢 למה אין המשך? איזה עצובב.. 😢
תמשיכיי...פליזזז בשבילייי
בשביל כולנווו
QUOTE (bately @ 25/12/2005) זאת עם התגובה מעלייי
קוראים לחבר שלך מור?
אייייי גם לשלי
חיחחיחייייייייייי....יי 😂