אהה מקסיםם
חח מה היא בוכהה לאא הבנתי?!?!
תמשיכיי בובהה
וגמלך שבת ששלוםם
אוהבתת
מאיהה
סוף סוף המשךךךך ישש =]]
ידעתי שלא תאכזביייי
פצצהה פצצה פצצה עכשיו תשימי המשךך!! =]]
שבת שלום ומבורך וסילבסטר שמח ליוצאים לחגוג
יייייאאווו כפפפרעללייך
כברר חשבתתי קרה לך משהההההו
חחחח מהממממם
תתממשיכי
אווווהבתת 😉
יאאא סוף סוף המשךךךך
אבל תמשיכי.. 😊 חחח
חחח סוף סוווף..
יפה ביווותר..המשך מאמו'שש..
ואואואווו איזההה מתחחח
אוףףף אני מקווה שיותר לא תייבשי=[
אוהבתותךך מווצ'ווו
יפיתי=]
וואייייי
המשך!!!!!
לא לייבש!
נושיתתתתתתתתתתתת אני אולי אף פעם לא הגבתי לךך אבל יוו היום סתם היה בא לי לקרוא את הסיפור שלך מהתחלה ופתאום גילית שהמשכת אותוו.. לא האמנתיי כאילו זה הסיפור הכי אלוף שקראתי בחייםםם אני לא יודעת למה זה מעניין כל כך, זה אמיתי אבל ני חייבת להודות שיש בו משהו הזוי, לא יודעת, אבל בכל זאת אני שוקעת בו אני ממש נכנסתי לזה חח
הכי עיצבן אותי שלא הבנתי.. למה עדן בכתה?! כאילו ממה היא נעלבה בכלל?? כשמיטל אמרה לה משו על אח שלה..
בכל מקרה בואי לא נגיד שזה סיפור יאפה- אלו חיים מעניינים ודרמתיים מאוד חח =//
מסרי לחברה שלך שיש לה אמא ממש נחמדההה הלוואי עליי 😊 ושאני גאה בה על הכלללללל שהיא עדיין חזקה ונותנת הזדמנויות לאנשים שבאמת רוצים להשתנות.. מואה ענקיתתתתתת!!
נוו פליזז אל תייבשי אותנו שוב=[[
ווואי ברוך הששששששששששם כתבת המשך !~
אבל אל תייבשי.. [:
יאאואווו הממשךך ד ח ו ף
אאאאאנניי ממש מכוורה 😁
אוווהבתתת
סוף סוף נמשך...............